Gå til innhold

Enn at denne jenta venter nr tre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

med FAR nr TRE i en alder av 25år?! Har levd på nav i hele sitt voksne liv og bor i et rottereir!

Huff, tragiske sjebner altså.

Anonym poster: 55e83fbab023961bb516697e36113738

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Rottereir? Fy, du er virkelig stygg. Skjerp deg.

Skrevet

Eh, ja? Huset hennes er muggent. Arvehus som ikke er gjort noe med.

Hi

Anonym poster: a5e90d91e0482c38b694ddd4c79bf7e9

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg følger generelt ikke med på blogger, unntatt en, den til Sleep Talkin Man. Men det tok meg ett minutt å finne oppussingssidene hennes med en masse interiørbilder. Ser IKKE ut som et rottereir. Tipper dette er en du kjenner personlig og ikke liker, og derfo vil henge ut. Igjen, skjerp deg.

Skrevet

Leste et innlegg og ble litt irritert kjente jeg...

Ikke på grunn av henne, men hun skrev om at hun hadde pusset opp spisestuen sin og ble så fornøyd, så va folk bare frekke..

http://mom4life.blogg.no/1342992105_spisestuen_har_blitt_.html

Og alle bare; "mal hvitt, mal hvitt" Hva pokker er det med dette hvite hysteriet som foregår i de norske hjem for tiden?

Anonym poster: c49fa21c8e53aa43fa51e20206a79745

Skrevet

Syntes hun er beintøff som tar ansvar når prevensjonen svikter! Og ikke nok med at hun har en svært syk datter fra før, nå skal hun ha 2 til å ta vare på! Ønsker henne og kjæresten lykke til og alt godt :)

Anonym poster: b5bcbf5e970990376dc2b8dbcfd7708c

Skrevet

Pass på så at glasshuset ditt ikke sprekker!!

Skaff deg et liv, enn å stalke bloggen hennes.

Skrevet

Hvordan i all verden stalker man en offentlig blogg?

Anonym poster: 06041cd7b0cd8ce33ac3d4d99f949b82

Skrevet

Hva er ett rottereir for deg HI? Er ikke alle som er så heldig og ha enebolig i den alderen... Hvordan ska hun få tid til og gjøre huset om til slott når datteren er alvorlig syk ? Og om hun lever på NAV har hun vell god grunn til det.. Hun driver vell på med skole??? Kan du svare meg på det HI??

Anonym poster: 79f7dc3a6cf6c308fbc5fe71c0548f1f

Skrevet

Jeg er 22 og venter 3 barnet med en 3 forskjellig mann. Og enda til leier vi bare et hus. Huff og huff, fæle meg! Håpe virkelig at jeg gnager på deg HI ! Men jeg lever ikke på nav da. Har jobb og har rett på foreldrepenger, som ja, er og leve på nav det også faktisk ;)

Anonym poster: 41f6835fb5ec61c818d56b0678b0b6bc

Skrevet

Synest at dei som slenger bloggere her inne er tafatte. Vist det er eit problem for dokke korfor ikkje slenge dritten til den bloggeren på blogge siden. Nei for feige til det men gå bak om ryggen og slenge dritt kan ein.

Anonym poster: c202f26fb23b4c4e4b33dad746a0641c

Skrevet

Et lite stalltips: La være å les bloggen hennes.... !
Skrevet

Du har lite og tenke på i livet HI...

Anonym poster: 79f7dc3a6cf6c308fbc5fe71c0548f1f

Skrevet

Kunne ikke vært mere enig. Skjønner meg ikke på disse som klager iver blogger til enkelte her inne, men som alikevel må innom å lese hvor tafatte m.m disse er.

Men vil vel nesten påstå de som surfer etter blogger, har svært lite å gjøre??? Naver kanskje? Et normalt oppegående menneske har ikke tid til å lese blogger hele dagen og sitter her inne, samtidig som man har unger, hus og hjem!!

Anonym poster: 11938057d6a56c922ca9481856032ee4

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Åh, er det normalt å eie egen bolig somm 22-årig student? Hvorhen da?

Skrevet

Herlighet! Anonymforum begynner virkelig å ligne på et mobbeforum. Er ikke første gangen hun blir hengt ut her på dib. Har folk virkelig så mye sinne og hat i seg at de sitter å leiter etter folk å snakke stygt om?

All respekt til henne som har klart det hun har klart! Er ikke bare bare å ha et barn som er sykt, så at hun ikke jobber har jeg full forståelse for! Å få enda et barn er hennes og mannens avgjørelse, ingen andre sin!

Anonym poster: 6d404d6f3c0bd208d453aae61c5b27bf

Gjest Heartbroken
Skrevet

Du vet at de med stusselige liv stadig leter etter noen de kan se ned på selv?

Skrevet

Tragisk skjebne? Hvorfor det? Hun har snart 3 nydelige barn og et hus :) Sikkert utdanning også, jeg så hun skrev at hun gikk på skole.

Misunnelig hi?

Skrevet

Fysj så stygt å henge ut folk sånn! Man kan mene hva man vil, men å henge ut folk på denne måten er bare stygt! Hold sånne meninger for deg selv HI!

Ps, jeg syns hun virker som ei tøff mamma med omsorg for sine barn!

Skrevet

Jeg er sikker på at hun har det mye bedre enn deg, HI!

Skrevet

Jeg ble sittende å lese om datteren hennes som har en alvorlig sykdom og om tiden rundt operasjonen.

Hadde det vært meg som måtte gå gjennom noe slikt med mitt barn, så ville jeg antakelig vært et nervevrak. Denne unge moren virker både som en sterk, tøff og en omsorgsfull mor!

Skrevet

Ser jo ut som hun har en diagnose (Hun ser lett psykisk utviklingshemmet ut) så orker ikke bruke energi på hva jeg synes om valgene hennes.

Generelt sett ser jeg på det som tragisk å få barn med flere/mange menn. Stakkars unger.

Anonym poster: c0d5744ef533fa7d71c0d62f907bdf97

Skrevet

Har aldri lest denne bloggen, eller klaget på den. Lurte bare på hvordan man stalker en offentlig blogg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...