Gå til innhold

Hvor har det blitt av Miryks og Frokostquiz?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sa du drama? Haha. Huffhuff. :) tror ikke så mange fikk med seg navnet :) kan ikke ha vært for stor skade heldigvis. Fort gjort å stelle i stand ting når det er mange horombomber her. :PAnonym poster: 53c8b28222759e778476d0ea8bb64686
Tja, jeg har ikke fått noen hatmeldinger på facebook eller her inne, så synes synd i den stakkaren som ble hengt ut... :o Om hun (vil tro det var en hun?) har facebook, så klart.

Da var du en av de heldige. Kira bjeffer opplevde noe av det samme, hun fikk visstnok hets privat etterpå. Her må man passe på hva man sier for det er mange stalkere her.

Anonym poster: 8fd4bf2977b53f7a548920a35c65bdc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror nok dessverre at det var deg... for jeg er for nyskjerrig så jeg sjekka det selv. Haha. :P på facebook altså... og det var deg. :P:) men jeg er ikke slem og sender ikke hatmeldinger. og jeg deler ikke det videre med andre anonyme. :) nå kan jo heller ikke andre knytte det til deg for det ble jo sletta med en gang. :). Huff, mente jo ikke å gjøre det stressa av det her nå da, viss du ikke var klar over det. Sorry!! men det var sikkert ikke mange som fikk det med seg håper jeg! og hvis du synes det er dumt kan du få nytt nick. men jeg deler ikke noe videre, lover det. :)

Anonym poster: 53c8b28222759e778476d0ea8bb64686

Skrevet

Jeg skulle gjerne visst hvem miryks var altså :)

Hun er fra hjemkommunen min, åsså gikk jeg glipp av navnet!! Neeei :P

Nysgjerrigkjerring.com

Anonym poster: 4b874baec24ce52fe28bc7ce5cc265a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...