Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Trives dere som det? Anonym poster: d3a62c61410f6d6bc745b5bc6f88dcdf
Gjest ronja røverdatter Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Ja, jeg er tante til opptil flere barnehager. Det er kjempetrivelig!
Lille♥mitt Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Tror ikke det er noen som er barnehagetanter nå lenger.. De fantes på 80-tallet husker jeg
frk Nilsen Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Er det assistent, ped-leder, barne & ungdomsarbeider, styrer etc du mener? Jeg kjenner ingen som er tante til en barnehage.....
Gjest Hercule Poirot Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Såvidt meg bekjent så finnes ikke barnehager med egne familier, så hvor du har funnet en som er tante til en barnehage...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Er det assistent, ped-leder, barne & ungdomsarbeider, styrer etc du mener? Jeg kjenner ingen som er tante til en barnehage..... Haha, ingen er så lett å få i gang som barnehageTANTENE på dib Anonym poster: 0dfc773d017155bc6e23559ed782a2a7
frk Nilsen Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 (endret) Er det assistent, ped-leder, barne & ungdomsarbeider, styrer etc du mener? Jeg kjenner ingen som er tante til en barnehage..... Haha, ingen er så lett å få i gang som barnehageTANTENE på dib Anonym poster: 0dfc773d017155bc6e23559ed782a2a7 Eneste jeg er tante til er ei jente Jobber ikke i barnehage, men det er uvesentlig. De som jobber i barnehage har mange forskjellige utdanninger, og det vitner om lite respekt å kalle dem for tanter. Endret 23. november 2012 av frk Nilsen
Marjoriee Dawes Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 Like gøy hver gang noen sier barnehagetante her inne. Ojameg.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #10 Skrevet 23. november 2012 Er det assistent, ped-leder, barne & ungdomsarbeider, styrer etc du mener? Jeg kjenner ingen som er tante til en barnehage..... Haha, ingen er så lett å få i gang som barnehageTANTENE på dib Anonym poster: 0dfc773d017155bc6e23559ed782a2a7 Jobber du i bhg er du bhg-tante for mange, enten du vil eller ikke. Eneste jeg er tante til er ei jente Anonym poster: 0dfc773d017155bc6e23559ed782a2a7
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #11 Skrevet 23. november 2012 Er det ikke lov å si barnehagetante? Hva er galt med det da? Er vel bare koselig det vel.. HI Anonym poster: d3a62c61410f6d6bc745b5bc6f88dcdf
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 Er det ikke lov å si barnehagetante? Hva er galt med det da? Er vel bare koselig det vel.. HI Anonym poster: d3a62c61410f6d6bc745b5bc6f88dcdf Anonym poster: 53a61c0b6e04df2a81724001eb9a7bde
SmellyCat Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 Er det ikke lov å si barnehagetante? Hva er galt med det da? Er vel bare koselig det vel.. HI Anonym poster: d3a62c61410f6d6bc745b5bc6f88dcdf Du må være ny her. Velkommen skal du være
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #14 Skrevet 23. november 2012 Er det ikke lov å si barnehagetante? Hva er galt med det da? Er vel bare koselig det vel.. HI Anonym poster: d3a62c61410f6d6bc745b5bc6f88dcdf Jeg synes aldeles ikke det er koselig at du degraderer min seksårige utdanning til tante.Jeg er tante til opptil flere barn, dette har jeg ikke behøvd å ta utdanning for å bli. For å jobbe i barnehage som spes.ped, derimot, det måtte jeg ha utdanning til. Jeg synes det er helt utrolig at dette 70-tallsbegrepet enda henger igjen i samfunnet. Det er ikke ofte man hører sykesøster lenger, da folk flest ser ut til å forstå at det ikke holder å være søster til noen for å kunne pleie syke. Merkelig at ikke den samme forståelsen gjelder for de som jobber i barnehage. Anonym poster: 53a61c0b6e04df2a81724001eb9a7bde
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 De tar seg nær av å bli kalt det! Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Anonym poster: c7f32a043a657537caf1dfb3655ddb86
Marjoriee Dawes Skrevet 23. november 2012 #16 Skrevet 23. november 2012 Er det ikke lov å si barnehagetante? Hva er galt med det da? Er vel bare koselig det vel.. HI Anonym poster: d3a62c61410f6d6bc745b5bc6f88dcdf Jeg synes aldeles ikke det er koselig at du degraderer min seksårige utdanning til tante.Jeg er tante til opptil flere barn, dette har jeg ikke behøvd å ta utdanning for å bli. For å jobbe i barnehage som spes.ped, derimot, det måtte jeg ha utdanning til. Jeg synes det er helt utrolig at dette 70-tallsbegrepet enda henger igjen i samfunnet. Det er ikke ofte man hører sykesøster lenger, da folk flest ser ut til å forstå at det ikke holder å være søster til noen for å kunne pleie syke. Merkelig at ikke den samme forståelsen gjelder for de som jobber i barnehage. Anonym poster: 53a61c0b6e04df2a81724001eb9a7bde Du virkel litt høy på deg selv frøken :-P Hva med jordmor? Eller helsesøster? Fæle greier altså :-P
Gjest AnneS Skrevet 23. november 2012 #17 Skrevet 23. november 2012 Er det ikke lov å si barnehagetante? Hva er galt med det da? Er vel bare koselig det vel.. HI Anonym poster: d3a62c61410f6d6bc745b5bc6f88dcdf Jeg synes aldeles ikke det er koselig at du degraderer min seksårige utdanning til tante.Jeg er tante til opptil flere barn, dette har jeg ikke behøvd å ta utdanning for å bli. For å jobbe i barnehage som spes.ped, derimot, det måtte jeg ha utdanning til. Jeg synes det er helt utrolig at dette 70-tallsbegrepet enda henger igjen i samfunnet. Det er ikke ofte man hører sykesøster lenger, da folk flest ser ut til å forstå at det ikke holder å være søster til noen for å kunne pleie syke. Merkelig at ikke den samme forståelsen gjelder for de som jobber i barnehage. Anonym poster: 53a61c0b6e04df2a81724001eb9a7bde Du virkel litt høy på deg selv frøken :-P Hva med jordmor? Eller helsesøster? Fæle greier altså :-P Forskjellen der er jo at det faktisk er jobbtittelen deres. Jeg har ikke gått flere år på høyskole for å bli tante. Jeg er faktisk førskolelærer. Den nye tittelen blir barnehagelærer. Men nå har jeg faktisk til gode å bli kalt tante på jobb. Alle bruker navnet mitt
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #18 Skrevet 23. november 2012 Er det ikke lov å si barnehagetante? Hva er galt med det da? Er vel bare koselig det vel.. HI Anonym poster: d3a62c61410f6d6bc745b5bc6f88dcdf Jeg synes aldeles ikke det er koselig at du degraderer min seksårige utdanning til tante.Jeg er tante til opptil flere barn, dette har jeg ikke behøvd å ta utdanning for å bli. For å jobbe i barnehage som spes.ped, derimot, det måtte jeg ha utdanning til. Jeg synes det er helt utrolig at dette 70-tallsbegrepet enda henger igjen i samfunnet. Det er ikke ofte man hører sykesøster lenger, da folk flest ser ut til å forstå at det ikke holder å være søster til noen for å kunne pleie syke. Merkelig at ikke den samme forståelsen gjelder for de som jobber i barnehage. Anonym poster: 53a61c0b6e04df2a81724001eb9a7bde Du virkel litt høy på deg selv frøken :-P Hva med jordmor? Eller helsesøster? Fæle greier altså :-P Eller brannmann. Det må da bety at man bare trenger å være mann for å ha det yrket. Det er ingen andre enn bhg-tanter som reagerer, på slike titler og da fordi de er livredde for at noen skal tro de BARE er en assistent, når de egentlig er hellige ped.ledere. Anonym poster: 0dfc773d017155bc6e23559ed782a2a7
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. november 2012 #19 Skrevet 23. november 2012 Såvidt meg bekjent så finnes ikke barnehager med egne familier, så hvor du har funnet en som er tante til en barnehage... Men det gjelder vel for fødeavdelinger også det er vel ikke fødeavdelinger med egne familier, men jordmor finnes da forde. Heldigvis!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. november 2012 #20 Skrevet 23. november 2012 Er det ikke lov å si barnehagetante? Hva er galt med det da? Er vel bare koselig det vel.. HI Anonym poster: d3a62c61410f6d6bc745b5bc6f88dcdf Drit i det! Selvsagt er det lov. jeg sier det. Jeg sier også sykesøster og jordmor. Er ikke i familien til noen av de. Datteren min har også mange onkler som heller ikke er blodrelatert.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #21 Skrevet 23. november 2012 Er det ikke lov å si barnehagetante? Hva er galt med det da? Er vel bare koselig det vel.. HI Anonym poster: d3a62c61410f6d6bc745b5bc6f88dcdf Jeg synes aldeles ikke det er koselig at du degraderer min seksårige utdanning til tante.Jeg er tante til opptil flere barn, dette har jeg ikke behøvd å ta utdanning for å bli. For å jobbe i barnehage som spes.ped, derimot, det måtte jeg ha utdanning til. Jeg synes det er helt utrolig at dette 70-tallsbegrepet enda henger igjen i samfunnet. Det er ikke ofte man hører sykesøster lenger, da folk flest ser ut til å forstå at det ikke holder å være søster til noen for å kunne pleie syke. Merkelig at ikke den samme forståelsen gjelder for de som jobber i barnehage. Anonym poster: 53a61c0b6e04df2a81724001eb9a7bde Du virkel litt høy på deg selv frøken :-P Hva med jordmor? Eller helsesøster? Fæle greier altså :-P Eller brannmann. Det må da bety at man bare trenger å være mann for å ha det yrket. Det er ingen andre enn bhg-tanter som reagerer, på slike titler og da fordi de er livredde for at noen skal tro de BARE er en assistent, når de egentlig er hellige ped.ledere. Anonym poster: 0dfc773d017155bc6e23559ed782a2a7 det heter brannkonstabel..... Anonym poster: 45356916e42b97ed0f544254f2e2bea4
Gullungen <3 Skrevet 23. november 2012 #22 Skrevet 23. november 2012 Jeg har jobbet i bhg i 16 år og syns det er veldig trivelig. Jobber på småbarn :-) Ikke mange som kaller meg tante på jobb, men om noen skuulle gjøre det så får det så være :-) Er barne-og ungd.arb :-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #23 Skrevet 23. november 2012 Jeg jobber i bhg, trives med det! Har ikke noe imot å bli kalt "tante" men som oftes er det bare late foreldre som ikke klarer å huske hvem som heter hva som sier det i barnehagen. Anonym poster: 32c35f148f6844792f716b99026768ed
Beklager - Dysleksi Skrevet 23. november 2012 #24 Skrevet 23. november 2012 Supert å jobbe i bhg. Man blir så glad i barna! Og kolegaene mine er fantastiske. MEN det er en smule demotiverende at samfunnet ikke skjønne hva for en viktig jobb som blir gjort hos oss. Det at vi mange ganger ikke føler vi er nok personell til å ta oss av de barna vi har ansvaret for på en så god måte som vi ønsker.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #25 Skrevet 23. november 2012 Er det ikke lov å si barnehagetante? Hva er galt med det da? Er vel bare koselig det vel.. HI Anonym poster: d3a62c61410f6d6bc745b5bc6f88dcdf Jeg synes aldeles ikke det er koselig at du degraderer min seksårige utdanning til tante.Jeg er tante til opptil flere barn, dette har jeg ikke behøvd å ta utdanning for å bli. For å jobbe i barnehage som spes.ped, derimot, det måtte jeg ha utdanning til. Jeg synes det er helt utrolig at dette 70-tallsbegrepet enda henger igjen i samfunnet. Det er ikke ofte man hører sykesøster lenger, da folk flest ser ut til å forstå at det ikke holder å være søster til noen for å kunne pleie syke. Merkelig at ikke den samme forståelsen gjelder for de som jobber i barnehage. Anonym poster: 53a61c0b6e04df2a81724001eb9a7bde Hvem tok i mot barna dine? Og hvem har du vært hos på helsestasjonen? Anonym poster: c7f32a043a657537caf1dfb3655ddb86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå