Gå til innhold

Hvor har det blitt av Miryks og Frokostquiz?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett de på lenge? Har det skjedd noe?

Anonym poster: de8786a8a36f7211b24a80d714cb3aaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miryks er da her :)

Anonym poster: 9a5ffdbed6b222290bf8f00046bdabba

Skrevet

De er vel drittleie av å bli hetset og mobbet.

Skrevet

Barn og engler da?

Anonym poster: 3bb994287f229ce3326968aeaadca69c

Skrevet

Frokostq heter its about me

Skrevet

Frokostq heter its about me

Ja jeg er her.

Er ikke drittlei av å bli hetset og mobbet, for det har jeg aldri blitt her inne. Ikke en eneste gang i siden jeg satte meg fast her i 2005.

Men jeg ble bra litt lei av nicket. Enkelt og greit :)

Skrevet

Barn og engler da?

Hun er nok et av julenickene .

Anonym poster: 69340987ed05fad502a029e38e93840c

Skrevet

Barn og engler da?

Hun er nok et av julenickene .

Anonym poster: 69340987ed05fad502a029e38e93840c

Skrevet

Miryks har vel fått lappen nå, så hun er vel bare og råner i gatene i vadsø ;)

Anonym poster: 8768997392330b0f6a33c8310f136706

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Hva er forresten greia med disse julenickene? Juliea hadde jo gjort det greit, kaller seg Jule-Juliea, da vet vi at det er henne. Men dere andre kjenner jeg ikke igjen :( Burde jeg kanskje kalle meg "Sommerfuggel i juleland" nå? :D

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Miryks ble jeg outet i en tråd med fullt navn, så .det kan jo hende at hun ikke vil at folk skal kunne knytte innleggene hennes opp til seg... Så da har hun forsvunnet, skjønner det godt. Vet ikke hvor Barn og Engler er...

Anonym poster: 5119eee0d14f405b64a5a95eb8b6bfee

Gjest Julepølsevev!
Skrevet

Savner dem begge, og håper de er her undercover eller i nissedrakt ;)

Skrevet

Hva er forresten greia med disse julenickene? Juliea hadde jo gjort det greit, kaller seg Jule-Juliea, da vet vi at det er henne. Men dere andre kjenner jeg ikke igjen :( Burde jeg kanskje kalle meg "Sommerfuggel i juleland" nå? :D

Veldig enig med deg sommerfugg'ærn :P Skjønner ikke hvem noen er lenger jeg heller.

Skrevet

Det har jeg gått glipp av. Så utrolig dustete av den som gjorde det. :(

Miryks ble jeg outet i en tråd med fullt navn, så .det kan jo hende at hun ikke vil at folk skal kunne knytte innleggene hennes opp til seg... Så da har hun forsvunnet, skjønner det godt. Vet ikke hvor Barn og Engler er...

Skrevet

Og forresten......føler meg beæret som blir etterlyst :)

You made my day :)

Skrevet

Du har jo så nydelig nick. :)

Skrevet

Det har jeg gått glipp av. Så utrolig dustete av den som gjorde det. :(

Har jeg blitt outet? Hvor da? :o

Skrevet

I den røyketråden som var her for litt siden. Da var det et eller to innlegg hvor en skrev til deg med fullt navn. Det ble slettet fort, ble nok rapportert inn av mange, meg selv inkludert. Koselig at du er tilbake og at det ikke var grunnen til at du ble borte litt. :)

Anonym poster: 53c8b28222759e778476d0ea8bb64686

Skrevet

Har nå sett myriks her hele tida og frokosten har bytta nick...

Ble du overrasket over "outingen" ,myriks? He he det har ikke jeg fått med meg. Utrolig herlig hva folk engasjerer seg i her inne:)

Skrevet

I den røyketråden som var her for litt siden. Da var det et eller to innlegg hvor en skrev til deg med fullt navn. Det ble slettet fort, ble nok rapportert inn av mange, meg selv inkludert. Koselig at du er tilbake og at det ikke var grunnen til at du ble borte litt. :)

Åja, den tråden :P

Fikk ikke med meg hvem som ble navngitt med navn, men det var jeg som ba om å få tråden slettet.

Fikk PM fra ei som ble truet med anmeldelse siden ei dame trodde det var henne tråden gjaldt, og trodde at denne jenta/dama som kontaktet meg hadde laget tråden. Så hun spurte så pent om jeg kunne kontakte moderator og spørre om tråden kunne slettes, siden damen som trodde tråden gjaldt henne ikke ville hoppe av ryggen hennes før tråden var borte...

Jamen meg mye man steller i stand, gitt, uten vite det selv :o

Gjest Julepølsevev!
Skrevet

Åja, den tråden :P Fikk ikke med meg hvem som ble navngitt med navn, men det var jeg som ba om å få tråden slettet. Fikk PM fra ei som ble truet med anmeldelse siden ei dame trodde det var henne tråden gjaldt, og trodde at denne jenta/dama som kontaktet meg hadde laget tråden. Så hun spurte så pent om jeg kunne kontakte moderator og spørre om tråden kunne slettes, siden damen som trodde tråden gjaldt henne ikke ville hoppe av ryggen hennes før tråden var borte... Jamen meg mye man steller i stand, gitt, uten vite det selv :o

Jøsses!

Skrevet

Åja, den tråden :P Fikk ikke med meg hvem som ble navngitt med navn, men det var jeg som ba om å få tråden slettet. Fikk PM fra ei som ble truet med anmeldelse siden ei dame trodde det var henne tråden gjaldt, og trodde at denne jenta/dama som kontaktet meg hadde laget tråden. Så hun spurte så pent om jeg kunne kontakte moderator og spørre om tråden kunne slettes, siden damen som trodde tråden gjaldt henne ikke ville hoppe av ryggen hennes før tråden var borte... Jamen meg mye man steller i stand, gitt, uten vite det selv :o

Jøsses!

Haha, digger nicket ditt! :D

Skrevet

Sa du drama? Haha. Huffhuff. :) tror ikke så mange fikk med seg navnet :) kan ikke ha vært for stor skade heldigvis. Fort gjort å stelle i stand ting når det er mange horombomber her. :P

Skrevet

Sa du drama? Haha. Huffhuff. :) tror ikke så mange fikk med seg navnet :) kan ikke ha vært for stor skade heldigvis. Fort gjort å stelle i stand ting når det er mange horombomber her. :P

Tja, jeg har ikke fått noen hatmeldinger på facebook eller her inne, så synes synd i den stakkaren som ble hengt ut... :o

Om hun (vil tro det var en hun?) har facebook, så klart.

Skrevet

Kompliserte greier, var såvidt jeg fikk med meg hva som egentlig hadde skjedd nå i det hele tatt.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...