Gå til innhold

Hva takler du ikke at andre gjør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klikking med penn, ristingpå fot og smatting uten å engang ha noe i munnen.

Anonym poster: d8a288786d2894b11607edc7cba8d9ab

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Smatting, slafsing, spiselyder generelt!! ÅHHH!! Får grøsninger!! ;)

Skrevet

Dille med mobilen når jeg snakker med dem...

Skrevet

Henger meg på sommerfuggel, tror slurping er det absolutt væææærste jeg VET!

også folk som skryter av at de er dumme, eksempelvis stolte av at de er stinkedårlig i matte, eller at de unnslapp obligatoriske krav for å komme videre på skole (som er skammelig om man ikke har legal grunn)

Skrevet

Folk som drar snørr opp i nesa, eller blåser inn og ut gjennom nesa gjentatte ganger for å få snørret enda lenger inn i hjernen!

Ja, vet faktisk om folk som gjør det...

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Tygger tyggis med åpen munn. Grøss!

Skrevet

Har lagt merke til at nesten alle fikler med munnen sin på en eller annen måte. Dette kombinert med ikke så rene fingre gir meg absolutt frysninger.

Hater når folk slikker på fingrene for å bla i papirer/bok/osv, spesielt om jeg må ta i papirene etterpå.

Folk som ikke vasker seg godt etter dobesøk/før matlaging, nyser/hoster uten å dekke seg til eller hoster/nyser rett i hendene, for deretter å lage mat, f.eks.

Mysophobe? Neeeeeida.

Ellers:

Folk som ikke kan la mobilen være, spesielt om de sitter på facebook mens de er i sosiale sammenhenger.

Skrevet

Piller i nesa, spesielt om de spiser det etterpå. Grøss!!

Skrevet

Smatting - grusomt irriterende. Familien til mannen min vet ikke hva det er å lukke munnen Imens de spiser, så her er det bare så utrolig irriterende å spise middag sammen med de.

Ellers, folk som piller nese når de er sammen med andre folk, folk som absolutt ikke har sangstemme, men som skryter uhemmet av at de synger så fint og gjerne tvinger deg til å høre på.

Folk som ikke klarer å innrømme sine feil.

Skrevet

Enig med sommerfuggel i vinterland. Hater smatting!!

Tom barna får streng beskjed om å lukke munnen når de tygger. Banan er til nå det verste :o

Klarer heller ikke når folk driter i trafikkreglene..

Skrevet

Alt som de andre har skrevet her!

Lett irritabel jeg? Neida! :P

Skrevet

Knekking av fingre! Fæl lyd og jeg får frysninger av det, husker jeg skjelte ut venninna mi midt i timen da hun knakk fingrene. Læreren bare smilte :P

Skrevet

Åjo, at folk går på buss/trikk/t-bane før de som er på får gått av!

Skrevet

Og folk som går sååååå sakte på fulle kjøpesentre, og ikke enser andre enn seg selv. Eller folk som jobber i butikk/post/apotek eller hva som helst, og har kaffeslabberas og laaange samtaler seg imellom mens køen i kassa bare vokser og vokser..

Skrevet

Folk som drar snørr opp i nesa, eller blåser inn og ut gjennom nesa gjentatte ganger for å få snørret enda lenger inn i hjernen!

Ja, vet faktisk om folk som gjør det...

Å, herregud ja. Det er ekkelt. Ellers takler jeg ikke smatting, noe som er dumt for hele svigerfamilien smatter.

Og takler ikke når folk ikke kan diskutere, bare sier jeg har rett og det er det. Og nekter å høre på andres side av saken.

Og når folk stiller et spørsmål, selv om det egentlig ikke er rom for å si nei. F.eks når jordmor spør "Er det greit at jeg gjør dette?" Men sier jeg nei, så er jeg nødt å la henne gjøre det alikevel. Hvis dere skjønner...

Gjest Julepølsevev!
Skrevet

Det som slår alt er å høre på andre som filer neglene sine. Jeg får frysninger bare av å tenke på det.

Skrevet

Alt som står her og folk som klakker neglene mot hverandre. Det tilter for meg O,o

Og når folk maser og skal fortelle meg totalt uintressante ting mens jeg prøver å konsentrere meg om noe. Grrr

Gjest pizzadilla
Skrevet

Folk som skryter mye og de som slikker seg på fingrene mellom hver gang de forsyner seg fra skålen med potetgull ol..

Skrevet

Slikke seg på fingrene i matsituasjon. Eller forsåvidt ellers også. Grøss!

Anonym poster: cbc4c78e3b835846e43ba5ed9936e46e

Skrevet

At damer slikker fi... *grøsser*

Anonym poster: 2ff2abe47efb091f1cf58e369ff13eb1

Skrevet

Folk som ikke klarer å prate om noe annet enn seg selv, de takler jeg ikke å være sammen med.

At folk tar frem mobilen og fikler midt i en samtale, det er rett å slett respektløst og frekt!!

At folk tar seg på tærne/føttene uten sokker på og ikke vasker hendene etter, samme gjelder etter dobesøk.

Skrevet

Folk som spytter. Må dessverre noen dager i uka ta buss sammen med en mann som gjør nettopp dette når vi venter på bussen. Drar inn snørra, gurgler og harker før han spytter. Fy faen, har lyst til å knuse kneskålene hans.

Skrevet

At folk har på tven når jeg er på besøk, det blir ofte et blikkfang for både de og meg. Blir asosialt.

Ellers stort sett det dere andre har nevnt.

at folk bruker "fjortisuttrykk" som jeg kaller det, ala Oh MY GOD, My as, lissom etc...... Grøsser av sånne uttrykk, spesielt når de skal bruke det i omtrent annehver setning.....

Skrevet

Biting av negler, tvinne tommeltotter/fingre, smatting og slafsing, konstant kremting og snorking.

Skrevet

Folk som sier "Jeg er ikke rasist, jeg er rasebevisst". Jeg får lyst til å bli voldelig. Ordentlig.

Smatting er også en avskylighet. Og folk som ikke tar seg bryet med å gå litt unna for å fise, og tvinger andre til å sitte og puste inn tarmgassene deres.

Anonym poster: 745ef4bacf98bdf1fe7175968e01a29a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...