Gå til innhold

Hva er pointet med "julenick"? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonym poster: 870bcf715e93b7ecad680038a0766560

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen syns det er... artig...

Anonym poster: 09a852341a4a7fdfd15366427abd4b0f

Skrevet

Hva er galt med julenick da? Jeg har julenick hele året jeg. ;)

Skrevet

Hva er pointet med noen nick i det hele tatt? :P

Skrevet

Synes det er helt greit å skifte over til julenick, men synes det er litt trist når de skifter over til noe som er helt ulikt deres vanlige. Tar jo evigheter å finne ut hvem de er igjen :-)

pølsevev har endret navn til Julepølsevev og slike endringer synes jeg bare er artige :-)

Skrevet

Enig med madam mim. Kunne likt å sett, men tviler dog på at det kommer, en Sug Lut(efisk) ;)

Skrevet

Det er bare koselig! Tror ikke jeg kommer til å skifte, er ikke mange ukene siden jeg skiftet sist uansett. Men en juleavatar, det skal jeg ha! :)

Skrevet

Koselig med julestemning der hvor det lar seg gjøre ;)

Jeg er jo da av den kjipe sorten som ikke har noen likheter med det egentlige nicket mitt...

Skrevet

Jeg stemmer for Sug Lutefisk!

Men musemorbr/ ; hva er egentlig br/ på slutten av nicket for? :)

Anonym poster: 7ba8bad252facbababa09310bbbabf56

Gjest pizzadilla
Skrevet

Kanskje jeg skal bytte til ribbedilla, for DET har jeg:-)

Skrevet

Fordi det er koselig med jul og juleforberedelser :)

Enig med at det burde passe med det vanlige nicket ;)

Skrevet

br/ er noe guttungen, som da var 1 år, klasket inn i nicket i det jeg trykte ok. Lot det være der fordi det på en måte er det første han noen gang har skrevet. Hadde ikke hjerte til å slette det. :)

Jeg stemmer for Sug Lutefisk!

Men musemorbr/ ; hva er egentlig br/ på slutten av nicket for? :)

Anonym poster: 7ba8bad252facbababa09310bbbabf56

Skrevet
Synes det er helt greit å skifte over til julenick, men synes det er litt trist når de skifter over til noe som er helt ulikt deres vanlige. Tar jo evigheter å finne ut hvem de er igjen :-) pølsevev har endret navn til Julepølsevev og slike endringer synes jeg bare er artige :-)

Helt enig med deg!

Tidligere lagde alle julenick utfra deres eget nick, som f.eks Pølsevev som har blitt til Julepølsevev. Nå lager folk helt nye nick som ikke ligner i det hele tatt, og da blir det bare teit.

Anonym poster: 44ef6af7a486b0b24146e1b4770c906f

Skrevet
Herregud, så døvt..

Herlig :)

Det er merkelig alt man MÅ gjøre når man har fått en tentamenbunke som er så stor, at telefonkatalogen ser ut som en fyrstikkeske i forhold.

Gi meg styrkeeeeee!

Gjest Julepølsevev!
Skrevet
Herregud, så døvt..
Det er merkelig alt man MÅ gjøre når man har fått en tentamenbunke som er så stor, at telefonkatalogen ser ut som en fyrstikkeske i forhold. Gi meg styrkeeeeee!

Du har all min sympati!

Ps: Sjokolade er en god venn i kampem mot slike bunker

Skrevet
Herregud, så døvt..
Det er merkelig alt man MÅ gjøre når man har fått en tentamenbunke som er så stor, at telefonkatalogen ser ut som en fyrstikkeske i forhold. Gi meg styrkeeeeee!

Du har all min sympati!

Ps: Sjokolade er en god venn i kampem mot slike bunker

Ja, har akkurat hentet non-stop pakken (type enorm), som jeg hadde planer om å bruke til å pynte pepperkakene med. Får kjøpe en ny i morgen, slik jeg kan bruke samme unnskyldningen i morgen kveld og bli feita opp skikkelig til jul;)

Gjest Julepølsevev!
Skrevet

Ja, har akkurat hentet non-stop pakken (type enorm), som jeg hadde planer om å bruke til å pynte pepperkakene med. Får kjøpe en ny i morgen, slik jeg kan bruke samme unnskyldningen i morgen kveld og bli feita opp skikkelig til jul;)

Så du burde egentlig ha byttet nick til "Jul feter opp mordi".

Gjest pizzadilla
Skrevet

Julebolla ribbefeita... Siden jeg blir trinnere hver dag så tror jeg det blir rett nick:-D

Skrevet

Hihihi Mordi er en julegris. Erte, erte. ;)

Skrevet

Så du burde egentlig ha byttet nick til "Jul feter opp mordi".

Ja! Eventuelt : "Skriveglade elever feiter opp mordi" - " Eller elevene gjør mordi feitere" for det er egentlig deres feil. Ikke jula. Jula er uskyldig.

Skrevet

Hihihi Mordi er en julegris. Erte, erte. ;)

Trøstespising..

Skrevet

Bøtter nedpå med non-stop nå..

Skrevet

Herregud, så døvt..

Det kuleste så langt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...