Gå til innhold

Hva takler du ikke at andre gjør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En del av det som allerede er nevnt irriterer også meg.

Irriterer meg også over min kollega, som nyser utrolig høyt helt plutselig. Alle i avdelingen skvetter til hver gang hun setter i gang. Det er snakk om rop OG nys samtidig! AAARGH!

Og min andre kollega (som også sitter på samme kontor) som puster slik at det høres sånn pipelyd fra nesa. Og han puster tungt...

De to jeg nå nevnte er kanskje ting man ikke får gjort noe med. Er ikke frekk mot dem eller noe sånt, men det irriterer meg endel å høre sånt. Og der skal jeg sitte å jobbe, ta telefoner og viktige beskjeder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En del av det som allerede er nevnt irriterer også meg.

Irriterer meg også over min kollega, som nyser utrolig høyt helt plutselig. Alle i avdelingen skvetter til hver gang hun setter i gang. Det er snakk om rop OG nys samtidig! AAARGH!

Og min andre kollega (som også sitter på samme kontor) som puster slik at det høres sånn pipelyd fra nesa. Og han puster tungt...

De to jeg nå nevnte er kanskje ting man ikke får gjort noe med. Er ikke frekk mot dem eller noe sånt, men det irriterer meg endel å høre sånt. Og der skal jeg sitte å jobbe, ta telefoner og viktige beskjeder...

Huff, noen ganger kommet jeg meg kraftige nys.. Er ikke med meningen, men klarer ikke holde de inne :P men roper ikke da :P

Skrevet

Smattig pystring...og av en eller annen grunn syns jeg det er utrolig vemmelig når folk slikker youhurten av youhurten lokket. Folk som smatter på s og t når de snakker

Anonym poster: 2a81d3bb01d9ab698958e4e048b08e62

Skrevet

Dille med mobilen når jeg snakker med dem...

Ja gud, det er jævlig irriterende!

Skrevet (endret)

Jeg irriterer meg trolig mest over min svigerinne, som innehar så mange av irriterende uvaner - at jeg blir helt matt!

Hun prater kun om seg og sitt, er stadig opptatt av mobilen. Skriver sms og diller med den, hvis jeg prater om noe. Hun er humørsyk og gjesper ALLTID. Som om hun ikke kan vise mange ganger nok, at det er virkelig uinteressant å være med meg. Hun kan ringe for så å holde lange pauser i svarene sine (DET er irriterende, spesielt når det stort sett er hun som ringer). Hun er uhøflig og ufin.

Uff, stakkars svigerinna mi....Jeg kan ikke hjelpe for det, men hele vesenet hennes gjør at jeg ønsker minst mulig med henne å gjøre :-/

Endret av Kari Mari
Skrevet

Folk som går 3-4 i bredden på fortauet i saaaakte tempo.

Folk som står på venstre side, eller to i bredden, i rulletrapper.

Folk som står stille på "rullende fortau".

Folk som sykler på fortauet når det er masse folk.

(Ja, jeg har dårlig tid når jeg går i byen)

Folk som knekker fingre.

Folk som skriver med STORE BOKSTAVER og mange utropstegn!!!!!

Anonym poster: 8fb02247d3fa2deb357fba84087eb819

Skrevet

Atte,hæ?Det er da vel helt greit å stå stille på rullende fortau? "Stå til høyre, gå til venstre" som i rulletrapper. Mener du at alle bør ha det like travelt som deg og at gamle Olga på 80 ihvertfall ikke får bruke rullebåndet til få igjen krefter på vei til gaten?

Jeg sliter forøvrig med folk som kremter og harker hele tida.

Skrevet

Slafser når de spiser

Spiser med åpen munn

"grynter" når de snufser (om dere skjønner hve jeg mener)

Jeg er en fot-rister. Et helvete å ha med på kino sier vennene mine :S

Anonym poster: 99467727c35a4ddc52faeea1c6031477

Skrevet

Atte,hæ?Det er da vel helt greit å stå stille på rullende fortau? "Stå til høyre, gå til venstre" som i rulletrapper. Mener du at alle bør ha det like travelt som deg og at gamle Olga på 80 ihvertfall ikke får bruke rullebåndet til få igjen krefter på vei til gaten?

Skulle selvsagt skrevet:Folk som står stille to-tre i bredden på rullende fortau. Kommer jeg forbi, er det ikke selvsagt ikke noe problem.

Skrevet

eksen smattet og slurpet i seg maten at jeg klarte ikke å sitte i samme rom som han. Jeg tok med meg maten og spiste ett annet sted, hvis ikke spiste jeg ikke. Mistet helt matlysten...takler ikke de som hele siden de er slitne, hver dag hele tiden. Det må vel være en eller annen gang de ikke er slitne? Spesielt når jeg vet de er i fin fysisk form..

Anonym poster: b26f3f9cd1bc52f94816df4528e30505

Skrevet

Har problemer med arrogante og snobbete folk som kaller at de ikke liker for "harry" (les: dibbere) I virkeligheten føler jeg de fleste har takhøyde for hva andre velger i klesveien og interiør. Mens her inne er jo aaaaaalt harry. Kan få mindreverdighetskomplekser av mindre.

Skrevet

Folk som på død og liv MÅ svare på innlegg her selv om de overhodet ikke har noe svar på det HI lurer på!

Ellers er jeg enig i det meste her, hater kroppslyder generelt og spesielt smatting.

Anonym poster: 66990549fc054465c33c32a30e2465ea

Skrevet

Folk med grumsehals som ikke kremter! Angst!! Jeg begynner selv å kremte febrilsk hvis de ikke kremter når de snakker med grumsestemme UTEN å kremte! :P

Skrevet

Fantastisk fin tråd! Her er mine irritasjonsmomenter: (mange av dem knyttet til arbeidsplassen min, så meget greit å ha permisjon sånn sett - savner ikke alle disse lydene...!)

- Når folk skriver på pc og hamrer på tastene som om det ikke kom en morgendag. Dette alene eller i kombinasjon med å skrive j****lig fort (fingrene løper over tastaturet..!)

- Når folk tar første slurken av kaffekoppen og kommer med 1)et slurp og 2) et kort, lite sukk/stønn etterpå

- Neglebiting. Særlig når vedkommende også gransker negler/fingre innimellom bitingen og er innmari fokusert på det.

- Lyden som kommer fra leppene som slipper tak i tuten etter at noen har tatt en slurk av en flaske.

- At folk setter seg ved siden av meg på offentlig transport når det er plenty av ledige seter overalt.

- Folk som går sakte på kjøpesentre/ evt også snur like før de skal til å gå på rulletrappen

Ikke lett å være menneske, nei....

Anonym poster: fd851a9a00221edacd5a648ae2652aed

Skrevet

Jeg takler dårlig arroganse og fordømmende holdninger ovenfor mennesker som velger anderledes eller som tenker anderledes enn A4 normen.

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så fisefin av meg, det er sjelden jeg irriterer meg over ekle ting.. Da tenker jeg mer "æsj" og vandrer over på andre tanker ;)

Men! Noe av det som irriterer meg er

1) Folk som smøøøøører på lepomade/lebestift og aldri ser ut til å bli ferdig.

2) Høylytt pusting. Hvorfor puste høyt?

3) Hyppig hosting i samme rom som andre. Gå ut av rommet og host deg ferdig.

4) oppbrukte uttrykk som "i dagens samfunn", "yolo" og alle disse liksom/på en måte

5) Pjatt. Når man snakker mye, men om ingenting. Grøss!

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så fisefin av meg, det er sjelden jeg irriterer meg over ekle ting.. Da tenker jeg mer "æsj" og vandrer over på andre tanker ;)

Men! Noe av det som irriterer meg er

1) Folk som smøøøøører på lepomade/lebestift og aldri ser ut til å bli ferdig.

2) Høylytt pusting. Hvorfor puste høyt?

3) Hyppig hosting i samme rom som andre. Gå ut av rommet og host deg ferdig.

4) oppbrukte uttrykk som "i dagens samfunn", "yolo" og alle disse liksom/på en måte

5) Pjatt. Når man snakker mye, men om ingenting. Grøss!

Jeg puster høyt fordi jeg har elendige lunger som ikke fungerer. Stol på meg når jeg sier det er verre for meg enn for deg.

Anonym poster: f23f07c3aa58c44508e70605cc07984e

Skrevet

Og folk som går sååååå sakte på fulle kjøpesentre, og ikke enser andre enn seg selv. Eller folk som jobber i butikk/post/apotek eller hva som helst, og har kaffeslabberas og laaange samtaler seg imellom mens køen i kassa bare vokser og vokser..

Så enig!!

Skrevet

Noe av det aller mest irriterende jeg vet er folk som rører rundt i maten, priker og dytter litt på det før de tar en bit. ÆÆÆ, det gjør meg GAL.

Skrevet

1. Smatting mot øret mitt.

2. Pelle i nesen, å legge restene under sofaen, bor og osv. Har sett det. Var veldig flaut for den personen som så at jeg så det :P

3. Blåse spytt bobbler.

4. Trege gamlefolk som skal telle alle myntene sine når de skal betale noe.

5. En hau med folk som har stapp fulle handle vogner med varer rett forran meg i køen (selv om det er nødvendig, de skal jo handle til sitt) Likevel irriterende, hater å ha tålmodighet!

6. Telefonselgere, som bare må fortelle om det siste nye....Og spør hvorfor jeg velger det jeg velger.

7. Dritt lukt på dassen.

8. Folk som bruker feil brunkrem farge til ansiktet sitt.

9. hosting, selv om det ikke er deres feil.

10. Stjeling av min del av plassen i senga...argggggggh!!!!

Mange av disse tingene kan ikke alle noe for, men det er irriterende. Jeg sier ikke alt jeg tenker heller når det kommer til sånne ting.

Skrevet

At folk ikke klarer å legge på dolokket før de trekker i snoren. æsj,æsj og æsj.

Anonym poster: 2816b6fb3bb5c74f8e4733e6d5e359f2

Skrevet

Jeg hater at folk som er snørrete setter en finger på det ene neseboret og blåser snørra ut gjennom det andre. Sånn på skiløpervis. Jeg får brekninger bare av å tenke på det! Og ofte tørker de av seg på buksa eller noe etterpå. Yack! Utrolig kvalmt.

Skrevet

At folk ikke klarer å legge på dolokket før de trekker i snoren. æsj,æsj og æsj.

Hva er fælt med det? Har jeg aldri tenkt på og aldri plaget meg. Det er vel mye verre at bæsjevannet spruter oppi lokket når det er lukket?

Anonym poster: a4a9437759d7d2c9b9c999d5885dd9d6

Skrevet

Hva er fælt med det? Har jeg aldri tenkt på og aldri plaget meg. Det er vel mye verre at bæsjevannet spruter oppi lokket når det er lukket?

Anonym poster: a4a9437759d7d2c9b9c999d5885dd9d6

Det som er ekkelt ved det er at bakteriene fra toalettet plutselig er over hele badet. Da er det faktisk bedre om det holder seg på lokket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...