what a drittkjerring Skrevet 25. november 2012 #26 Skrevet 25. november 2012 Ser jo ut som hun har en diagnose (Hun ser lett psykisk utviklingshemmet ut) så orker ikke bruke energi på hva jeg synes om valgene hennes. Generelt sett ser jeg på det som tragisk å få barn med flere/mange menn. Stakkars unger. Anonym poster: c0d5744ef533fa7d71c0d62f907bdf97 Hææh? Lett psykisk utviklingshemmet?? Hvor i alle dager tar du slikt fra? Du sitter vel ikke bare og fabler for deg selv? Jeg bryr meg lite om hvor mange barn man har med hvor mange menn eller kvinner. Og det ser ut som denne dama gjør alt for ungene sine:) Men er det en ting jeg har bitt meg merke i etter å ha lest bloggen hennes er det sinnet hennes. Hun takler tydeligvis dårlig å få kritikk for hun svarer ofte med samme mynt tilbake. Ja, hun har fått mye dritt og jeg forstår at man kan miste besinnelsen også på nett, men hadde det ikke vært naturlig å slette svarkommentarene straks hun har fått roet seg? Evnt.sensurent stygge kommentarer. Å kalle andre damer møkkafitter sier sjeldent flatterende ting om deg selv.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #27 Skrevet 25. november 2012 Åh, er det normalt å eie egen bolig somm 22-årig student? Hvorhen da? Jeg er student (dog, ikke fulltids), og jeg "eier" i den forstand at vi har lån.. Teller det? Anonym poster: 63873f0423840313bd31c4cba9e55294
Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. november 2012 #28 Skrevet 25. november 2012 Åh, er det normalt å eie egen bolig somm 22-årig student? Hvorhen da? Jeg er student (dog, ikke fulltids), og jeg "eier" i den forstand at vi har lån.. Teller det? Anonym poster: 63873f0423840313bd31c4cba9e55294 Spurte ikke om det virkelig var noen ovehodet som hadde det, men om det var vanlig... Vesentlig forskjell...
mom4life.blogg.no Skrevet 25. november 2012 #29 Skrevet 25. november 2012 med FAR nr TRE i en alder av 25år?! Har levd på nav i hele sitt voksne liv og bor i et rottereir! Huff, tragiske sjebner altså. Anonym poster: 55e83fbab023961bb516697e36113738 At du sitter på nettet klokken 02:43 å helt sikkert leter etter noen å rakke ned på, det er det som er en tragisk skjebne! Eg syns faktisk veldig synd i deg, håper du får den hjelper du trenger!
mom4life.blogg.no Skrevet 25. november 2012 #30 Skrevet 25. november 2012 Glemte link http://mom4life.blog...ab.html#comment Anonym poster: a5e90d91e0482c38b694ddd4c79bf7e9 Thanx for making me famous BITCH ! :-D
mom4life.blogg.no Skrevet 25. november 2012 #31 Skrevet 25. november 2012 Eh, ja? Huset hennes er muggent. Arvehus som ikke er gjort noe med. Hi Anonym poster: a5e90d91e0482c38b694ddd4c79bf7e9 Hvordan vet du det? Kan ikke du sende over eksperten din til meg så han kan ta en titt? For så vidt eg vet har eg aldri, og kommer heller aldri til å måtte skrive noen steder/fortelle for skyld at mitt hus er muggent! Ikke gjort noe med? Da har du tydeligvis ikke vært på besøk hos meg, eller giddet å lese om det eg har gjort. Du er hjertelig velkommen innom, ta med brus du så skal eg bake boller
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #32 Skrevet 25. november 2012 Hva heter sykdom datteren hennes har? Anonym poster: 3b4e36742a3a495ef6d2e8a5df3fcc4a
mom4life.blogg.no Skrevet 25. november 2012 #33 Skrevet 25. november 2012 Ser jo ut som hun har en diagnose (Hun ser lett psykisk utviklingshemmet ut) så orker ikke bruke energi på hva jeg synes om valgene hennes. Generelt sett ser jeg på det som tragisk å få barn med flere/mange menn. Stakkars unger. Anonym poster: c0d5744ef533fa7d71c0d62f907bdf97 Dessverre så har eg ingen diagnose, så den doktor graden du tok på nettet i forrige uke burde du vurdere å sende i retur, og da gjerne sammen med en klage og trussel om å gå til TV2 hjelper deg! Men at du sikkert er litt sjalu på min naturlige skjønnhet det tviler eg ikke på, eg er sikker på at du største ræva stolen din noen gang har holdt oppe, nei nå skal vi ikke gå ned den veien, selv om eg virkelig vil *GLISE* Det er ikke tragisk å få barn, uansett hvem det er med... Men, sånne som deg skulle kanskje foreldrene ønske dem kvittet seg med når dem hadde sjansen!! Eg er så barnslig, tralllalllallaa! Og ikke minst så vil eg si at psykisk utviklingshemmet ikke er ordet du leter etter Psykisk ustabil skal eg ikke krangle på! Hahahahahaha Dette er jo litt kos, for eg får MYE trafikk på bloggen av dette.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. november 2012 #34 Skrevet 25. november 2012 Herregud, ikke si mer. Jeg som tok deg i forsvar
mom4life.blogg.no Skrevet 25. november 2012 #35 Skrevet 25. november 2012 Hva heter sykdom datteren hennes har? Anonym poster: 3b4e36742a3a495ef6d2e8a5df3fcc4a Fibromuskulær Dysplasi!! Kort og enkelt se denne youtube videoen! :
mom4life.blogg.no Skrevet 25. november 2012 #36 Skrevet 25. november 2012 Herregud, ikke si mer. Jeg som tok deg i forsvar Noen ganger må man få ha det gøy med slike folk, nå har eg helt bensin på bålet, noe alltid gjør. Liker ikke å være stum, eller si rolige søte snille ting. Eg vil si det eg mener
Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. november 2012 #37 Skrevet 25. november 2012 Herregud, ikke si mer. Jeg som tok deg i forsvar Noen ganger må man få ha det gøy med slike folk, nå har eg helt bensin på bålet, noe alltid gjør. Liker ikke å være stum, eller si rolige søte snille ting. Eg vil si det eg mener Er ikke det jeg mener. Du oppfører deg som en umoden fjortis. Muligens det du er da, du gjør det ikke noe bedre. Du kunne prøvd en konstruktiv tilbakemelding på kritikken dn anonyme feigingen kom med, i stedet for å, ja, hva skal jeg si.... Faktisk få meg til å tenke at denne anonyme hadde rett...
Gjest Heartbroken Skrevet 25. november 2012 #38 Skrevet 25. november 2012 Ser jo ut som hun har en diagnose (Hun ser lett psykisk utviklingshemmet ut) så orker ikke bruke energi på hva jeg synes om valgene hennes. Generelt sett ser jeg på det som tragisk å få barn med flere/mange menn. Stakkars unger. Anonym poster: c0d5744ef533fa7d71c0d62f907bdf97 Dessverre så har eg ingen diagnose, så den doktor graden du tok på nettet i forrige uke burde du vurdere å sende i retur, og da gjerne sammen med en klage og trussel om å gå til TV2 hjelper deg! Men at du sikkert er litt sjalu på min naturlige skjønnhet det tviler eg ikke på, eg er sikker på at du største ræva stolen din noen gang har holdt oppe, nei nå skal vi ikke gå ned den veien, selv om eg virkelig vil *GLISE* Det er ikke tragisk å få barn, uansett hvem det er med... Men, sånne som deg skulle kanskje foreldrene ønske dem kvittet seg med når dem hadde sjansen!! Eg er så barnslig, tralllalllallaa! Og ikke minst så vil eg si at psykisk utviklingshemmet ikke er ordet du leter etter Psykisk ustabil skal eg ikke krangle på! Hahahahahaha Dette er jo litt kos, for eg får MYE trafikk på bloggen av dette. Jøss...
Gjest Mrs. Careface Skrevet 25. november 2012 #39 Skrevet 25. november 2012 Jeg tenkte det samme som vicky helt til du begynte å svare Viste at du kanskje er umoden når du svarer sånn
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #40 Skrevet 25. november 2012 Jeg tenkte det samme som vicky helt til du begynte å svare Viste at du kanskje er umoden når du svarer sånn Sikker på at det er henne? Kan jo være noen som vil sette henne i enda dårligere lys? Anonym poster: 4e1be25285458cccd5f6bfa663be01aa
mom4life.blogg.no Skrevet 25. november 2012 #41 Skrevet 25. november 2012 Herregud, ikke si mer. Jeg som tok deg i forsvar Noen ganger må man få ha det gøy med slike folk, nå har eg helt bensin på bålet, noe alltid gjør. Liker ikke å være stum, eller si rolige søte snille ting. Eg vil si det eg mener Er ikke det jeg mener. Du oppfører deg som en umoden fjortis. Muligens det du er da, du gjør det ikke noe bedre. Du kunne prøvd en konstruktiv tilbakemelding på kritikken dn anonyme feigingen kom med, i stedet for å, ja, hva skal jeg si.... Faktisk få meg til å tenke at denne anonyme hadde rett... Hehe. Så mange ganger som eg blir hengt ut og kaldt ufyselige ting så har eg ikke lenger lyst til å svare med en voksen tone. Det å fortelle dem fint at nei eg er ikke utviklingshemmet, men eg skal love deg at eg er passe sliten siden min datter har en sykdom hun mest sannsynligvis kommer til å dø av, kanskje gjør at eg av og til overreagerer på ting, fordi eg allerede har så mye på innsiden som eg må holde på. Eller det at eg tydeligvis har irritert på meg veldig mange mennesker med å få barna mine, som eg forguder og elsker av hele mitt hjerte. Tydeligvis mener disse kvinnene at eg burde ha tatt abort alle tre gangene, selv om eg da sikkert aldri hadde klart å tilgi meg selv, og dem sikkert hadde hengt meg ut da også... Flere ganger har eg bare rapportert dem, og ikke sagt noe. Flere ganger har eg prøvd å forklare, men ingen grunn er gyldig når man har gjort noe så forkastelig som det eg har gjort, eg er vist en skam for samfunnet ifølge disse kvinnene, så eg er på en måte da lei av å være voksen og svare "korrekt".. Egentlig så er eg litt barnslig, har en veldig rar humor og sier mye dumt, men eg fortjener ikke at fremmede mennesker dømmer meg slik, og på et forum eg ikke bruker engang? (Ja,jo.. I dag lagde eg meg faktisk en bruker) Men, eg er klar over hvordan eg kan fremstille meg noen ganger.
Countess Skrevet 25. november 2012 #42 Skrevet 25. november 2012 Jeg trengte bare å lese den lille delen der hun har skrevet litt om seg selv, for å se hvem av dere som er den tragiske! Tøff jente.. Hun kunne valgt den lette veien ut, iallefall etter hun fikk et sykt barn! Men hun gir barna et liv, og av det yderst lille jeg ka se av deg og henne, HI, er at barna hennes nok kommer til å vokse opp med bedre verdier enn dine. Det er tragisk..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #43 Skrevet 25. november 2012 Når noen taler ille om deg, så lev slik at ingen tror dem Anonym poster: c9c714bb496be37e390f47cc8e3a376c
mom4life.blogg.no Skrevet 25. november 2012 #44 Skrevet 25. november 2012 Når noen taler ille om deg, så lev slik at ingen tror dem Anonym poster: c9c714bb496be37e390f47cc8e3a376c Det er et godt råd, på lik linje med " Du skal gjøre mot andre, det du vil andre skal gjøre mot deg".. Men ingen lever slik lenger :/ Eg har ikke gitt noen grunn til å tro at livet mitt er en tragisk skjebne, eller at eg ser psykisk ustabil ut, barnslig joda, men det var det ingen som sa noe om før eg startet! Kanskje dumt, men gjort er gjort Eg tåler det, men tåler heller dårlig når noen mener at det er synd i barna mine fordi eg har gitt dem et liv.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. november 2012 #45 Skrevet 25. november 2012 Herregud, ikke si mer. Jeg som tok deg i forsvar Noen ganger må man få ha det gøy med slike folk, nå har eg helt bensin på bålet, noe alltid gjør. Liker ikke å være stum, eller si rolige søte snille ting. Eg vil si det eg mener Er ikke det jeg mener. Du oppfører deg som en umoden fjortis. Muligens det du er da, du gjør det ikke noe bedre. Du kunne prøvd en konstruktiv tilbakemelding på kritikken dn anonyme feigingen kom med, i stedet for å, ja, hva skal jeg si.... Faktisk få meg til å tenke at denne anonyme hadde rett... Hehe. Så mange ganger som eg blir hengt ut og kaldt ufyselige ting så har eg ikke lenger lyst til å svare med en voksen tone. Det å fortelle dem fint at nei eg er ikke utviklingshemmet, men eg skal love deg at eg er passe sliten siden min datter har en sykdom hun mest sannsynligvis kommer til å dø av, kanskje gjør at eg av og til overreagerer på ting, fordi eg allerede har så mye på innsiden som eg må holde på. Eller det at eg tydeligvis har irritert på meg veldig mange mennesker med å få barna mine, som eg forguder og elsker av hele mitt hjerte. Tydeligvis mener disse kvinnene at eg burde ha tatt abort alle tre gangene, selv om eg da sikkert aldri hadde klart å tilgi meg selv, og dem sikkert hadde hengt meg ut da også... Flere ganger har eg bare rapportert dem, og ikke sagt noe. Flere ganger har eg prøvd å forklare, men ingen grunn er gyldig når man har gjort noe så forkastelig som det eg har gjort, eg er vist en skam for samfunnet ifølge disse kvinnene, så eg er på en måte da lei av å være voksen og svare "korrekt".. Egentlig så er eg litt barnslig, har en veldig rar humor og sier mye dumt, men eg fortjener ikke at fremmede mennesker dømmer meg slik, og på et forum eg ikke bruker engang? (Ja,jo.. I dag lagde eg meg faktisk en bruker) Men, eg er klar over hvordan eg kan fremstille meg noen ganger. Håper det vil gå bra med jenta di, og at hun får den behandling og den hjelp dere trenger. Du har selv valgt med blogging å sette deg selv (aog kanskje også barna dine) i en sårbar posisjon. !Man blir jo veldig utsatt, og det er lett å såre andre når man sitter skjult foran pcen. Dette vet jeg selv, har garantert såret mange her inne på forumet. Tviler ikke på at du elsker barna dine. Håper du har nettverk rundt deg- både priv og off som bidrar til at du og barna dine har det så bra som mulig. Skjønner du blir sinna og frustrert, men du kaster bare bensin på bålet
what a drittkjerring Skrevet 25. november 2012 #46 Skrevet 25. november 2012 Når noen taler ille om deg, så lev slik at ingen tror dem Anonym poster: c9c714bb496be37e390f47cc8e3a376c Så sant, så sant...Det kan bare være så himla vanskelig å etterleve det av og til...
Toocute Skrevet 25. november 2012 #47 Skrevet 25. november 2012 Jeg skjønner godt at hun fikk en utblåsning her, og at hun svarte skikkelig frekk. Jeg må ærlig innrømme at jeg syns det var litt fortjent det den anonyme fikk. Å sitte med tastaturet i fanget å spekulere om ett annet menneske en ikke en gang kjenner "in real life" er litt Psykiskutviklings hemmende FORDI hun ser ut som? da hadde jeg klikka selv. Syns det var ganske så frekt å snakke slik om ett annet menneske. Det er ikke noe man skal sitte å skrive til fult av vilt fremmende folk på ett nettforum. Takk for dere som liker å "rakke" ned på andre sitt utsende bare fordi dere mener hun ser slik ut, noe som jeg ikke syns hun gjør. alle er født med sitt utsende.Noen har større nese enn andre, noen har mer ut stikkende ører enn andre og osv osv...Who cares? dette var bare eksempeler.
mom4life.blogg.no Skrevet 25. november 2012 #48 Skrevet 25. november 2012 Herregud, ikke si mer. Jeg som tok deg i forsvar Noen ganger må man få ha det gøy med slike folk, nå har eg helt bensin på bålet, noe alltid gjør. Liker ikke å være stum, eller si rolige søte snille ting. Eg vil si det eg mener Er ikke det jeg mener. Du oppfører deg som en umoden fjortis. Muligens det du er da, du gjør det ikke noe bedre. Du kunne prøvd en konstruktiv tilbakemelding på kritikken dn anonyme feigingen kom med, i stedet for å, ja, hva skal jeg si.... Faktisk få meg til å tenke at denne anonyme hadde rett... Hehe. Så mange ganger som eg blir hengt ut og kaldt ufyselige ting så har eg ikke lenger lyst til å svare med en voksen tone. Det å fortelle dem fint at nei eg er ikke utviklingshemmet, men eg skal love deg at eg er passe sliten siden min datter har en sykdom hun mest sannsynligvis kommer til å dø av, kanskje gjør at eg av og til overreagerer på ting, fordi eg allerede har så mye på innsiden som eg må holde på. Eller det at eg tydeligvis har irritert på meg veldig mange mennesker med å få barna mine, som eg forguder og elsker av hele mitt hjerte. Tydeligvis mener disse kvinnene at eg burde ha tatt abort alle tre gangene, selv om eg da sikkert aldri hadde klart å tilgi meg selv, og dem sikkert hadde hengt meg ut da også... Flere ganger har eg bare rapportert dem, og ikke sagt noe. Flere ganger har eg prøvd å forklare, men ingen grunn er gyldig når man har gjort noe så forkastelig som det eg har gjort, eg er vist en skam for samfunnet ifølge disse kvinnene, så eg er på en måte da lei av å være voksen og svare "korrekt".. Egentlig så er eg litt barnslig, har en veldig rar humor og sier mye dumt, men eg fortjener ikke at fremmede mennesker dømmer meg slik, og på et forum eg ikke bruker engang? (Ja,jo.. I dag lagde eg meg faktisk en bruker) Men, eg er klar over hvordan eg kan fremstille meg noen ganger. Håper det vil gå bra med jenta di, og at hun får den behandling og den hjelp dere trenger. Du har selv valgt med blogging å sette deg selv (aog kanskje også barna dine) i en sårbar posisjon. !Man blir jo veldig utsatt, og det er lett å såre andre når man sitter skjult foran pcen. Dette vet jeg selv, har garantert såret mange her inne på forumet. Tviler ikke på at du elsker barna dine. Håper du har nettverk rundt deg- både priv og off som bidrar til at du og barna dine har det så bra som mulig. Skjønner du blir sinna og frustrert, men du kaster bare bensin på bålet Det håper eg også, vertfall at vi kan få en pause før helvete bryter ut igjen... Det vet eg, folk må gjerne angripe måten eg ser ut på, hvordan eg snakker, mine utrolig dårlige skrivekunnskaper og eller ting eg liker, har gjort sammen med venner, malt og ditt og datt.. Men når dem går etter meg på den måten, blir eg litt sint! Eg tåler kritikk, stakkars leserne mine om dem hadde lest alt eg leser av kommentarer, svært få stygge kommentarer eg slipper igjennom på bloggen, men da sier disse "anonyme" det til meg, isteden for å på et forum som eg kun kjenner fordi dem pleier å henge meg ut her. Takk... Å helle bensin på bålet er vist min nye greie, det kan være hormoner som spiller litt inn også, kvinner blir jo litt tussete når vi er gravde
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #49 Skrevet 25. november 2012 Når noen taler ille om deg, så lev slik at ingen tror dem Anonym poster: c9c714bb496be37e390f47cc8e3a376c Det er et godt råd, på lik linje med " Du skal gjøre mot andre, det du vil andre skal gjøre mot deg".. Men ingen lever slik lenger :/ Eg har ikke gitt noen grunn til å tro at livet mitt er en tragisk skjebne, eller at eg ser psykisk ustabil ut, barnslig joda, men det var det ingen som sa noe om før eg startet! Kanskje dumt, men gjort er gjort Eg tåler det, men tåler heller dårlig når noen mener at det er synd i barna mine fordi eg har gitt dem et liv. Jeg har vært i den situasjonen at jeg ble baksnakket, hetset og trakkasert av 3 personer som muligens var sjalu på meg, eller bare ond, jeg tror det var litt av begge deler. Da praktiserte jeg dette som jeg skrev her: Når noen taler ille om deg, så lev slik at ingen tror dem. Ved å leve mitt liv, la vær ¨å ta igjen (ja, det var virkelig tøfft å høre alt som ble sagt, uten å ta igjen, for det hadde jeg veldig lyst til. Men jeg klarte å holde meg , slik at jeg ikke sank ned ned på samme nivå som mine plageånder) Jeg gjorde drittslengingen til disse tre personene til skamme, og kom virkelig seirende ut av situasjonen, men det tok sin tid, nesten 2 år. Karmaen kom å bet de i rompa, rett å slett:-) Jeg ville før latt vær å svare disse idiotene, fremfor å "helle bensin på bålet" Anonym poster: c9c714bb496be37e390f47cc8e3a376c
mom4life.blogg.no Skrevet 25. november 2012 #50 Skrevet 25. november 2012 Får prøve det neste gang dem finner på noe sprell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå