Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 . Anonym poster: 870bcf715e93b7ecad680038a0766560
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Kanskje noen syns det er... artig... Anonym poster: 09a852341a4a7fdfd15366427abd4b0f
Musemorbr / Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Hva er galt med julenick da? Jeg har julenick hele året jeg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Hva er pointet med noen nick i det hele tatt?
♥Madam Mim♥ Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Synes det er helt greit å skifte over til julenick, men synes det er litt trist når de skifter over til noe som er helt ulikt deres vanlige. Tar jo evigheter å finne ut hvem de er igjen :-) pølsevev har endret navn til Julepølsevev og slike endringer synes jeg bare er artige :-)
Musemorbr / Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Enig med madam mim. Kunne likt å sett, men tviler dog på at det kommer, en Sug Lut(efisk)
what a drittkjerring Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Det er bare koselig! Tror ikke jeg kommer til å skifte, er ikke mange ukene siden jeg skiftet sist uansett. Men en juleavatar, det skal jeg ha!
Mistletoe and wine Skrevet 27. november 2012 #8 Skrevet 27. november 2012 Koselig med julestemning der hvor det lar seg gjøre Jeg er jo da av den kjipe sorten som ikke har noen likheter med det egentlige nicket mitt...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #9 Skrevet 27. november 2012 Jeg stemmer for Sug Lutefisk! Men musemorbr/ ; hva er egentlig br/ på slutten av nicket for? Anonym poster: 7ba8bad252facbababa09310bbbabf56
Gjest pizzadilla Skrevet 27. november 2012 #10 Skrevet 27. november 2012 Kanskje jeg skal bytte til ribbedilla, for DET har jeg:-)
DotM Skrevet 27. november 2012 #11 Skrevet 27. november 2012 Fordi det er koselig med jul og juleforberedelser Enig med at det burde passe med det vanlige nicket
Musemorbr / Skrevet 27. november 2012 #12 Skrevet 27. november 2012 br/ er noe guttungen, som da var 1 år, klasket inn i nicket i det jeg trykte ok. Lot det være der fordi det på en måte er det første han noen gang har skrevet. Hadde ikke hjerte til å slette det. Jeg stemmer for Sug Lutefisk! Men musemorbr/ ; hva er egentlig br/ på slutten av nicket for? Anonym poster: 7ba8bad252facbababa09310bbbabf56
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #13 Skrevet 27. november 2012 Synes det er helt greit å skifte over til julenick, men synes det er litt trist når de skifter over til noe som er helt ulikt deres vanlige. Tar jo evigheter å finne ut hvem de er igjen :-) pølsevev har endret navn til Julepølsevev og slike endringer synes jeg bare er artige :-) Helt enig med deg! Tidligere lagde alle julenick utfra deres eget nick, som f.eks Pølsevev som har blitt til Julepølsevev. Nå lager folk helt nye nick som ikke ligner i det hele tatt, og da blir det bare teit. Anonym poster: 44ef6af7a486b0b24146e1b4770c906f
Gjest Julepølsevev! Skrevet 27. november 2012 #15 Skrevet 27. november 2012 Herregud, så døvt.. Herlig
det er berre mordi Skrevet 27. november 2012 #16 Skrevet 27. november 2012 Herregud, så døvt.. Herlig Det er merkelig alt man MÅ gjøre når man har fått en tentamenbunke som er så stor, at telefonkatalogen ser ut som en fyrstikkeske i forhold. Gi meg styrkeeeeee!
Gjest Julepølsevev! Skrevet 27. november 2012 #17 Skrevet 27. november 2012 Herregud, så døvt.. Herlig Det er merkelig alt man MÅ gjøre når man har fått en tentamenbunke som er så stor, at telefonkatalogen ser ut som en fyrstikkeske i forhold. Gi meg styrkeeeeee! Du har all min sympati! Ps: Sjokolade er en god venn i kampem mot slike bunker
det er berre mordi Skrevet 27. november 2012 #18 Skrevet 27. november 2012 Herregud, så døvt.. Herlig Det er merkelig alt man MÅ gjøre når man har fått en tentamenbunke som er så stor, at telefonkatalogen ser ut som en fyrstikkeske i forhold. Gi meg styrkeeeeee! Du har all min sympati! Ps: Sjokolade er en god venn i kampem mot slike bunker Ja, har akkurat hentet non-stop pakken (type enorm), som jeg hadde planer om å bruke til å pynte pepperkakene med. Får kjøpe en ny i morgen, slik jeg kan bruke samme unnskyldningen i morgen kveld og bli feita opp skikkelig til jul;)
Gjest Julepølsevev! Skrevet 27. november 2012 #19 Skrevet 27. november 2012 Ja, har akkurat hentet non-stop pakken (type enorm), som jeg hadde planer om å bruke til å pynte pepperkakene med. Får kjøpe en ny i morgen, slik jeg kan bruke samme unnskyldningen i morgen kveld og bli feita opp skikkelig til jul;) Så du burde egentlig ha byttet nick til "Jul feter opp mordi".
Gjest pizzadilla Skrevet 27. november 2012 #20 Skrevet 27. november 2012 Julebolla ribbefeita... Siden jeg blir trinnere hver dag så tror jeg det blir rett nick:-D
Musemorbr / Skrevet 27. november 2012 #21 Skrevet 27. november 2012 Hihihi Mordi er en julegris. Erte, erte.
det er berre mordi Skrevet 27. november 2012 #22 Skrevet 27. november 2012 Ja, har akkurat hentet non-stop pakken (type enorm), som jeg hadde planer om å bruke til å pynte pepperkakene med. Får kjøpe en ny i morgen, slik jeg kan bruke samme unnskyldningen i morgen kveld og bli feita opp skikkelig til jul;) Så du burde egentlig ha byttet nick til "Jul feter opp mordi". Ja! Eventuelt : "Skriveglade elever feiter opp mordi" - " Eller elevene gjør mordi feitere" for det er egentlig deres feil. Ikke jula. Jula er uskyldig.
det er berre mordi Skrevet 27. november 2012 #23 Skrevet 27. november 2012 Hihihi Mordi er en julegris. Erte, erte. Trøstespising..
det er berre mordi Skrevet 27. november 2012 #24 Skrevet 27. november 2012 Bøtter nedpå med non-stop nå..
SmellyCat Skrevet 27. november 2012 #25 Skrevet 27. november 2012 Herregud, så døvt.. Det kuleste så langt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå