Gå til innhold

Ville DU latt ditt barn gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde absolutt gitt lov.

Hva er galt med det? Ungen føler mestring, spenning og blir obs på at det ikke er farlig når det er kontrollert.

Hadde selvfølgelig ikke latt ungen være alene i samme rom som en slange, men det skjønner vel alle...

Skrevet

Ser ikke problemet med å holde en slange.... har gjort det flere ganger selv. :)

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, det er tross alt ett vilt dyr som kan bite og da igjen skape panikk hos barnet. Du kan også helt klart se på barnet at hun ikke vil dette, hun ser livredd ut.

Anonym poster: 0f39e4fa8ab951a4a053213f195a709d

Skrevet

Min eldste har gjort det.. Null problem, de var mange som stod i kø, så det er mange som lar ungene gjøre det i hvert fall...

Anonym poster: fb886eadfbb918e23e70d2ad253b1e29

Skrevet

Ja, hvorfor ikke?

Så lenge det ikke er en giftig slange, så ser jeg virkelig ikke problemet.

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, det er tross alt ett vilt dyr som kan bite og da igjen skape panikk hos barnet. Du kan også helt klart se på barnet at hun ikke vil dette, hun ser livredd ut.

Hehe, livredd? Har du sett et menneske som er skikkelig LIVredd? Hun ser kanskje såvidt litt skeptisk ut, men hallo.

Anonym poster: 51ba8b20063bc3a000119c71737c246d

Skrevet

Synes ikke hun ser livredd ut - kanskje litt konsentrert? :)

Skrevet

Ja hun hadde fått lov tilogmed nå når hun er 2,5 år.

Jeg holdt også en slange da jeg var lita. Var storstas det :)

Skrevet

Helt ok hvis de hadde turd.

Anonym poster: ecfd3403a8a98cbb66fd33cc8086982b

Skrevet

Syns hun ser mer spent ut..

Tragisk å henge ut en liten jente på denne måten. Lavmål!!!

Anonym poster: bffc797c93d9c01576ac4f9f4812b84b

Gjest Julemusa83
Skrevet

Uten betenknigstid engang. Men kun om slangeparken hadde et godt rykte. Drar ikke til reptil/dyreparker/ aquarium der man betaler for å se dtr ha det kjipt.

Skrevet

Å si nei til barnet når det ønsker det blir jo litt feil , da er det vår feil når barnet er eldre og er redd for alt med slikt . For mamma sa nei.

+ personen som eier slangen hadde nok aldri latt en liten unge holdt en slange om den var noe farlig

Anonym poster: c6ac0845e9b3aca4f61065f8634488de

Skrevet (endret)

Oii fikk du ikke den responsen du hadde håpet på nå??? Hehe... Regnet kanskje med at alle her inne , skulle fråtse i bloggen hennes og komme med drittkommentarer? Voks opp!

Endret av Gjest
Skrevet

Sønnen min var 2 år da han holdt en slange.. hva er problemet?

Anonym poster: 13231732c1bed9e7afbdeeebab993dfd

Skrevet

sønnen min har holdt slanger flere ganger på reptilparken. ser overhode ikke noe problem med det så lenge slangen ikke er giftig. Jeg hadde slange da jeg var liten, så jeg er ikke så var for slikt.

Skrevet

Ser ikke problemet... Barnet mitt har holdt slange flere ganger:)

Skrevet

Jess - jenta mi holdt faktisk en slange i sommer, da hun var 4,5 år. Eller rettere sagt, den fikk gli gjennom hendene hennes. :)

Anonym poster: 923e50b264fd50c24b095fc7da711bab

Skrevet

Ja, hvis de hadde ønsket det selv.....bare jeg hadde fått lov å slippe ;-) Hater slanger, men lar ikke min frykt, angst, følelser, skeptis, feighet gå ut over deres ønske om å holde en slange

Skrevet

Oii fikk du ikke den responsen du hadde håpet på nå??? Hehe... Regnet kanskje med at alle her inne , skulle fråtse i bloggen hennes og komme med drittkommentarer? Voks opp!

Jeg tror det er eier av bloggen som selv startet denne tråden, for å fyre opp dib damene som,i følge henne selv, alltid er ute etter henne. Les i kommentarfeltet på bloggen.

Anonym poster: 8c903bf6d146ff95f511d2f7fb3436e7

Skrevet

Jeg tror det er eier av bloggen som selv startet denne tråden, for å fyre opp dib damene som,i følge henne selv, alltid er ute etter henne. Les i kommentarfeltet på bloggen.

Anonym poster: 8c903bf6d146ff95f511d2f7fb3436e7

Det var postet den 25/11 hvis det er den du sikter til? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...