Gå til innhold

Dette svangerskapet irriterer meg grønn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det hva man har:

* så mye halsbrann at det gjør VONDT i spiserøret. Hele dagen.

* lekker som en sil fra underlivet om man hoster, nyser, løfter noe eller ler.

* Vonde kynnere siden uke 18.

* Urolige bein

* Tørrhet i munnen slik at man våkner 4-5 ganger hver natt og er febrilsk etter drikke

Og enda er jeg kun i uke 23.! Samtidig som jeg får STORE barn hver gang, så har noe å "glede" meg til, blir sikkert 4.5 kilo den her ungen. Blæh!

Anonym poster: 293677fdd153ec74c98693e24dc65a7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal bare være glad du kan få barn du!

Men neida istedet så klager du!

Stakkars deg som er gravid å får oppleve å få barn altså.

Anonym poster: b0993879e411a16edbbdc9901e937212

Skrevet

Dust. Så de som sliter med hodepine skal ikke klage fordi noen har kreft? De som har problembarn skal ikke klage fordi noen har handicappede barn? Folk som får for lite i lønn i forhold til tariff, skal ikke klage fordi noen i verden får 2 kroner i timen og besvimer på arbeidsplassen? Du er rar altså...

Skrevet

Hehe. Kjeder du deg?

Skrevet

Visst HI synst det er så forferdelig å gå gravid så bør hun lære seg å bruke beskyttelse da.

Ellera ta abort så hun slipper å lide i svangerskapet.

For hun er tydligvis ikke tøff nok til å gå gjennom ett svangerskap!

Hun er bare 23 uker å klager allerede.

Hun kommer til å besvime under fødsel da,når hun får oppleve skikkelig smerte!

Skrevet

Hehe. Kjeder du deg?

Jeg sier sannheten istedenfor å dille med hun å synes såååååååå synd på hun.

Skrevet

Visst HI synst det er så forferdelig å gå gravid så bør hun lære seg å bruke beskyttelse da.

Du gjør deg bare til latter kjære deg. Du prøver litt vel hardt å provosere hi nå tror jeg. Og hvis du leser innlegget hennes skikkelig ser du at hun antageligvis har kjent hva en fødsel går ut på føre dette svangerskapet.

Skrevet

Hehe. Kjeder du deg?

Ser det ut som at det er andre som diller med hun da? Går an å ha litt vett i toppen og litt folkeskikk selvom man vill være aldri så ærlig :-)

Skrevet

Likevel er hun dum å blir gravid igjen bare så hun kan sutre og klage over hvor forferdelig det er.

Hun burde kanskje ha lært til nå?

Men neida enkelte lærer aldri av egne feil!

Skrevet

....jeg hater også å gå gravid. Dette er nr 2 og 95% sikkert siste gang! Og jeg er bare i uke 18.

Jeg er fortsatt kvalm og uggen, dødstrett, har hatt bekkenplager siden uke 8 som nå bare blir verre, håret er fett, jeg har lagt på meg 7 kilo allerede pga kombisjonen kvalm (mat er det eneste som hjelper) og bekkenløsning som gjør at jeg ikke kan bevege meg mer enn 50 meter før det verker så mye at jeg gråter to dager etter. Jeg "må" jobbe fordi ingen andre kan gjøre jobben min og det er umulig å sykmelde seg gradert pga tidsfrister.

Jeg GLEDER meg til fødselen. Fødselsmerter er INGENTING mot smertene jeg har i bekkenet konstant nå. Så du som ypper deg om at man bare skal være glad fordi man kan være gravid........................ du vet tydeligvis ikke hva du snakker om.

Barnet er selvsagt grunnen til at man orker - men jaggu er det lov å klage!

Anonym poster: eb620ab34bd456dc50c8575e00350f4d

Skrevet

Sikkert like greit at du ikke kan få barn, di sure kjipe kjærring

Anonym poster: e490c3f021637d6bdbd662c0815c709e

Skrevet

Vet dere hva? Jeg syntes at det skal være greit å dele de kjipe følelsene også.. Graviditet og mammarolle er nå ikke like forbannet rosenrødt bestandig, og slik er det for alle! Men hver og en eier vi våre egne følelser, og jeg syntes det er lov å uttrykke også de som ikke er ubetinget positive! Slike forum som dette eksisterer vel for at vi skal kunne dele alle aspekter med hverandre...

Klapp på skulderen til deg HI! Du er over halvveis nå, og vi har jul og alt som hører til foran oss, så vi får håpe at tiden som kommer går litt raskere :) Føler med deg!! Så får vi håpe at de heftige kynnerene jager ut ungen i uke 37, så den ikke rekker å bli så stor ;)

Skrevet

Likevel er hun dum å blir gravid igjen bare så hun kan sutre og klage over hvor forferdelig det er.

Feil? Du sier at hun burde være glad for å kunne få barn, men sier hun burde lære av sine FEIL...? :-P og atter en gang, har du ikke lest noen ting? Hun sier jo at hun irriterer seg grønn av DETTE svangerskapet ;-) flere argumenter du har på lager?

Skrevet

Det er lov å klage! Selvsagt er det verdt det, men det er faen så kjipt med svangerskapsplager...

Skrevet

Her er det åpenbart folk som aldri har vært gravide, merker jeg. ;)

Skrevet

Forøvrig, anonym- folk i Afrika sulter. Så du burde ikke klage på noenting i livet ditt i det hele tatt.

Nemlig. :P

Skrevet

Jeg nyter heller ikke å.være gravid, men vi gleder oss selvfølgelig veldig til barnet kommer (jeg gleder mwg veldig til å.slippe halsbrann fra helvete, kynnere, pølsebein, dårlig søvn, forstoppelse.og alskens gravidplager)

Selv om det er "selvpåført" og i høyeste grad verdt det, må det jo være lov å klage litt. Det er tungt og slitsomt og jeg gleder meg til å få det overstått!

Skrevet

4,5 kg er da ikke et STORT barn?

Anonym poster: cf3444b777f3398fcabc27b63c03db7d

Skrevet

4,5 kg er da ikke et STORT barn?

Anonym poster: cf3444b777f3398fcabc27b63c03db7d

Klart det er det! Gjennomsnittsvekten på norske barn ligger nå vel på ca 3,5 eller så?

Skrevet

Buhu... Er det alt du har å klage på?? Hva med å være konstant kvalm, spy daglig hele veien i tillegg til disse småplagene du beskriver? Ditt svangerskap høres jo ut som et drømmesvangerskap spør du meg.

Lekkinga kan du fint forebygge med kniping!

Anonym poster: b0ba4ff8e777b32ad8a87b77539047e4

Gjest Heartbroken
Skrevet

Du vet kanskje ikke at et svangerskap varer ca 40 uker og at det for noen av oss er en pris vi gjerne betaler for å få et barn selv om hver uke er et mareritt?

Hi har tydelig både vært gravid og født før og vet at det til syvende og sist er verd elendigheten, men man har likevel lov til å klage seg litt. Det betyr ikke at det er en "feil" å bli gravid igjen?

Det skjønner du sikkert om du prøver?

Skrevet

Tror ikke det, siden jeg har født flere barn før :)

HI

Skrevet

Hehe. Kjeder du deg?

Det heter "med henne" og ikke "med hun". Er det lov for 14-åringer å være på en mammaside og trolle? Jøss!!

Skrevet

Buhu... Er det alt du har å klage på?? Hva med å være konstant kvalm, spy daglig hele veien i tillegg til disse småplagene du beskriver? Ditt svangerskap høres jo ut som et drømmesvangerskap spør du meg.

Lekkinga kan du fint forebygge med kniping!

Anonym poster: b0ba4ff8e777b32ad8a87b77539047e4

Nei, jeg har knepet til den store gullmedaljen siden fødsel nr 1, og det blir bare verre og verre. Kniper riktig flere ganger per dag, og er stram. Jeg har ikke nevnt i HI at jeg har totalmangel på søvn, har besvimt på badet et par ganger de siste dagene og er dritsliten av å være i full jobb med mye stress og plager. Jeg skrev bare hva som irriterte meg i dag. For å få det ut og ikke la det gå utover samboer og andre nær meg. Ikke for å prøve å bevise at jeg har mye verre svangerskap enn alle andre.

HI

Skrevet

Ja det er lov å klage når man er gravid, sint, lei seg osv! Det er ingen menneskerett å få barn så hvorfor i all verden skal HI bry seg om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...