CaptainHindsight Skrevet 29. november 2012 #26 Skrevet 29. november 2012 Krydret kjøttdeig, bønnestuing, løkstuing, guacamole, ost, oliven, agurk, ananas, salat, tomat, salsa, rømmedressing, mais osv. Mannen ble helt sjokkert over ananas til taco, det var ikke han vant til i det hele tatt, men han er frelst nå
Miss Chocolate Skrevet 29. november 2012 #27 Skrevet 29. november 2012 Ikke så rart kanskje, men må ha gucamole til taco. Det får jeg "aldri" om jeg spiser taco andre steder enn hjemme og hjemme hos mine foreldre. Lager den enten helt fra bunn eller med avocado og krydderposeblanding. Hvis vi har venner på taco lurer folk ofte på hva den grønne dippen er. Synes det er rart at det er så lite kjent.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #28 Skrevet 29. november 2012 Min taco lompe: Tacokjøttdeig Knuser over tortillachips ostesmak Masse rømme Litt revet ost Paprikaagurk Tomatløk Salat Mais Anonym poster: 8fead167471ac812d866f97d83f6fa15
Spiffie Skrevet 29. november 2012 #29 Skrevet 29. november 2012 Guacamole eller bare avocadoskiver, men trodde at det var helt vanlig
Soon to be mum Skrevet 29. november 2012 #30 Skrevet 29. november 2012 Svigermora mi brukte tyttebærsyltetøy... Oi! DET er oppe kriger sammen med risgrøt og potetmos som rareste tilbehør. :nikker: Ikke så rart kanskje, men må ha gucamole til taco. Det får jeg "aldri" om jeg spiser taco andre steder enn hjemme og hjemme hos mine foreldre. Lager den enten helt fra bunn eller med avocado og krydderposeblanding. Hvis vi har venner på taco lurer folk ofte på hva den grønne dippen er. Synes det er rart at det er så lite kjent. Ja, det synes jeg er rart også. Guac er jo et klassisk tilbehør til taco. Og veldig godt! Men den må være hjemmelaget synes jeg, for de kjøpegreiene blir aldri like godt synes jeg (helt ærlig veldig skuffende når man faktisk liker guac). Men jeg må innrømme at vi er så late at det er sjeldent vi lager det selv, og bare tar kjappløsningen med avokado naturell til i stedet. Så synes også det er rart at man anser ris og ananas som "merkelig" tilbehør til taco...? Trodde det var veldig vanlig jeg...? Men det kan være at det bare er jeg som er vant til VELDIG mye tilbehør til tacoen, selv når vi kjører en "enkel hverdagsvariant". Hehehe... Kjenner ingen som bruker så mye tilbehør til taco eller texmex generelt som det jeg og mannen min gjør. Men det er sikkert noen som gjør som vi også vil jeg tro.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 29. november 2012 #31 Skrevet 29. november 2012 Må ha hjemmelaget guacamole. Den kjøpte er jo ikke god. Og ris med lime og koriander. Det får en på burritoen på Chipotle i USA, og den burritoen er verdens beste. (Og største)
L-8 Skrevet 29. november 2012 #32 Skrevet 29. november 2012 Jeg tar gjerne litt guacamole og bønnestuing. Men uten tacoen takk! ;-)
Optatium Skrevet 29. november 2012 #33 Skrevet 29. november 2012 Her i huset ser en tacolompe slik ut: lefse, kjøttdeig, ost, mais, cherrytomat, agurk, gulrot, rømme, vårløk, avokado og gjerne litt sopp. Uten salsaen helst, er ikke så glad i den jeg. Gulrot er veldig godt til, gjør at det blir litt mer å tygge i
Soon to be mum Skrevet 29. november 2012 #34 Skrevet 29. november 2012 Må ha hjemmelaget guacamole. Den kjøpte er jo ikke god. Og ris med lime og koriander. Det får en på burritoen på Chipotle i USA, og den burritoen er verdens beste. (Og største) Det der signerer jeg også. Elsker fajjitaburritoen på Chipotle. Og de har helt sjukt god guac. De har forresten Chipotle i London også, i tilfelle du ikke visste det.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #35 Skrevet 29. november 2012 Svinekjøttdeig, hjemmelaget tacokrydder, ost, mais, agurk, paprika, guacemole,salat, (kun hjemmelaget, kjøpt er ikke noe godt), tacosaus, ananaas noen ganger. Noen ganger spiser jeg med fullkornslefse, andre ganger bare blander jeg sammen som en salat. Anonym poster: b544beb5683af68e403bf6a54016bc01
*Lucky-Baby* Skrevet 29. november 2012 #36 Skrevet 29. november 2012 Hjemmelaget guacamole, revet ost, kjøtt, grønnsaker, saus, hakket chilli og lefse... Mmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå