Gå til innhold

Hva er pointet med "julenick"? u/t


Anbefalte innlegg

Skrevet

.

 

Anonym poster: 870bcf715e93b7ecad680038a0766560

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen syns det er... artig...

 

Anonym poster: 09a852341a4a7fdfd15366427abd4b0f

Skrevet

Hva er galt med julenick da? Jeg har julenick hele året jeg. ;)

Skrevet

Hva er pointet med noen nick i det hele tatt? :P

Skrevet

Synes det er helt greit å skifte over til julenick, men synes det er litt trist når de skifter over til noe som er helt ulikt deres vanlige. Tar jo evigheter å finne ut hvem de er igjen :-)

 

pølsevev har endret navn til Julepølsevev og slike endringer synes jeg bare er artige :-)

Skrevet

Enig med madam mim. Kunne likt å sett, men tviler dog på at det kommer, en Sug Lut(efisk) ;)

Skrevet

Det er bare koselig! Tror ikke jeg kommer til å skifte, er ikke mange ukene siden jeg skiftet sist uansett. Men en juleavatar, det skal jeg ha! :)

Skrevet

Koselig med julestemning der hvor det lar seg gjøre ;)

Jeg er jo da av den kjipe sorten som ikke har noen likheter med det egentlige nicket mitt...

Skrevet

Jeg stemmer for Sug Lutefisk!

 

Men musemorbr/ ; hva er egentlig br/ på slutten av nicket for? :)

 

Anonym poster: 7ba8bad252facbababa09310bbbabf56

Gjest pizzadilla
Skrevet

Kanskje jeg skal bytte til ribbedilla, for DET har jeg:-)

Skrevet

Fordi det er koselig med jul og juleforberedelser :)

 

Enig med at det burde passe med det vanlige nicket ;)

Skrevet

br/ er noe guttungen, som da var 1 år, klasket inn i nicket i det jeg trykte ok. Lot det være der fordi det på en måte er det første han noen gang har skrevet. Hadde ikke hjerte til å slette det. :)

 

Jeg stemmer for Sug Lutefisk!

 

Men musemorbr/ ; hva er egentlig br/ på slutten av nicket for? :)

 

Anonym poster: 7ba8bad252facbababa09310bbbabf56

Skrevet
Synes det er helt greit å skifte over til julenick, men synes det er litt trist når de skifter over til noe som er helt ulikt deres vanlige. Tar jo evigheter å finne ut hvem de er igjen :-) pølsevev har endret navn til Julepølsevev og slike endringer synes jeg bare er artige :-)

 

Helt enig med deg!

Tidligere lagde alle julenick utfra deres eget nick, som f.eks Pølsevev som har blitt til Julepølsevev. Nå lager folk helt nye nick som ikke ligner i det hele tatt, og da blir det bare teit.

 

Anonym poster: 44ef6af7a486b0b24146e1b4770c906f

Skrevet
Herregud, så døvt..

 

Herlig :)

 

Det er merkelig alt man MÅ gjøre når man har fått en tentamenbunke som er så stor, at telefonkatalogen ser ut som en fyrstikkeske i forhold.

Gi meg styrkeeeeee!

Gjest Julepølsevev!
Skrevet
Herregud, så døvt..
Herlig :)
Det er merkelig alt man MÅ gjøre når man har fått en tentamenbunke som er så stor, at telefonkatalogen ser ut som en fyrstikkeske i forhold. Gi meg styrkeeeeee!

 

Du har all min sympati!

Ps: Sjokolade er en god venn i kampem mot slike bunker

Skrevet
Herregud, så døvt..
Herlig :)
Det er merkelig alt man MÅ gjøre når man har fått en tentamenbunke som er så stor, at telefonkatalogen ser ut som en fyrstikkeske i forhold. Gi meg styrkeeeeee!

 

Du har all min sympati!

Ps: Sjokolade er en god venn i kampem mot slike bunker

 

Ja, har akkurat hentet non-stop pakken (type enorm), som jeg hadde planer om å bruke til å pynte pepperkakene med. Får kjøpe en ny i morgen, slik jeg kan bruke samme unnskyldningen i morgen kveld og bli feita opp skikkelig til jul;)

Gjest Julepølsevev!
Skrevet

Ja, har akkurat hentet non-stop pakken (type enorm), som jeg hadde planer om å bruke til å pynte pepperkakene med. Får kjøpe en ny i morgen, slik jeg kan bruke samme unnskyldningen i morgen kveld og bli feita opp skikkelig til jul;)

 

Så du burde egentlig ha byttet nick til "Jul feter opp mordi".

Gjest pizzadilla
Skrevet

Julebolla ribbefeita... Siden jeg blir trinnere hver dag så tror jeg det blir rett nick:-D

Skrevet

Hihihi Mordi er en julegris. Erte, erte. ;)

Skrevet

Ja, har akkurat hentet non-stop pakken (type enorm), som jeg hadde planer om å bruke til å pynte pepperkakene med. Får kjøpe en ny i morgen, slik jeg kan bruke samme unnskyldningen i morgen kveld og bli feita opp skikkelig til jul;)

 

Så du burde egentlig ha byttet nick til "Jul feter opp mordi".

 

Ja! Eventuelt : "Skriveglade elever feiter opp mordi" - " Eller elevene gjør mordi feitere" for det er egentlig deres feil. Ikke jula. Jula er uskyldig.

Skrevet

Hihihi Mordi er en julegris. Erte, erte. ;)

 

Trøstespising..

Skrevet

Bøtter nedpå med non-stop nå..

Skrevet

Herregud, så døvt..

Det kuleste så langt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...