Lille♥mitt Skrevet 27. november 2012 #26 Skrevet 27. november 2012 Synes det er ufattelig kjipt av de som gjør sånt. Og det er jo kun for å få oppmerksomhet selv, type "se alle sammen, jeg visste dette først". Stengte veggen min når jeg dro inn på føden, slik at ingen kunne skrive på den før jeg ville det.
Staark Skrevet 27. november 2012 #27 Skrevet 27. november 2012 Jeg synes det er en uting å stille personlige spørsmål eller i det hele tatt nevne personlige ting på fb-veggen. Gratulasjoner etter fødsel gjør meg ingenting, så lenge det ikke er i statusen til vedkommende eller kommentarer ala "hørte det var en tøff fødsel, håper de lappet deg fint sammen". Vi kommer til å informere i mms om når barnet er født, og samtidig nevne at de ikke skal legge bildet på nettet/fb
Blomstogbier Skrevet 27. november 2012 #28 Skrevet 27. november 2012 Synes det er veldig dårlig gjort ja! Synes en selv skal bestemme om alle vennene på facebook skal få vite det og når. Om noen skal skrive om det først, er det den vordende moren/faren.
Musemorbr / Skrevet 27. november 2012 #29 Skrevet 27. november 2012 Vi lot min lillesøster annonsere det på facebook. Men det blir helt annerledes siden vi ønsket det selv. Hun spurte når vi skulle si det, og vi ga henne æren. Sendte henne et bilde, som hun la ut og tagget oss i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå