Gå til innhold

Kattlørva til naboen tissa i bilstolen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ææææsj.....snakke med naboen, hvis de er greie så tilbyr de seg å betale for rens? Hvis ikke må du vel bare prøve å ta av trekket og vaske det og evt vaske resten av stolen og håpe det beste. Barnevogna ble tissa på her en gang, ikke festlig nei...

Ærlig talt! Hadde naboen min vært så tjukk i huet å sette bilstolen sin ute og deretter komme og be meg betale for nytt sete fordi katten min hadde tissa i det så hadde jeg ledd høyt og lenge!

Anonym poster: 115a88183d510af0ce9f9a4588e3e3b0

Synes du er en skikkelig dårlig nabo som ler høyt og lenge av at DIN katt har tissa ut babysetet til naboen din. Håper den katta di tisser litt i dine saker også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ææææsj.....snakke med naboen, hvis de er greie så tilbyr de seg å betale for rens? Hvis ikke må du vel bare prøve å ta av trekket og vaske det og evt vaske resten av stolen og håpe det beste. Barnevogna ble tissa på her en gang, ikke festlig nei...

Ærlig talt! Hadde naboen min vært så tjukk i huet å sette bilstolen sin ute og deretter komme og be meg betale for nytt sete fordi katten min hadde tissa i det så hadde jeg ledd høyt og lenge!

Anonym poster: 115a88183d510af0ce9f9a4588e3e3b0

Synes du er en skikkelig dårlig nabo som ler høyt og lenge av at DIN katt har tissa ut babysetet til naboen din. Håper den katta di tisser litt i dine saker også!

Forresten skrev jeg ikke kjøpe nytt sete, jeg skrev betale for å rense setet.

Skrevet
Ærlig talt! Hadde naboen min vært så tjukk i huet å sette bilstolen sin ute og deretter komme og be meg betale for nytt sete fordi katten min hadde tissa i det så hadde jeg ledd høyt og lenge! Anonym poster: 115a88183d510af0ce9f9a4588e3e3b0

Enig

Anonym poster: d7aff7060f635c9bebb635192d5decfc

Jeg synes det er hårreisende at jeg ikke kan ha barnevogna på utsiden / garasjen åpen / lufte bilen en times tid før den skal brukes på en varm dag +++ på vår egen eiendom, uten fare for at de ødelegges av naboens katt.

Skulle noe bli ødelagt her, på tross av alt vi tar av hensyn fra før, da håper jeg virkelig naboen legger seg flat og ordnet opp.

Ser ikke helt hva det er å le av jeg. Først velger man å plage naboene med å skaffe seg katt, og så ler av at man blir bedt om å ordne opp i ødeleggelsene man forårsaker...

Anonym poster: 5d21da5df94897f703943c78a6f9f24f

Skrevet

En katteeier kan da ikke stå ansvarlig for hvor katten tisser. Man kan ikke fortelle en katt hvor den skal tisse eller ikke. Man kan heller ikke fotfølge en katt 24/7 for å se hva den bedriver tiden sin med. Det er ikke båndtvang på katter, og vanligvis går de fritt rundt der de selv vil. Katter kan ikke dresseres. Hva hvis det var en villkatt? Skulle staten betalt?

Anonym poster: 50dbe7db81175381f8679fac473e8f51

Skrevet

Skjønner at det er fryktelig frustrerende at katten tissa i bilsetet ditt. Jeg hadde blitt fly forbanna selv. Men du kan ikke forlange at katteeier skal stå til ansvar. Håper du får vekk lukta;-) Lykke til. Hilsen anno nr 29

Anonym poster: 50dbe7db81175381f8679fac473e8f51

Skrevet

Til dere son lurer har jeg ikke skrevet noen sted at jeg skal få naboen til å betale hverken rens eller nytt setet. Lukta gikk heldigvis bort til syvende og sist med eddik.

Jeg synes bare det er for galt at vi ikke kan gjøre som vi vil på vår eiendom uten at katter skal ødelegge tingene våre. Vi har gjerne rundt hele eiendommen, men hjelper ikkke når katta har funnet seg andre måter å komme inn på.

Hi

Anonym poster: 2a8ad28ca8e14b5dc2be8079ca81def3

Skrevet

Katter er noen krek... Burde vært båndtvang på de på lik linje med hunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...