♥Madam Mim♥ Skrevet 23. november 2012 #26 Skrevet 23. november 2012 Sender der med på jobben til gubben, der det så godt som bare jobber mannfolk med skitne, oljete hender som går bananas med en gang det kommer noe som lukter søtsaker inn døra. Det er borte på et par minutter. Jeg spiser det ikke, men jeg spiser ikke vanlige pepperkaker en gang. Høres ut som samboeren og min arbeidsplass det der. Vi hadde en hel bærepose med gummigodteri som vi ikke ble kvitt. Tok det med på jobb så var det borte i løpet av 2/3 arbeidsdag hehe Gjør det med ting vi ikke blir kvitt også!!! De blir jo helt gale så fortvde ser kaker og søtsaker!!!
Gjest Antarctica Skrevet 23. november 2012 #27 Skrevet 23. november 2012 Vi baker det på lille julaften, og knekker det nyttårsaften, og da plyndrer vi og spiser det!
Elsker livet Skrevet 23. november 2012 #28 Skrevet 23. november 2012 Det syns jeg skikkelig uapettelig. Men barna får spise det de vil. Det står maks to uker om vi lager det.
☆☆☆ Skrevet 23. november 2012 #29 Skrevet 23. november 2012 Vi set det inn i ein steikepose av cellofan så det ikkje kjem støv på det..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #30 Skrevet 23. november 2012 Her pynter vi det 22 eller 23, og så får unga spise det de vil av det 1 eller 2 juledag. Vi lager det fordi unga storkoser seg med å pynte men det er ikke beregnet som en juledekorasjon. kjøer ikke så mye julegodteri eller kaker egentlig selv om det er jul så det går nå unna en del og det som er igjen etter den dagen kastes. Hadde det stått framme å samlet støv i ukesvis hadde jeg ikke latt de spise av det. Anonym poster: a08cdc06f776620c544a1f25cfba5268
Beklager - Dysleksi Skrevet 23. november 2012 #31 Skrevet 23. november 2012 For noen holdninger der har, og som det ser ut til at dere er stolte av å viderføre til barna deres. Her inviterer barna til jule tre fest tidlig i januar. Da knuses perkake huset. Og vi prøver å tømme kakebokser osv. Vi går rundt juletreet og før barna går hjem kaster vi ut treet.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #32 Skrevet 23. november 2012 Syntes alltid det var så stas når vi skulle knuse pepperkakehuset da jeg var liten og vil videreføre gleden til mine barn. Lager den 1-2 uker før jul og har pleid å gjøre plass til det i glasskapet, men kanskje barna vil syntes det er gøyere å ha det mer fremme etterhvert så takk for tipsene om cellofan Skitne barnehender som lager det? Nei, vi er vant med å vaske hendene før vi spiser og ordner med mat... Anonym poster: 0bf295a836a60b10c703d264a69e4bc0
I scream for icecream! Skrevet 23. november 2012 #33 Skrevet 23. november 2012 Ja, vi har alltid spist det. Helt siden jeg var liten. Det var fantastisk moro, og jeg har ALDRI tenkt på at det skulle være ekkelt. Vi har spist rubbel og bit.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #34 Skrevet 23. november 2012 Det spises ikke. Jeg limer det sammen med limpistol også siden vi ikke spiser det. Vi har det kun om ungene spør om vi kan lage det, ingen fast tradisjon her i huset. Da må de bake og styre selv, jeg kan sette sammen. Men det skal sies at de fire sammen lager tegning av huset, lager mal slik at de kan kutte etter. Så de er veldig flinke, og nesten den eneste tingen de blir enige om her i huset også. Vi hadde ett år som de ville spise det, men det blei med en bit, det var bedre å heller pynte noen av pepperkakene vi hadde bakt. Anonym poster: 03822c85675fb8e7cae6112379035386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå