Gå til innhold

Jeg liker deg jeg snart mamma 2013 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare å drite i hva andre mener om deg her inne ;)Stå for det DU mener er riktig for deg.Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker deg også. Tror du blir en flink mamma til sønnen din:-)

Anonym poster: 4caee17df00f340d1ce3a73d0f51629f

Skrevet

Liker deg jeg og :)

Anonym poster: c85e9a445da66f88772eb424dc9759b9

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Å stå for det å skulle være fysisk mot barn som et ledd i en oppdragelse er aldri riktig og man skal ALDRI drite i at barn blir fysisk straffet.

Når det er sagt så har hun helt sikkert mange gode sider og hun burde vise disse frem langt oftere :)

Skrevet

Takk for all støtten :) men tror meg,jeg bryr meg ikke :) jeg vet hvordan jeg er, og har masse støtte rundt meg av familie og venner,så den lille gutten får nok et veldig bra liv :)

Skrevet

Å stå for det å skulle være fysisk mot barn som et ledd i en oppdragelse er aldri riktig og man skal ALDRI drite i at barn blir fysisk straffet.

Når det er sagt så har hun helt sikkert mange gode sider og hun burde vise disse frem langt oftere smile.png

Når jeg svarte på den tråden,skulle jeg frem til at en smekk på hånda fikk jeg ofte som liten, og det var aldri hardt, foreldrene mine er kjempe bra og flinke foreldre,men jeg vil aldri gjøre noe vondt mot sønnen min

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Når det er sagt så har hun helt sikkert mange gode sider og hun burde vise disse frem langt oftere :)

Når jeg svarte på den tråden,skulle jeg frem til at en smekk på hånda fikk jeg ofte som liten, og det var aldri hardt, foreldrene mine er kjempe bra og flinke foreldre,men jeg vil aldri gjøre noe vondt mot sønnen min

Og hva har du lært av smekkene på hånda? Jo, at det er ok å smekke små barn på fingrene.

Når man går til det skritt å bli fysisk mot små barn så har man tapt. Barna lærer ingenting, bortsett fra at vold er greit, og hva sier du den dagen barnet ditt slår et annet barn?

Jeg tviler ikke på at foreldrene dine var snille og greie, men ved å bli fysiske feilet de grovt. Jeg vil si at du klarte deg fint, ikke på grunn av smekk, med på tross av smekk og jeg vil anbefale deg å ikke gå den samme veien der man må bli fysisk i oppdragelsen.

Vel, jeg tror du skjønner så jeg skal ikke si mer om den saken. Bare tenk deg nøye om.

Skrevet

Her er det snakk om å vrenge og vri på det som ble skrevet. Ingen burde dømme så hardt pga et utsagn på nettet. Hev hodet og lykke til =)

Skrevet

Og hva har du lært av smekkene på hånda? Jo, at det er ok å smekke små barn på fingrene.

Når man går til det skritt å bli fysisk mot små barn så har man tapt. Barna lærer ingenting, bortsett fra at vold er greit, og hva sier du den dagen barnet ditt slår et annet barn?

Jeg tviler ikke på at foreldrene dine var snille og greie, men ved å bli fysiske feilet de grovt. Jeg vil si at du klarte deg fint, ikke på grunn av smekk, med på tross av smekk og jeg vil anbefale deg å ikke gå den samme veien der man må bli fysisk i oppdragelsen.

Vel, jeg tror du skjønner så jeg skal ikke si mer om den saken. Bare tenk deg nøye om.

Som sagt vil jeg ikke gjøre sønnen min noe,heller ikke smekke han på hånden,enig at det blir feil for ungen.

Skrevet

Her er det snakk om å vrenge og vri på det som ble skrevet. Ingen burde dømme så hardt pga et utsagn på nettet. Hev hodet og lykke til =)

Takk :)

Skrevet

Jeg liker deg ikke...

Anonym poster: 917e08f23c8b3eae42420e25ace8cbdb

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Du sier mye rart.. Men det gjør jeg også ;)

Skrevet

Takk :) Jeg vet jeg sier mye rart, og noen ganger dumme ting,bør tenke meg bedre etter noen ganger,men er ikke flink til det

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Takk :) Jeg vet jeg sier mye rart, og noen ganger dumme ting,bør tenke meg bedre etter noen ganger,men er ikke flink til det

Vær den du er, og ikke ta deg nær av møkkakjerringene!

Skrevet (endret)

Jeg har aldri hengt meg opp i noe du har skrevet... Vet ikke om det er riktig at du var Chelseafan eller Swan før. Hengte meg ikke opp i dem heller, men har registrert at andre har gjort det. Kanskje du har en stalker....

Endret av Linn2007
Skrevet

Nei alle gjør jo ikke det. Kanskje jeg har det,uff da høres skummelt ut :).

Vicky : Nei da, bryr meg ikke :)

Skrevet

Bra du tar ting på denne måten :)

Irriterer nok mobberne en god del også :D

Ellers er det jo skummelt å mobbe folk på nett, for man vet jo aldri hvordan den personen har det med seg selv.

Skrevet

Ja tar det helt greit, er nok mer Irriterende ja enn jeg blir såret av det :).

Ja er jo sikkert mange som kan bli sikkelig såret av det også,har jo sett at noen har tatt livet av seg på grunn av mobbing,bør ta mer hensyn ja,er nok ikke alle som reagere like bra som meg

Skrevet

Ja, helt enig med siste her. Man bør tenke seg godt om, man vet aldri hvor mye en fillekommentar kan såre. Misliker veldig mobbing... Jeg leser mye på forumet, men skriver ganske lite. Reagerer derfor på at den som har så mye i mot denne brukeren 'vet' hvilke nick hun har hatt tidligere osv. Det blir litt scary....

Skrevet

Ja er litt spesielt, man bør alltid tenke seg godt om hva man sier,men alle tenker ikke her inne.

Skrevet

Det er mange her på forumet som ikke kan kunsten med å gi kritikk, jeg ser det kommer noen ordentlige kraftsalver mot snartmamma 2013. Det er ingen i det virkelige liv som hadde sagt slikt til et annet menneske face to face. Istedet fyrer de løs bak anonymknappen, de hadde fortjent smekk på lanken selv!

Skrevet

Ja er litt dumt,de er ikke vil vise hvem de er, for hadde vert enklere da

Skrevet

Reagerer derfor på at den som har så mye i mot denne brukeren 'vet' hvilke nick hun har hatt tidligere osv. Det blir litt scary....

Denne brukeren har hatt tre nick på to mnd, og har skrevet tusenvis av innlegg på like lang tid.

Trenger ikke være en stalker for å få med seg det altså.

(Jeg har tidligere ikke kommentert i tråden, og er ikke "den som har så imot snartmamma2013".)

Anonym poster: e967f911ed2e15ca6901bd3d83418915

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...