Allison Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #26 Skrevet 4. desember 2012 5v er spenningen på strømmen til routeren. b3g er et merke. Jeg er ikke kjent med det. Det du trenger å gjøre er å finne IP adressen til routeren, samt brukernavn og passord. Så går du inn fra din kjærestes maskin og ser på nettverksoppsettet. Hvilke frekvenser sender den på? Er ssid av ? I såfall prøv å slå det på. ... Hvodan finner jeg IP adressen til routeren? Jeg fant ikke noe påskrift på den som jeg kunne tolke som en IP adresse. Og hvor finner jeg ssid? Hva er det? Beklager alle "dummy-spørsmålene", men jeg kan ikke stort mer om data enn at jeg klarer å slå på maskinen
Allison Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #27 Skrevet 4. desember 2012 5v er spenningen på strømmen til routeren. b3g er et merke. Jeg er ikke kjent med det. Det du trenger å gjøre er å finne IP adressen til routeren, samt brukernavn og passord. Så går du inn fra din kjærestes maskin og ser på nettverksoppsettet. Hvilke frekvenser sender den på? Er ssid av ? I såfall prøv å slå det på. ... Hvodan finner jeg IP adressen til routeren? Jeg fant ikke noe påskrift på den som jeg kunne tolke som en IP adresse. Og hvor finner jeg ssid? Hva er det? Beklager alle "dummy-spørsmålene", men jeg kan ikke stort mer om data enn at jeg klarer å slå på maskinen Brukernavn og passord antar jeg du mener det som står på routeren? Fant noen IP 4 adresser (tror jeg i hvert fall). IPv4 internett, IPv6 ingen internett-tilgang (vet ikke om dette sier deg noe?). SSID: navn på nettverket (f.eks get0123456). Fant ikke noe jeg kunne slå av/på SSID. Fant heller ikke noe om Hz.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå