Gå til innhold

Kattlørva til naboen tissa i bilstolen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag lot jet bilstolen stå ute på trappa for å lufte seg. Pleier å gjøre det en gang i ny og ne, men den j**** nabokatta tok seg godt tilrette i den!

Noen som har tips til å fjerne kattetiss?

En ting er sikkert, jeg hater katter!!!

Anonym poster: 2a8ad28ca8e14b5dc2be8079ca81def3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøve å vaske trekket i maskinen. Resten av bilstolen i dusjen. Lukter det fremdeles tiss hadde jeg sagt farvel til den.

Skrevet

Noen ganger når jeg ligger å sover, så drømmer jeg at jeg tisser på do. Og så tisser jeg i senga. Det var sikkert det den stakkars katten gjorde.

Du må ikke være sint på den. Den er sikkert skikkelig flau. Det pleier jeg å bli.

Anonym poster: 5b77c867169ab11343154e6a5b7de81e

Skrevet

ææææsj.....snakke med naboen, hvis de er greie så tilbyr de seg å betale for rens? Hvis ikke må du vel bare prøve å ta av trekket og vaske det og evt vaske resten av stolen og håpe det beste. Barnevogna ble tissa på her en gang, ikke festlig nei...

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Tips for å fjerne lukt: Vask rent og strø kaffegru på eller legg i båter/skriver av eple. Det fjerner lukt.

Eddik tar også lukt.

Skrevet

Har vasket det 2 ganger i maskinen med mye skyllemiddel, men stinker fremdeles like mye :(

Kaffegru? Slik etter ferdigkokt kaffe? (Hehe, kanskje litt blond, meeeen det får så være :P )

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Kaffegrut etter ferdigkokt kaffe. Legg det i bilstolen når gruten er våt og la den ligge til den tørker. Så børster eller støvsuger du den opp.

Fungerte fint da lillemor hadde hatt massiv oppkastseanse i bilstolen i sommer.

Skrevet

Si ifra til naboen. Alle katteeiere bør ta ansvar for skadene dyret deres gjør, eller la være å ha katt. La dem prøve å rense eller kjøpe nytt sete. Kanskje de er forsikret mot husdyr-skader? (Vet ikke engang om en slik forsikring er mulig å skaffe, men det burde eksistere!)

Anonym poster: 5d21da5df94897f703943c78a6f9f24f

Skrevet

Hjelper og dynke det i sitron, så skylle det i varmt vann ifra dusjen..

Skrevet

Hvorfor tok du ikke bort katten da du så at den tisset?

Ja for du så vel at den gjorde det siden du vet at det var naboens katt?

Anonym poster: 2426f974514542db16ac61114b2c4f20

Gjest Antarctica
Skrevet

Jøss, der gjorde visst HI den dødssynd det er å antyde at katter ikke er sjempesøte. Nr 10, tror du ikke hun i alle fall er bra sikker på at det ikke er hennes egen i alle fall?

Skrevet

Jøss, der gjorde visst HI den dødssynd det er å antyde at katter ikke er sjempesøte. Nr 10, tror du ikke hun i alle fall er bra sikker på at det ikke er hennes egen i alle fall?

Dødssynd nr.2: Å anta at Hi ikke vet vet hvem sin katt som pissa i stolen.

Anonym poster: 4f6bbfa6ace25f74242628ab437050fd

Gjest Antarctica
Skrevet

Spiller det noen rolle, så lenge hun ikke har katt selv...?

Skrevet

Hvorfor tok du ikke bort katten da du så at den tisset?

Ja for du så vel at den gjorde det siden du vet at det var naboens katt?

Anonym poster: 2426f974514542db16ac61114b2c4f20

Oi unnskyld, jeg glemte at jeg var på dib. Selvfølgelig så jeg at katta satte seg godt tilrette i stolen for å pisse. Gadd jo ikke gå ut å ta inn stolen eller hute katta avgårde, kun fordi jeg ville ha noe å slarve om her inne!

Jeg kjenner fint forskjell på kattepiss å vanlig piss, å kan med sikkerhet si at ingen av naboene kledde av seg for å sette seg i stolen å bruke den som do. Vi har heller ikke katt, og vet med sikkerhet at den ikke bare fallt ned fra himmelen. Så, da er det naboen sin katt! (Jeg er synsk også, så jeg kan "se" hvilken nabo som eier den).

Skrevet

Du gjorde også en dødssynd nå, du skrev sjempe!!

Anonym poster: 9f24a95c6c5fedfc9cb89346ae59d7b3

Skrevet

ææææsj.....snakke med naboen, hvis de er greie så tilbyr de seg å betale for rens? Hvis ikke må du vel bare prøve å ta av trekket og vaske det og evt vaske resten av stolen og håpe det beste. Barnevogna ble tissa på her en gang, ikke festlig nei...

Ærlig talt! Hadde naboen min vært så tjukk i huet å sette bilstolen sin ute og deretter komme og be meg betale for nytt sete fordi katten min hadde tissa i det så hadde jeg ledd høyt og lenge!

Anonym poster: 115a88183d510af0ce9f9a4588e3e3b0

Skrevet

Det er no virkelig ikke eigeren sin feil att katten tissa i sete vell ?

Det kan dere ikke mene ?

isåfall var det dagens latter ! :)

Kattetiss SKAL fint gå bort i vask !

Jeg hadde Katte MARKERING i vognen til sønne min.

Og den lukta merka vi bare vi gikk ut døra.

Den gikk fint vekk i vask...

Så vil tro att det skal gå fint og få vekk lukta.

Anonym poster: 1c8ee2c05abe5326b1b60ba29f9a6c5c

Skrevet

Sett setet opp ned når du lufter.

Anonym poster: 84da876865e3d15f7179cf410307b87c

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Katta mi har pissa i bilsetet to ganger. Lukta gikk bort etter vask', flaks for katten.... Men vi har hokatt da, det er nok værre med hannkatten. Tips: Søk på fb etter er godt brukt sete av samme merke, kjøp det billig og bruk trekket :-)

Skrevet

Kjør trekket en runde til i vaskemaskinen med eddik. Kun eddik ikke vaskepulver og skyllemiddel. Så lufter og tørker trekket, da skal lukta forsvinne.

Skrevet

Eddik fjerner lukten.

Eddik er syre, kattetiss basisk.

Eddik fjerner også mugg og bakterier.

Merkelig med folk som mener at katter tisser overalt. Hatt mine i mange år nå og det har ikke skjedd andre steder enn i kassen.

Anonym poster: c2951c6151da3836afeb46f80eee1d1d

Gjest Heartbroken
Skrevet

Eddik fjerner lukten.

Merkelig med folk som mener at katter tisser overalt. Hatt mine i mange år nå og det har ikke skjedd andre steder enn i kassen.

Her er det vel ingen som 'mener' at katta pisser overalt, det er det harde fakta at den har pissa i bilsetet.

Jeg slutter aldri å la meg imponere over de som faktisk mener at det er eierene av div bilseter, vogner, hagemøbler osv som har ansvar for å sørge for at ikke dyra bruker de til toalett! Eiger man et dyr, er man også ansvarlig for dets handlinger!

Skrevet

Eddik fjerner lukten.

Her er det vel ingen som 'mener' at katta pisser overalt, det er det harde fakta at den har pissa i bilsetet.

Jeg slutter aldri å la meg imponere over de som faktisk mener at det er eierene av div bilseter, vogner, hagemøbler osv som har ansvar for å sørge for at ikke dyra bruker de til toalett! Eiger man et dyr, er man også ansvarlig for dets handlinger!

Jeg hadde selvfølgelig dekket det om kattene mine kom seg ut av huset og pisset ned hele nabolaget, men fakta er at det for det meste er ukastrerte hannkatter som griser slikt, og da er det katteeierne det er noe galt med, ikke dyret.

Katter flest er renslige og snille dyr.

Skrevet

Når man setter ut bilstolen til lufting på trappa, må man kanskje regne med sånt?

Skrevet
Ærlig talt! Hadde naboen min vært så tjukk i huet å sette bilstolen sin ute og deretter komme og be meg betale for nytt sete fordi katten min hadde tissa i det så hadde jeg ledd høyt og lenge! Anonym poster: 115a88183d510af0ce9f9a4588e3e3b0

Enig

Anonym poster: d7aff7060f635c9bebb635192d5decfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...