moota m storebror&lillebror Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Altså etter at det har stått ferdig pyntet i 1-2-3-4 og kanskje 5 uker?? Her har vi knust det, men lite blir spist. Harde seigmenner og marsmellows (sikkert stavet feil ) og hard melis og nonstop osv..
Musemorbr / Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Skal det spises, blir det ikke stående til pynt. Står det, må det kastes. Men det går å ha en liten boks pepperkaker pyntet med det samme som huset er pyntet med, så barna kan få det i stedet for å bare se på at godsakene fra huset går i søpla.
Marjoriee Dawes Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Knuses og kastes. Selv om det kanskje ikke er det, så tenker jeg at det ligger masse støv og dritt på det. Æsj.
ellen-propellen Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Etter ungene har siklet på det i 1 til 5 uker, så knuses det. Så spiser de litt- blir for mette,men det er kjeeeeempegodt- så kan jeg kaste det hehe
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Det spises. Ingenting er som støvete gammelt pepperkakehus, det er godt det De spiser det ikke opp da, men de spiser av det, det gjør de. Anonym poster: 96a1fb04b39e694c4fb1afb79c25f9a1
Musemorbr / Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 Helt seriøst ser jeg på det omtrent som å slikke på gulvet. Det blir plukket på, kanskje hostet og nyst over, og er fult av støv, døde hudceller og støvmidd. Enn så rent man har det, lander det mye rart på det som blir stående fremme. ville du spist av en godteskål noen har latt stå på bordet i en uke?
Gjest Tullmusa83 Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 Samboer spiser det. Regner med jr spiser litt av det i år.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. november 2012 #10 Skrevet 23. november 2012 Hmm skal bake i år om noen uker. Så knust i romjulen. Klart det skal spises! Hos meg er det aldri støv da..
sologsommer Skrevet 23. november 2012 #11 Skrevet 23. november 2012 De spiser. Gleder seg stort, er ikke mengder de klare og får seg, men en masse godter og støv....
Miss Chocolate Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 ville du spist av en godteskål noen har latt stå på bordet i en uke? Oh yeah! Alt går i grisen
Miss Chocolate Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 Er vokst opp med at pepperkakehuset spises, så det er klart at den tradisjonen fortsetter vi med, støv eller ei
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #14 Skrevet 23. november 2012 Støv dauer vi ikke av! Vi spiser det! Anonym poster: d9f00c48c3a5e9175790c9d2cc2fc251
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 Jeg spiser det ikke, men ungene gjør. Anonym poster: a93ce3f08bed6a16bc5a800faa098a02
Gjest Siklerotte Skrevet 23. november 2012 #16 Skrevet 23. november 2012 Nei, tanken på daglige skitne barnehender kombinert med det at huset står fremme i flere uker og godgjør seg, er grunn nok i seg selv til å ikke engang vurdere å smake. Og andre får heller ikke lov til å smake av meg.
3 er nok! Skrevet 23. november 2012 #17 Skrevet 23. november 2012 Sender der med på jobben til gubben, der det så godt som bare jobber mannfolk med skitne, oljete hender som går bananas med en gang det kommer noe som lukter søtsaker inn døra. Det er borte på et par minutter. Jeg spiser det ikke, men jeg spiser ikke vanlige pepperkaker en gang.
Willy Wonka Skrevet 23. november 2012 #18 Skrevet 23. november 2012 Ungene knuser det, smaker noen biter etc. Stor stas!!
HvittHus Skrevet 23. november 2012 #19 Skrevet 23. november 2012 Selvfølgelig spises det, men det står jo ikke åpent i flere uker da;-) Vi lager huset på lillejuleaften og så knuses det på nyttårsaften. I mellomtida står det dekket med gjennomsiktig cellofan.
♥Madam Mim♥ Skrevet 23. november 2012 #20 Skrevet 23. november 2012 Her kastes det. Med to langhårede hunder i hus så synes jeg det blir litt kvalmt å spise noe som har stått fremme hele desember :-)
ana_fi_hob_ Skrevet 23. november 2012 #22 Skrevet 23. november 2012 Den med cellofan var smart. Går det greit å bruke sånn stekepose til kalkun tro? Selvfølgelig spises det, men det står jo ikke åpent i flere uker da;-) Vi lager huset på lillejuleaften og så knuses det på nyttårsaften. I mellomtida står det dekket med gjennomsiktig cellofan.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. november 2012 Forfatter #23 Skrevet 23. november 2012 Sender der med på jobben til gubben, der det så godt som bare jobber mannfolk med skitne, oljete hender som går bananas med en gang det kommer noe som lukter søtsaker inn døra. Det er borte på et par minutter. Jeg spiser det ikke, men jeg spiser ikke vanlige pepperkaker en gang. Høres ut som samboeren og min arbeidsplass det der. Vi hadde en hel bærepose med gummigodteri som vi ikke ble kvitt. Tok det med på jobb så var det borte i løpet av 2/3 arbeidsdag hehe
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. november 2012 Forfatter #24 Skrevet 23. november 2012 Selvfølgelig spises det, men det står jo ikke åpent i flere uker da;-) Vi lager huset på lillejuleaften og så knuses det på nyttårsaften. I mellomtida står det dekket med gjennomsiktig cellofan. Det gjør svigermor også. Har plastfolie over sånn at de kan spise det etter et par uker.
hol(L)y COW Skrevet 23. november 2012 #25 Skrevet 23. november 2012 (endret) Ja klart det spises! Ikke hele, men... Bakterier og støv.....vell jeg tar det på kvoten som skal forhindre allergi og immunsykdommer. Det kan tross alt ikke være verre enn de kiloene med sandkassesand mini spiste når han var mindre. Og litt sand "skal" de jo spise. Endret 23. november 2012 av T82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå