Catlady Skrevet 25. november 2012 #26 Skrevet 25. november 2012 Er bare å drite i hva andre mener om deg her inne ;)Stå for det DU mener er riktig for deg.Klem Jeg liker deg jeg. Du virker som et trivelig og godt menneske
Linn2007 Skrevet 25. november 2012 #27 Skrevet 25. november 2012 Reagerer derfor på at den som har så mye i mot denne brukeren 'vet' hvilke nick hun har hatt tidligere osv. Det blir litt scary.... Denne brukeren har hatt tre nick på to mnd, og har skrevet tusenvis av innlegg på like lang tid. Trenger ikke være en stalker for å få med seg det altså. (Jeg har tidligere ikke kommentert i tråden, og er ikke "den som har så imot snartmamma2013".) Anonym poster: e967f911ed2e15ca6901bd3d83418915 Jo, men hvordan vet du at hun er den samme som chelsea og Swan?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #28 Skrevet 25. november 2012 Å stå for det å skulle være fysisk mot barn som et ledd i en oppdragelse er aldri riktig og man skal ALDRI drite i at barn blir fysisk straffet. Når det er sagt så har hun helt sikkert mange gode sider og hun burde vise disse frem langt oftere Når jeg svarte på den tråden,skulle jeg frem til at en smekk på hånda fikk jeg ofte som liten, og det var aldri hardt, foreldrene mine er kjempe bra og flinke foreldre,men jeg vil aldri gjøre noe vondt mot sønnen min Og hva har du lært av smekkene på hånda? Jo, at det er ok å smekke små barn på fingrene. Når man går til det skritt å bli fysisk mot små barn så har man tapt. Barna lærer ingenting, bortsett fra at vold er greit, og hva sier du den dagen barnet ditt slår et annet barn? Jeg tviler ikke på at foreldrene dine var snille og greie, men ved å bli fysiske feilet de grovt. Jeg vil si at du klarte deg fint, ikke på grunn av smekk, med på tross av smekk og jeg vil anbefale deg å ikke gå den samme veien der man må bli fysisk i oppdragelsen. Vel, jeg tror du skjønner så jeg skal ikke si mer om den saken. Bare tenk deg nøye om. Eit barn som er oppvekst uten vold i sin heim kan bli voldelig. Finnest ingen garanti. Anonym poster: 2a12de685d2fd25a8d0b4ae9adbe096c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #29 Skrevet 25. november 2012 Hun har skrevet selv når hun har byttet nick, og sagt hva hun het før.. Men jeg har ingenting imot henne Anonym poster: 1719b636a0facb24c21f760c4091cd0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå