Gå til innhold

Da har samboeren tatt farskaptest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns fryktelig synd i den lille jenta...Om det viser seg at din samboer er jentas far så håper jeg at du opptrer littegranne mere ydmyk enn det du gjorde i dette og i ditt tidligere innlegget.

Du bør ikke hoppe av jubel ennda for det er ennda gode muligheter for at din samboer faktisk er jentas far med tanke på at han har hatt sex med jentas mor. Og hva skal du gjøre og si da ? Hva med og formulere enn ydmyk unskyldning til din samboer og barnets mor ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet, HI, at selv om han ikke blir påvist som far så kan han fortsatt stå som far dersom han og barnemoren ønsket dette pga. tilknytningen til barnet. Det har skjedd i flere tilfeller at den barnet oppfatter som far fortsatt blir stående registrert som far når partene er enige i dette.

Anonym poster: 7fee03c6225ff5c325a973ef5068cd42

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg synes jeg... Hadde aldri orket å innlede et forhold med en mann som ahdde barn fra før, nettopp på grunn av slike ting. Om man helt alvorlig mistenker at barnet ikke er hans er det jo veldig greit å finne ut av det, og det har jo også med lkonomi å gjøre selvsagt. Og hvis moren til jenta faktisk har vært utro flere ganger i riktig tidsrom er da ikke kleint uansett om det viser seg at han er faren? Da vet man det i hvert fall sikkert.

Hvis moren til ungen har pult rundt er da ingen grunn til å unnskylde selv om det skulle vise seg at det er samboeren til HI som tilfeldigvis er faren likevel? Kan ikke se noe sted hverken i denne tråden eller den første at HI har spredt dette ryktet hun har hørt.

Men likevel litt enig med de som synes HI virker litt usympatisk og som en fæl stemor... Har du så store issues med å få et bonusbarn burde du latt være å bli sammen med en som allerede hadde barn da.

Anonym poster: 335bdf12e8ccd12e05c2048599bf36b1

Skrevet

De hadde vært ganske morsomt hvis det viste seg å faktisk være hans barn, og enda bedre om han dumper deg og går tilbake til henne. Hold oss oppdatert :)

Anonym poster: 39f645478ef0c49751c62930253a7bab

Skrevet

Bare lurer jeg altså, men er HI og snartmamma 2013 samme person? De skriver på akkurat samme måte.

Anonym poster: 64ccb04be8b0e07e2af603763f1077e1

Hva har det å si?

HI ønsket tydeligvis å være anonym, ingen vits i å sitte og spekulere i hvem det kan være, synes nå jeg.

Når det er sagt synes jeg også at HI virker usympatisk som mange andre har sagt. Og for barnets del håper jeg at HI sin samboer ikke er faren, slik at barnet slipper å ha en stemor som egentlig ikke ønsker bonusbarnet... Utrolig at slike ting kan bli sagt om en uskyldig liten, bare fordi det ikke er sitt eget barn.

Skrevet

Nei, jeg og snartmamma2013, er ikke samme person. Jeg er langt i fra så Dum og Tragisk som henne. ho skriver jo så mye teit her inne.

Anonym poster: 45aca7b048cf73ac4c371d41ce95779c

Wooaw, vent nå litt... Hæ?

Man skal visst høre mye før ørene faller av. Er dette bare et tulleinnlegg egentlig?

Skrevet

Var noen som spurte om vi var samme person,så ho svarte vel på det. Vil ikke ikke bli overrasket hvis det er et tulleinnlegg nei

Skrevet

Nei, jeg og snartmamma2013, er ikke samme person. Jeg er langt i fra så Dum og Tragisk som henne. ho skriver jo så mye teit her inne.

Du skriver som henne iallefall....

Anonym poster: a45421af0640ba2fc92da48dae300b72

Skrevet

Slenger meg på denne jeg også.

Anonym poster: aa2bb2bea9de6e8e3c9578bd4f5e5121

Skrevet

Toppen av kaka altså. 2013 er Hi, og skriver dritt om seg selv ? Haha.vi vet du er den som oppretta.

Anonym poster: 829dfd82aadfb339b55eba8dce14ca3a

Skrevet

Slenger meg på denne jeg også.

Anonym poster: aa2bb2bea9de6e8e3c9578bd4f5e5121

Syns nesten det er nettmobbing av snartmamma2013 mange steder her inne... Dårlig tatt i betraktning at folk her inne skal være voksne mennesker!! Syns iallfall dere skal la være å være anonyme når dere skal være stygge med andre!!

Skrevet

My thoughts exactly..

Anonym poster: 2bf6ed694ae8f00ac6222ad60525cc8a

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Noen henger seg oppi at snartmamma2013 og HI kan være samme persjonen..

Men jeg henger meg mer opp i hvordan en farskapstest kun kan ta 1 uke?! De jeg kjenner som har tatt en slik, har måtte vente i mnd før de viste...

Skrevet

Men jeg henger meg mer opp i hvordan en farskapstest kun kan ta 1 uke?! De jeg kjenner som har tatt en slik, har måtte vente i mnd før de viste...

Heh, ja. Troll på ferde igjen, tro?

Skrevet

http://www.dnanorge.no/bestillingpris

Les denne så ser du at det kun tar 4 til 5 dager

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet
Noen henger seg oppi at snartmamma2013 og HI kan være samme persjonen.. Men jeg henger meg mer opp i hvordan en farskapstest kun kan ta 1 uke?! De jeg kjenner som har tatt en slik, har måtte vente i mnd før de viste...

Jeg henger meg opp i det samme. I tillegg postet HI sin første tråd her mandag ettermiddag, hvor hun spurte om hun kunne tvinge samboeren til å ta en test. Og allerede i går var testen gjennomført! Så det tok maks fire dager å overtale mannen, bestille time og ta prøven. Det er hva jeg kaller raskt ;)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet
Noen henger seg oppi at snartmamma2013 og HI kan være samme persjonen.. Men jeg henger meg mer opp i hvordan en farskapstest kun kan ta 1 uke?! De jeg kjenner som har tatt en slik, har måtte vente i mnd før de viste...

Jeg henger meg opp i det samme. I tillegg postet HI sin første tråd her mandag ettermiddag, hvor hun spurte om hun kunne tvinge samboeren til å ta en test. Og allerede i går var testen gjennomført! Så det tok maks fire dager å overtale mannen, bestille time og ta prøven. Det er hva jeg kaller raskt wink.png

Tviler ikke på at det går så fort privat. Kun hvis du tar via NAV det tar kjempelang tid. Men enig med at det ligner på troll. Hvis ikke, herregud for en bitch.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

http://www.dnanorge.no/bestillingpris

Les denne så ser du at det kun tar 4 til 5 dager

Joda, men så tar det mer enn 1 uke å få tatt testen også da. De fleste må vente en stund fra de bestemmer seg for å ta den og bestiller, til de kommer inn. Så tror enda ikke på denne gitt.

Skrevet

Synes det er mye som lukter småsvidd her. Men jeg skal ikke krangle på hvorvidt dette er troll eller ikke.

Hvis dette er en reell situasjon, så håper jeg virkelig at HI får øynene opp for verdenen som eksisterer utenfor hennes egne navle, og at barn aldri er skyld i måten de kom til verden på, og dermed ikke bør lide for det.

Håper alt løser seg til det beste for barnet.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg henger meg opp i det samme. I tillegg postet HI sin første tråd her mandag ettermiddag, hvor hun spurte om hun kunne tvinge samboeren til å ta en test. Og allerede i går var testen gjennomført! Så det tok maks fire dager å overtale mannen, bestille time og ta prøven. Det er hva jeg kaller raskt wink.png

Tviler ikke på at det går så fort privat. Kun hvis du tar via NAV det tar kjempelang tid. Men enig med at det ligner på troll. Hvis ikke, herregud for en bitch.

Nope, om man tar det privat, så ender man fortsatt opp på vent, de jeg kjenner som har tatt dna test, har gjort det privat, og den som kom fortest inn, måtte vente ca 3 uker, og det varvist unormalt fort.

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet
http://www.dnanorge.no/bestillingpris Les denne så ser du at det kun tar 4 til 5 dager
Joda, men så tar det mer enn 1 uke å få tatt testen også da. De fleste må vente en stund fra de bestemmer seg for å ta den og bestiller, til de kommer inn. Så tror enda ikke på denne gitt.

Og ettersom samboeren til HI var motvillig til å ta testen, så synes jeg det er noget mistenksomt at ting plutselig skjer så raskt. Selvsagt kan ting skje raskt, men litt "pussig" at hennes oppdatering kom lørdag kveld når det var litt stille her :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Synes det er mye som lukter småsvidd her. Men jeg skal ikke krangle på hvorvidt dette er troll eller ikke.

Hvis dette er en reell situasjon, så håper jeg virkelig at HI får øynene opp for verdenen som eksisterer utenfor hennes egne navle, og at barn aldri er skyld i måten de kom til verden på, og dermed ikke bør lide for det.

Håper alt løser seg til det beste for barnet.

Ja, er synd på jentungen her, skal miste den faren hun vet om, bare fordi HI er smålig og snurt :-/

Ikke for å være slem med den HI, men jeg synes du er det her.. Når han ikke vil ta dna-test, og anser henne som hans datter, så frarøver du han noe han tydeligvis finner som en bra ting.

Skrevet

Man får jo uansett virkelig håpe at dette er trolling. Da hadde jeg faktisk blitt glad. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...