Gå til innhold

Hvordan få drittkatta til å ikke tisse i SENGA?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hunden sover bare i bur på natta, i arbeids tiden er hun ute i hundegården!

Kattungen bruker og sove med hunden i buret på natta, for og unngå uhell.

Dette fungerer helt fint, og er et fint alternativ for at katten skal være ute hele natta + når vi er på jobb. Hunden har det største hundeeier som vi får kjøpt på dyrebutikk. Så de mangler ikke plass, syns det er bedre og ha de i bur. Enn at de skal gjøre ifra seg overalt i huset på natta..

 

Litt irritert blir man når folk sir at man ikke burde få barn eller være i nærheten av de. Bare fordi man foreslår og "straffe" katten, straff kan bety så mye.. Har dysleksi, så vet ikke når jeg skal bruke å/og bestandig!

Lærte meg ikke og lese eller skrive før jeg var tolv år. Så sliter litt med setnings oppbygning. Men det er en annen historie. Så det må være utrolig mange av oss i verden som er lite oppegående siden vi ikke klarer og se forskjell på å/og! Beklager at jeg ikke når opp til dine skrive kvalifikasjoner, som tydeligvis tilsier hvordan en person er!

 

Men syns det spøre helt av i forhold til ka dama spør om! Alle har forskjellige metoder de bruker på dyr. Mange virker og noen er rett og slett dårlige. Men om man har gjort en ting som fungerer, som ikke piker dyret. Syns jeg det er greit og dele dette, for og ha en katt i bur på natten. Er ikke pineri. Så kan den heller være ute på dagen, og du begrenser området som katten kan tisse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller så kan man gidde å bruke litt tid på å få dyrene husrene, akkurat som man pottetrener et barn. Det er ikke normalt at hverken katter eller hunder gjør fra seg inne altså.

 

Anonym poster: b9ef7588417887c864a9deb5e3e269f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, nei, vi bor ikke i noe hoarders-hjem altså! Vi har en katt, og vi kan ikke lukke soveromsdøren pga oppussing. Det ligger noen ledninger i veien over døra dom gjør at vi ikke kan lukke den. Vi har katten ute på natta til vi har fått ordnet slik at vi kan lukke døren :)

 

Og du som mener at man ikke kan ha katten ute på natta når det er kaldt, hva skal man gjøre om katten ikke kommer inn på kvelden før vi legger oss? Pusen vår er ofte ute på natta, fordi hun ikke kommer inn før vi legger oss. Hender jeg våkner på natta av at hun drar i dørhåndtaket og prøver å komme inn, men jeg står ikke opp å slipper hun inn da altså.

 

Anonym poster: d934a181c7f51899b03e1c4e425e72ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Sterilisere eller sjekke hos veterinær for et urinblæreproblem?

 

Min katt tisset før han ble kastrert (gjorde det da han var 5 mnd) og det tok slutt ca.14 dager etter at han ble kastrert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...