Gå til innhold

Hva er pointet med "julenick"? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men altså, hvor ofte er det man kan skifte nick før man ikke får det til lenger? Hvis jeg skifter nick nå, kan jeg liksom risikere å måtte sitte med julenick for evig?

Eller lager dere egne "julekontoer"?

Nybegynner på dette, merker jeg.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som lærte av ifjor?

Da var det jo en flokk morsomme troll som stjal de vanlige nickene og ga seg ut for å være dem. For når en skifter over til julenick er jo det gamle nicket ledig for all og hvermann å ta.

Skrevet

Men altså, hvor ofte er det man kan skifte nick før man ikke får det til lenger? Hvis jeg skifter nick nå, kan jeg liksom risikere å måtte sitte med julenick for evig?

Eller lager dere egne "julekontoer"?

Nybegynner på dette, merker jeg.. :P

Husker ikke helt hva som stod der, men det var i alle fall mulig å skifte mange ganger:)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Enig med madam mim. Kunne likt å sett, men tviler dog på at det kommer, en Sug Lut(efisk) wink.png

Jeg tror faktisk at noen har tatt det, muligens meg i et tidligere dibliv på en konto jeg ikke har tilgang til - mener det var låst så det utgikk, pluss at det smakte så lite godt...
Skrevet

Herregud, så døvt..

Det kuleste så langt!

HAHA, jeg er så treig!! Har sett nicket ditt i hele kveld "Jul opp mordi", men har tenkt at du må jo ha glemt et ord inni der eller noe, men så gikk det plutselig opp et lys for meg! Dritbra :D

Gjest Julepølsevev!
Skrevet
Men altså, hvor ofte er det man kan skifte nick før man ikke får det til lenger? Hvis jeg skifter nick nå, kan jeg liksom risikere å måtte sitte med julenick for evig? Eller lager dere egne "julekontoer"? Nybegynner på dette, merker jeg.. :P

Du oppretter en bruker til, og enten bruker denne med ditt julenick eller lager ditt gamle nick der med en gang du har byttet på denne profilen. Ellers kan du bli stuck med julenicket evnt et annet nick :)

Skrevet

Takk for svar! :) Jeg må vel snart skifte nick uansett, siden det straks ikke bare er en lillejente i hus, men vil jo ikke bli sittende med et døvt julenick resten av tia mi her! ;)

Skrevet

Kan ikke alle ha julenick da? Morsomt å live opp litt.

Anonym poster: 561df6a0ffe30575e9fc961f3fe3436f

Skrevet

Men jeg skjønner ikke hvem halvparten er lengre.....frustrert :)

Mandel i grøten, intimekukker nisse ett eller annet, mistletoe and whine osv. Gi oss et hint da, nysgjerrige meg er altfor nysgjerrig!!!

:)

Anonym poster: 44ef6af7a486b0b24146e1b4770c906f

Skrevet

Enig. Si hvem dere er. Ellers klarer ikke de anonyme stalkerene holde følge, og da blir det kjedelig her inne.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Enig. Si hvem dere er. Ellers klarer ikke de anonyme stalkerene holde følge, og da blir det kjedelig her inne.

Ja fysj, tenk å nekte gærningene den gleden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...