Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. november 2012 #26 Skrevet 24. november 2012 Ingen kan tvinge deg til å jobbe om legen vil sykemelde deg. Du får ingen stjerner i himmelen av å sette jobben foran helse, barn og familieliv. Herregud, du trenger jo å få hvilt ut litt! Jeg er for øvrig bare 10 uker, og drittlei av kvalme og energiløshet. Var ikke så ille sist gang, men nå er det faktisk slik at jeg nesten kjenner at dette gjerne kan være siste gangen. Litt trist, men blæææææh!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #27 Skrevet 24. november 2012 Ja det er lov å klage når man er gravid, sint, lei seg osv! Det er ingen menneskerett å få barn så hvorfor i all verden skal HI bry seg om det? Det som er morsomt er at mine mannlige kompiser gir meg mye mer støtte enn disse kjerringene på DiB (eller en kjerring som bare vil trolle?). Det heter vel at kvinner er kvinner verst, noe man ser bevis på her. HI Anonym poster: 293677fdd153ec74c98693e24dc65a7a
Rediken Skrevet 24. november 2012 #28 Skrevet 24. november 2012 Det er lov å klage litt inn i mellom! De fleste her inne har vell vært gravide og vet at det ikke alltid er like morsomt med alle disse plagene!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #29 Skrevet 24. november 2012 Haha! Det er så latterlig.. Enkelte tar ting så personlig og MÅ hetse. Og så.. Hvorfor skulle ikke HI være glad for å kunne bli gravid å få egne barn? Man må da få lov å ønske å kunne bære fram barna sine, uten å måtte bli plaget av en hel masse svangerskapsplager. Er jo noe jeg selv ønsker det Anonym poster: 005f0dcc736da54ba67cb9a1ed147bc1
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #30 Skrevet 24. november 2012 Har du prøvd gaviscon for oppstøt og magnesium for urolige bein? Anonym poster: 2777a9d1c9e49244c4ead35e78eb8592
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #31 Skrevet 25. november 2012 Husk: Du kan aldri ha vondt, være sliten, føle deg trist eller dårlig, for uansett er det alltid noen som har det verre enn deg, og da mine venner, da kan man rett og slett ikke tillate seg å føle slik. Svangerskapskvalme med bare tre oppkast for dagen?? Nei det er ingenting det, for det er jo noen som kaster opp fem ganger for dagen, men kan de syte litt da? Nei, for kanskje noen kastet opp seks ganger for dagen! (tok ikke ditt eksempel). Vi har alle rett til å være trøtt og lei, føle oss dårlig og ha en shitty day. Shit i hva de andre sier, jeg heier på deg og ditt møkkasvangerskap og krysser fingrene for at du får ett barn under 4 kg, ja for 4,5 er stort, jeg har presset ut en på 4,5 og ikke fortell meg at det er lite når det skal ut der det skal ut! Anonym poster: ba48ec84f1ffea7febc80b1fb4b0bd40
PintSizedDictator Skrevet 25. november 2012 #32 Skrevet 25. november 2012 Likevel er hun dum å blir gravid igjen bare så hun kan sutre og klage over hvor forferdelig det er. Hun burde kanskje ha lært til nå? Men neida enkelte lærer aldri av egne feil! Anonym poster: b0993879e411a16edbbdc9901e937212 Feil? Er du helt sløv? Ja det er klart hun ble gravid ene og alene for å ha noe å klage over. Spesielt for å provosere deg, stakkars. Jeeez...
PintSizedDictator Skrevet 25. november 2012 #33 Skrevet 25. november 2012 Hi: Føler med deg. Jeg har sluppet unna den berømte kvalmen, men bekkenet mitt er til tider så vondt at jeg bare har lyst til å gråte. Slik har det vært siden jeg var halvveis. Har 40 dager igjen nå så forhåpentligvis går det fort, men herre så slitsomt det er når det står på. Søvnløshet, unormal appetitt eller mangel på sådan, alt smaker annerledes (ihvertfall for meg), hormoner i sving, kynnere etc. Alt man skal igjennom... og i 40 uker i tillegg. *klemme på* Det blir bedre
Neffi78 Skrevet 25. november 2012 #34 Skrevet 25. november 2012 Mange hormonelle damer her i dag;) skjønner ikke at dere gidder å hisse dere opp på utsagn som kun er skrevet for å prøve å provosere frem en krangel;)
PintSizedDictator Skrevet 25. november 2012 #35 Skrevet 25. november 2012 Mange hormonelle damer her i dag;) skjønner ikke at dere gidder å hisse dere opp på utsagn som kun er skrevet for å prøve å provosere frem en krangel;) Det letter å få det ut vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå