Gå til innhold

Sier opp jobben min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare lurer på hvorfor det er så naturlig å bare kaste sånn i ansiktet på folk uten at noen har spurt. Jeg har selv opplevd veldig mye over lange perioder og med forskjellige, så det er ikke det at jeg ikke eier medfølelse, men jeg syns fremtoningen er snodig.

Kaste sånn i ansiktet? Du som deler sexlivet ditt offentlig? Patetisk.

Anonym poster: d4a37f0ea3f0e0b001e40ac51cd12d55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykemelding ja.. Har tenkt litt på det også. Gå sykemeldt til jeg har funnet en annen jobb kanskje. Aller helst vil jeg vekk derifra i DAG! Nå er det ikke lenge igjen til jeg begynner i foreldrepermisjon, og vurderer å få sykemelding fram til da.. Men har bare ikke lyst til å være "en sånn en" :( Huff, dette er så vanskelig. Hater å ha det sånn her. Men jeg er veldig takknemmelig for at de fleste av dere forstår i alle fall. Det letter nesten litt på hvordan jeg har det i tankene mine om meg selv akkurat nå. Vet at jeg kanskje ikke burde bry meg så mye, men enn hvis de andre på jobben min tenker sånn som *Sommerfrisk* ?? Åhh, jeg har det så fælt nå! Unnskyld for sytinga.. :( HI

Anonym poster: bd6d74003013e6cc6af5330f4019e033

Skrevet

jeg bare lurer på hvorfor det er så naturlig å bare kaste sånn i ansiktet på folk uten at noen har spurt. Jeg har selv opplevd veldig mye over lange perioder og med forskjellige, så det er ikke det at jeg ikke eier medfølelse, men jeg syns fremtoningen er snodig.

Kaste sånn i ansiktet? Du som deler sexlivet ditt offentlig? Patetisk.

Anonym poster: d4a37f0ea3f0e0b001e40ac51cd12d55

Når jeg svarer på noe noen spør om, så spør de om det. Jeg legger ikke bare ut om det. Det er to forskjellige ting.

Men uansett, HI må jo såklart få lov til å fortelle om dette, JEG bare syns det er snodig. Flere mener at det kanskje var nødvendig så vi skulle forstå at hi ikke bare ville si opp jobben uten "grunn". Men HI er jo anonym, og når du velger å være det, så spiller det vel kaine rolle?-altså om hun hadde sagt at det er svært mange og triste grunner til at jeg må si opp, b.la er det begynt ett nytt menneske her som jeg av vanskelige og omfattende årsaker ikke kan klare å jobbe sammen med.

Men det er såklart bare meg, kanskje idiotisk av meg å HYLE ut at jeg syns det var en fjern ting å gjøre. Så da beklager jeg for det. Men jeg står ved at jeg syns det fint kunne gått an å formulere dette anderledes, enn å plutselig si slike ting så rett ut.

Og som noen andre her nevnte for meg, at det er mangel på empati eller sådan, og "stakkars kvinner" osv, at dette ikke må være tabu.. det er helt greit, men da kunne jo tråden kanskje handlet om akkurat dette. Jeg skrev jo selv at jeg er en av disse, så jeg skjønner godt, men kunne likevel aldri "plumpet ut" med dette. Og skulle jeg i tillegg være anonym, så har det vel ikke så mye for seg. MEN, som jeg sa så er vi alle forskjellige. Takk gud for det.

Og det du driver med nå, å forsøke å trøkke meg ned, med å bruke noe totalt meningsløst og dratt ut av sammenhengen som du gjorde nå, det er vel kanskje det dummeste forsøket på hersketeknikk jeg har vært vitne til. Jeg har ingen problemer med å dele når folk SPØR ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...