Gå til innhold

Har du noen frynsegoder på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratis telefon, kjempegod forsikring, 4dager ekstra ferie og fri i romjula og påske ( trekkes ikke som feriedager), gratis lunsj og frukt, en årlig tur til storby i Europa ( kursopplegg noen timer ene dagen), gratis parkering, sommertid fra juni til august 7,5 time arbeidsdag. Har ok lønn, fleksitid og kan jobbe hjemmefra om jeg vil. Er utdannet siv.ing, og jobber som rådgivende ingeniør.

Anonym poster: cd8a4017e5e43cf2c9e70f9cd3e16e87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber på Narvesen og får låne med meg blader hjem:)

Å gå helga i møte med pose full av blader er deilig:)

Ellers er det ingen prosenter å hente....

Selger dere bladene du har hatt med hjem?

nei, det blir stort sett sendt ut for mange til at vi selger alle, så de går i retur.

De er uansett penere brukt enn mange av de andre bladene som kundene står å blar i.....

Skrevet

Jeg jobber i Varner-kjeden så jeg får 40% på alle butikkene:)

Anonym poster: a30a7a6b7113ae5b9165f3f2a416318b

Skrevet

Gratis tannlegebehandling og trening. Jobber som tannlegesekretær

Skrevet

Personalrabbat på bilvask, verkstedtimer, bildeler og bilrekvisita. Rundt 30%. Halv pris på bilvask.

Betalt abonnement på treningsstudio.

Div. firmaturer og fester.

Skrevet

Hva jobber dere med, alle dere som har svart?

Anonym poster: 5009d0e404662541a1f42b0abfd57390

Skrevet

Ingen frynsegoder som kan måles i kroner og øre, men når jeg kommer på jobb på morgenen blir jeg møtt av en flokk unger som er glade for at jeg kommer og vil gi meg klem og kos. DET er mye verdt i mine øyne.

Anonym poster: 06011534606a1734f4010bbbf920cbf0

Skrevet

Sex med sjefen er vel stort sett det eneste...

Skrevet

Ååå.misunnelig på alle dere med de deilige ordningene.vi får gratis brød og boller og eventuelle andre ting som er overprodusert.halvliter juice fra tine til 5kr kiropraktor på jobb 1gang i mnd og vi har et lite treningsrom.

Skrevet

Jeg har fri telefon, bytter ca en gang i året. Pc, internett hjemme, forsikringer, pensjonsordning, lunch, middager, hotellavtale, reiser, frihet, bilgodtgjørelse, kaffe, frukt, te og sjokolade ;)

Anonym poster: 62e1792bd4b2a23806c1796ced9e5e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...