Gå til innhold

Usikker etter mannens julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har ei kvinnlig kollega han har mye kontakt med. har egentlig ikke satt sånn veldig pris på kontakten men ikke sagt noe på det for blir så dumt å være den sjalu bitcha. Uansett, denne kollegaen legger ut bilder av han på facebook, bildene er tatt på jobb og skriver til han på chatten stadig vekk. Jeg kan prøve å forklare han ting som at det er normalt at barnet går fra matborde eller trasser i butikken og lignede, barnet er snart 2,5år. Men det går liksom ikke inn før han plutselig kommer hjem og forteller meg at det er helt normalt av en 2åring, for det har xxxxx sagt.

Og i går på juleborde sitter denne kollegaen og sier at han er så kjekk, på jobb er han min, men han kan være din på kvelden, Han er den beste på ditt og den beste på datt. Ho satt å skrøyt han opp i skyene hele tiden, og strøyk han stadig på overarmen. Hver gang han gikk på do, forsvant ho på do og de kom tilbake sammen.

Dette plager meg skikkelig, har prøvd å prate med mannen om det, men får bare høre at nå er jeg teit. Er det virkelig for mye å forvente at han kutter den kontakten og kun har ett proffesjonelt forhold til ho? At han kun prater med ho om det som er nødvendig for å gjøre jobben og får ho til å slutte å legge ut bilder av han i tide og utide?

Anonym poster: bde4cb6f0330f243fac5810fc98e5c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok klikka i vinkel, så jeg er enig med deg.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun stryker han på armen. Det hadde vært dråpen for min del. Hadde ikke funnet meg i det.

Anonym poster: e22197450fbc1d1dad73d8251fade820

Skrevet

Sorry, skulle gjerne ha kommet med noe konstruktivt her.... Men jeg hadde nok også fått et "illebefinnende".

Her har din mann et ansvar for at du skal føle deg trygg på denne relasjonen.

Skrevet

Jeg er veldig lite sjalu av meg, men jeg synes uansett det var hensynsløs oppførsel av mannen din på dette julebordet.

Min mann hadde aldri latt en kollega sitte og holde på sånn med ham, spesielt ikke om jeg var der sammen med ham.

Skrevet

Er godt å se jeg ikke er alene om og reagere på dette og at jeg ikke er så himmla teit som mannen skal ha det til.

HI

Skrevet

Dette synes jeg var i overkant ja. Tonen dem i mellom virker mer flørtende enn vennskapelig, slik du beskriver det.

Jeg er ikke spesielt sjalu av meg, men jeg ville reagert på oppførselen til denne dama. Ser ikke mannen din at hun går for langt?.

Skrevet

Jeg er vel den mist sjalu personen du kan tenke deg, men jeg hadde ikke likt om strykingen hadde vært mer enn en gang. Hadde ikke likt at hun fulgte etter han på do og mannen min er min mann hele tiden ikke bare på kveldene.

Anonym poster: 3b070d4838630c061de5a05dc0e46e81

Skrevet

Enig, her må mannen din sette en grense for kollegaen sin.

Skrevet

Dette synes jeg var i overkant ja. Tonen dem i mellom virker mer flørtende enn vennskapelig, slik du beskriver det.

Jeg er ikke spesielt sjalu av meg, men jeg ville reagert på oppførselen til denne dama. Ser ikke mannen din at hun går for langt?.

Har prøvd å si det til han at jeg kjenner igjen stjerner i blikke når jeg ser det, men i følge han overdriver jeg og er selvfølgelig bare teit. Hadde det vært mer venskaplig tone og at ho var slik med flere hadde jeg ikke reagert, men når ho legger seg etter han hele kvelden og flørter, da liker ikke jeg det.

Skrevet

Jeg hadde reagert på kommentaren at han er hennes på dagen. Enda mer at han IKKE sier noe. Og at hun stryker ham mens du sitter ved siden hadde jeg ikke godtatt heller.

Jeg går ut fra at han syns det er en skikkelig boost for selvfølelsen, men han må da skjønne at det går på din bekostning? Jeg hadde satt foten ned.

Skrevet

Totalt uakseptabelt! Jeg skjønner veldig godt at du reagerer, tror jeg hadde tippet og mannen skulle jammen fått høre hva jeg mente, ganske bokstavelig!

Skrevet

Jeg synes dette var ufint og respektløst av både mannen din og kollegaen hans. Det virker ikke som om mannen din ser noe merkelig ved dette, kanskje fordi han ser på det som fullstendig uskyldig og har ingenting å skjule. Men Jeg kan garantere deg at denne dama er fullstendig klar over hva hun gjør. Hun er ute etter han og det legger hun ikke skjul på. Hun følger etter han på do fordi da kan hun få han for seg selv en liten stund. Hun stryker på han for å markere.

Du bør si ifra til mannen din igjen, på en måte slik at han skjønner det. Han synes du er teit fordi han vet at slik oppførsel egentlig ikke er normal når man er i et parforhold men nyter oppmerksomheten fra henne. Han kan fremdeles nyte oppmerksomheten hennes men han bør holde henne på en armlengdes avstand. Minst.

Anonym poster: e3561d4ae39c3bdc462e75f498eeea89

Skrevet

Hun er jo virkelig frekk! Tenke å sikle over mannen din mens du er der?? Og at mannen din bare sitter som en idiot og soler seg i all oppmerksomheten?! :angry:

Han er nok betatt. Ikke sikkert han vil la det gå så langt som utroskap, men om hun legger ann på han er det ikke sikkert han klarer stå imot.

Tror du må sette deg ned sammen med mannen din og forklare han rolig og behersket hva som plager deg.

Anonym poster: 7d87f4523ff25021670a456a738b2355

Skrevet

Har prøvd å si det til han at jeg kjenner igjen stjerner i blikke når jeg ser det, men i følge han overdriver jeg og er selvfølgelig bare teit. Hadde det vært mer venskaplig tone og at ho var slik med flere hadde jeg ikke reagert, men når ho legger seg etter han hele kvelden og flørter, da liker ikke jeg det.

Min erfaring er at menn er svake for bekreftelse fordi det styrker egoet deres. Men hvis han elsker deg så vil han ta hensyn til dine følelser og sette grenser for denne dama.

Synes at du skal ta en alvorsprat med mannen din. Det er ikke sikkert at han selv ser hvor dette kan lede hen.

Skrevet

Spør mannen din hvordan han hadde følt det hvis det var motsatt og du satt å ble strøket på og siklet over. Hadde forresten sagt ett par sannhetens ord til denne idioten av ei dame, bedt henne ta et lynkurs i normal folkeskikk rett og slett!

Skrevet

Spør mannen din om han hadde syntes det var ok om situasjonen var omvendt..

Det hadde han garantert ikke!!! Og denne damen vet akkurat hva hun gjør..

Skrevet

Det jeg reagerte mest på er at de gikk på do «sammen». Hva i all verden?

det andre kunne jo vært på en fleipete måte, men kombinert med å stikke seg unna sammen, ville gjort meg meget mistenksom...

Skrevet

Dette kunne ha vært skrevet av meg for noen år siden. Mannen endte opp med å være utro.

Hele tiden mens han ikke kunne forstååååååå hvorfor jeg reagerte på kontakten, selvfølgelig.

For meg toppet det seg da hun la ut profilbilde av seg selv OG han på facebook. Noen kvinnfolk er så frekke at det ikke går an.

Anonym poster: 3bf81a1aa5454477cf060fdb93b0bac5

Skrevet

Mitt inntrykk er at de som er delvis eller helt skyldige legger ansvaret på den motsatte part. Dvs han mener du er teit, kan ikke skjønne hvorfor du du kan finne på å tenke slik, synes du overreagerer o.s.v

En helt uskyldig mann ville ha vært mer lydhør, gitt uttrykk for at han skjønner usikkerheten din, forsikret deg, og ville gjort noe med situasjonen når han nå skjønte hva den gjorde mot deg.

Angrep er det beste forsvar....

Anonym poster: 627f27080f607e1d2574df3b6ac80f09

Anonym poster: 627f27080f607e1d2574df3b6ac80f09

Skrevet

Jeg hadde faktisk blitt så irritert og provosert at jeg hadde tatt det opp med henne der og da. Kan hun flørte med han imens alle andre ser det, så kan jeg ta det opp imens alle ser det.

Skrevet

Totalt uaksebtavelt, både fra kvinnen og mannen din. Vis han denne tråden!

Anonym poster: 398f99891b4edbd46f4598a1bbe72e6a

Skrevet

Vis mannen din denne tråden så kanskje noe detter inn mellom ørene han...

Skrevet

Jeg hadde frest,ikke finn deg i det.Evt ta en prat med henne å fortell hvor skapet står.

Skrevet

Respektløst av mannen din, og kollegaen.

Enten så er han utro eller så vil han ikke snakke til henne fordi hennes oppførsel booster selvtilliten hans. Uansett, det er han som er teit

Anonym poster: e0a3ce339a7b802aac42343cdbfc1cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...