LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. november 2012 #26 Skrevet 28. november 2012 Selvsagt. Og det har hun også fått gjort, i en alder av 2 år.
It's all about me Skrevet 28. november 2012 #27 Skrevet 28. november 2012 Dette har både jeg og sønnen min gjort. Jeg hadde den rundt halsen, han holdt den i armene.....og slangen var mye større.
Rediken Skrevet 28. november 2012 #28 Skrevet 28. november 2012 Ja, ser ikke problemet. Tipper det er mer skade på barn av Hund/katt i Norge enn slanger (inkludert hoggormer!)
Von Hertelhofen Skrevet 28. november 2012 #29 Skrevet 28. november 2012 (endret) Ja, hun skulle fått holdt en slange. Slanger er fasinerende, kalde og glatte å ta på. Men slike dyr hører hjemme i naturen. Det er kvalmt å tenke på hvordan folk smugler slike dyr i stor skala inn til landet for å tjene penger på de. Så vi hadde aldri i livet anskaffet oss en selv. Endret 28. november 2012 av Dataverket
mom4life.blogg.no Skrevet 28. november 2012 #30 Skrevet 28. november 2012 Da var vi igang igjen, og nei det er ikke eg som har lagt ut dette. Om eg skulle legge ut noe her for "fyre opp" så ville eg valgt noe helt annet tenker eg. Bildet er tatt i helgen når vi var på Atlanterhavspakten i Ålesund, eg ville selv aldri holdt en slange, kjente på angsten for at slangen skulle komme for meg nær meg når eg tok bildene. Selv ville eg aldri hatt dette som kjæledyr, og skjønner ikke at noen vil det :-p Men, er jo greit at dem har slikt på akvarier og andre steder så barn kan lære at dem ikke er farlige, og så er det så spennende. Julie har faktisk ikke snakket om annet, alle må høre historien om da hun holdt en ekte slange hehe Eg antar at dette er samme person som starter andre tråder om meg her inne, tydeligvis noen som ikke liker meg :-p Menmen! Kan ikke være likt av alle... Og det kan jo være at HI (er det det dere kaller personen som startet tråden?) Egentlig bare lurte på om andre ville la sitt barn holde slanger. Eg sto å så på ei jente som hadde denne kongeboaen rundt halsen, det syns eg ble litt skummelt, siden kongeboaer ikke er giftige men kveler bytte sitt... Og så er det så ekkelt med slanger ! xD Takk til alle dere som gir beskjed til meg når det blir postet ting om meg her Setter pris på det, ikke at dette var av værste sorten
Gjest ________ Skrevet 28. november 2012 #31 Skrevet 28. november 2012 Ja det hadde jeg, det dummeste du gjør er jo å vise redsel fremfor barn og at de får prøve ting i trygge omgivelser gir de et kjempe grunnlag for å bli trygge på seg selv og hvordan de skal møte skumle episoder -NÅ syns jeg du HI bør gi deg, tror du er den samme som mente denne mammaen var en snylter av NAV, hadde for mange barn osv... Du burde gi deg fordi det står null respekt ut av å henge ut en god oppegående mor på den måten. Skaff deg dine egne eller konsentrer deg om dine egne barn og hvilket dårlig eksempel du setter med å henge ut noen anonymt...! Mobbing! Null respekt !
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. november 2012 #32 Skrevet 28. november 2012 absolutt, ingen betenkeligheter med det.
Elsker livet Skrevet 28. november 2012 #34 Skrevet 28. november 2012 Selvsagt ikke! Den kan jo kveile seg rundt halsen og kvele barnet. Eller bite med de store giftige sabeltennene sine.
Cat_Woman Skrevet 28. november 2012 #35 Skrevet 28. november 2012 Ja, så klart. Jeg tvang faktisk ei jente jeg satt barnevakt for til å holde en slange i reptilparken, hehe. Hun grudde seg fælt, og var ekstremt stolt etterpå.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 28. november 2012 #37 Skrevet 28. november 2012 Jeg hadde ALDRI tatt i en selv, hadde heller løpt en mils omvei rundt.. Men det er meg... Regner med dette er under ordnede forhold, så hvis ungene hadde hatt lyst så hadde jeg ikke nektet dem å holde en slange. Hadde vi vært langt uti bushen i Australia derimot........................................
mollabell Skrevet 28. november 2012 #38 Skrevet 28. november 2012 NEI:) Men det er pga meg...hadde en skummel opplevelse i skogen som barn med en slange og har siden hatet de. Klarer ikke se de på tv engang. Fysj og fysj. Edderkopp eller rotte derimot det hadde vært helt greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå