Gå til innhold

Har du noen frynsegoder på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Type personalrabatt i butikk?

Gratis trening/svømming?

Firmahytte? Osv osv.

Anonym poster: 06868e2f474940aaa80fd66bee207b0f

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Trening, tlf, autopass, kmgidgjrl, forsikring

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Haha. Kilometergodtgjørelse!!!

Skrevet

Prosenter i butikken ihvertfall. Vet ikke om noe annet spesielt, annet enn at vi får dekket noe treningsutgifter og hvis man går til f.eks kiropraktor. Jobber med søm på ei systue så der tar jo litt på nakke og skuldre for en del.

Skrevet

I følge ledelsen har vi mange fordeler som hytteleie, rabatt på trening mm, de fordelene jeg drar nytte av er firmabil og lo medlemskap.

Anonym poster: 053f74d3f89fe1c51871ba9713352401

Skrevet

Jeg jobber på Narvesen og får låne med meg blader hjem:)

Å gå helga i møte med pose full av blader er deilig:)

Ellers er det ingen prosenter å hente....

Skrevet

4 % pensjonssparing, løpende uføre, behandlingsforsikring, etterutdanning, fri telefon, egen pc og fleksibel arbeidsdag.

Anonym poster: b5b65ce8412badd29cd48b2a5b149bcc

Skrevet

Vi har ti prosent av alt vi handler på jobb, og siden det er i en matbutikk så handles det endel der.

Halv pris på brød og endel annet når vi jobber kveld.

Vi får dekket over halve prisen for medlem skap i ett treningsstudio.

Søppelkontainer kan vi bruke, så fremt ikke det er veldig mye av gangen. Veldig kjekt når en rydder huset og har endel som skal i søpla, å dra på søppeldynga er ett prosjekt og sjer sjeldent ellers.

Vi kan låne varebil av jobb, kjempe kjekt når en skal handle store ting, flytte osv.

Bord, stoler, glass og tallerkner kan vi låne om vi skal ha selskap. Og catering får vi billigere (men jeg får slikt gratis av en kamerat som er kokk så jeg har ikke benyttet meg av det, men vi betaler vist ikke veldig mye mer enn for maten om vi bestiller catering)

Anonym poster: fd86e48e7df4d69f83babe1fc95555bb

Skrevet

Pensjonssparing og div forsikringer, gratis trening i arb tiden i studio på arbeidsplassen, jobbfrukt, firmahytte, kunstforening, yoga med instruktør i arb tiden. ( må betale liten egenandel) gratis officepakke til hjemmebruk, motorvarmer til bilen på parkeringsplasseb, gratis lån av henger, gode stipendordninger for etterutdanning, jordmor og lege i bygget en gang i mnd og selvfølgelig fleksibel arbeidstid.

Skrevet

4% Pensjonssparing, topp helseforsikring, firmahytte på fjellet og i varmere strøk, firmabil, datamaskin, god lunsj én gang i uka, etterutdanning, gratis domener og webhotell, eventer ca hver 2 mnd, fri internett hjemme og telefon.

Skrevet

Får dekket bil, diselkort, fergekort (og bomstasjoner!:-O) telefon, avis, endel blader og treningskort på helsestudio... 60 % avslag i våre egne butikker og 15-25% ellers på senteret....

Anonym poster: 2ced7983f4d31b260d0c89e37a7ebd1a

Skrevet

Firmahytte på fjellet, leilighet i Spania, fri telefon, fri Internett hjemme. I tillegg har de betalt utdanningen min.

Skrevet

50 % personalrabatt på alt i butikken.

Enkelte prosenter på andre butikker på senteret.

Anonym poster: f1f75ca4c3c917b85aa2b39d168527da

Skrevet

Og selvfølgelig pensjonsparing... gratis lunsj hver dag, pc, ipad og hjemmekontor byttes ut etter behov.

Skrevet

Betalt telefon, betalt bredbån, bilgodtgjørelse, abbonement på en avis, fire ekstra feriedager, diverse forsikringer, privat pensjonssparing, delvis betalt lunsj, firmahytter både i norge og spania, hjemme pc, betalt trening, fleksitid og bonus :)

Anonym poster: db7f7f6a9e7123a38b7c76b0081013f7

Gjest Pølsevev!
Skrevet

4 % pensjonssparing, firmahytte i Norge og leiligheter i Spania, billig medlemsskap på flere treningssentre, gratis sponsorvarer (alle fikk f.eks en dunjakke da vi sponset et stort idrettsarrangement), fleksitid, rabatter hos diverse butikker, bilutleie og lignende, billig forsikring og varm lunsj hver dag.

Skrevet

Åj, ser at jeg burde bytte jobb :/ Jeg jobber på sykehus, og har absolutt ingen fordeler. Det står så dårlig til at jeg pleier å ta med egne penner, notatbøker o.l. hjemmefra :(

Anonym poster: bfab3ca9cc81194ffc043f914b01ec53

Skrevet

Gratis middag på vakter over 12 timer. Tjoho

Skrevet

Gode pensjonsordninger, billig lån, billig forsikring, gratis banktjenester, massasje, ipad, billig hjemmepc.

Anonym poster: 0cd97020721924b269bafa0717343420

Skrevet

Åj, ser at jeg burde bytte jobb :/ Jeg jobber på sykehus, og har absolutt ingen fordeler. Det står så dårlig til at jeg pleier å ta med egne penner, notatbøker o.l. hjemmefra :(

Anonym poster: bfab3ca9cc81194ffc043f914b01ec53

Tipper at flere enn meg her inne ikke "bare" er vanlig ansatt.

De vanlige ansatte på jobben får kun gratis lunsj, noen få har fri mobil.

Jeg er en av eierene og sitter i styret...

Skrevet

Jeg får ikke en dritt jeg.

Anonym poster: 100e875b7e28e30af4bfcb6c9cbc37e6

Skrevet

Pensjonssparing, forsikring og fulldekket bord til lunsj.

Anonym poster: e6c1659cdbdf1d894bb5467968a3c21f

Skrevet

5% pensjonssparing, billigere lån, gratis reiseforsikring, uføreforsikring og dødsforsikring, behandlingsforsikring, flexitid, trening i arbeidstid, prosenter på enkelte butikker og hoteller, gratis videreutdanning, 3 ekstra feriedager i året, gratis kioropraktor og fysioterapeut, gratis veiledning hos økonom/psykolog/advokat, leie av firmaleilighet på fjellet og i sydligere strøk, sponsoravtaler + +

Anonym poster: f8b77b5be9df787cc43eda6897fd3da6

Skrevet

Pensjonssparing

Forsikringer

Rabatt på trening gjennom SATS

Rabatter i forskjellige butikker/cafeer i nærområdet

Jobben dekker de siste 20 % av lønna om man velger å ta ut maks fødselspermisjon (kun for de som har vært ansatt lengst)

Har i tillegg en gavmild sjef som stadig vekk kommer med små gaver, litt større gaver og spanderer kaffe fra Kaffebrenneriet...

Anonym poster: 72664fc7347f287eff79b81041ed3d62

Skrevet

pensjonsparing, alt i butikken til kostpris, billigere telefonregning, rabatter hvis jeg trener på sats. lunsj på jobben.

Anonym poster: a74c93826dc04b65c02501c710fba612

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...