Gå til innhold

Spiser dere pepperkakehuset?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså etter at det har stått ferdig pyntet i 1-2-3-4 og kanskje 5 uker??

Her har vi knust det, men lite blir spist. Harde seigmenner og marsmellows (sikkert stavet feil :P ) og hard melis og nonstop osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal det spises, blir det ikke stående til pynt. Står det, må det kastes. Men det går å ha en liten boks pepperkaker pyntet med det samme som huset er pyntet med, så barna kan få det i stedet for å bare se på at godsakene fra huset går i søpla. :)

Skrevet

Nei æsj, det går i søpla.

Skrevet

Knuses og kastes. Selv om det kanskje ikke er det, så tenker jeg at det ligger masse støv og dritt på det. Æsj.

Skrevet

Etter ungene har siklet på det i 1 til 5 uker, så knuses det.

Så spiser de litt- blir for mette,men det er kjeeeeempegodt- så kan jeg kaste det hehe

Skrevet

Vi spiser det på nyttårsaften vi:-)

Skrevet

Det spises.

 

Ingenting er som støvete gammelt pepperkakehus, det er godt det ;)

 

De spiser det ikke opp da, men de spiser av det, det gjør de.

 

Anonym poster: 96a1fb04b39e694c4fb1afb79c25f9a1

Skrevet

Helt seriøst ser jeg på det omtrent som å slikke på gulvet. Det blir plukket på, kanskje hostet og nyst over, og er fult av støv, døde hudceller og støvmidd. Enn så rent man har det, lander det mye rart på det som blir stående fremme. ville du spist av en godteskål noen har latt stå på bordet i en uke?

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Samboer spiser det. Regner med jr spiser litt av det i år.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hmm skal bake i år om noen uker. Så knust i romjulen. Klart det skal spises! Hos meg er det aldri støv da..

Skrevet

De spiser.

 

Gleder seg stort, er ikke mengder de klare og får seg, men en masse godter og støv....

Skrevet

ville du spist av en godteskål noen har latt stå på bordet i en uke?

 

Oh yeah! Alt går i grisen :P

Skrevet

Er vokst opp med at pepperkakehuset spises, så det er klart at den tradisjonen fortsetter vi med, støv eller ei ;)

Skrevet

Støv dauer vi ikke av! :D Vi spiser det!

 

Anonym poster: d9f00c48c3a5e9175790c9d2cc2fc251

Skrevet

Jeg spiser det ikke, men ungene gjør.

 

Anonym poster: a93ce3f08bed6a16bc5a800faa098a02

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, tanken på daglige skitne barnehender kombinert med det at huset står fremme i flere uker og godgjør seg, er grunn nok i seg selv til å ikke engang vurdere å smake. Og andre får heller ikke lov til å smake av meg.

Skrevet

Sender der med på jobben til gubben, der det så godt som bare jobber mannfolk med skitne, oljete hender som går bananas med en gang det kommer noe som lukter søtsaker inn døra. Det er borte på et par minutter.

Jeg spiser det ikke, men jeg spiser ikke vanlige pepperkaker en gang.

Skrevet

Ungene knuser det, smaker noen biter etc. Stor stas!!

Skrevet

Selvfølgelig spises det, men det står jo ikke åpent i flere uker da;-)

 

Vi lager huset på lillejuleaften og så knuses det på nyttårsaften. I mellomtida står det dekket med gjennomsiktig cellofan.

Skrevet

Her kastes det. Med to langhårede hunder i hus så synes jeg det blir litt kvalmt å spise noe som har stått fremme hele desember :-)

Skrevet

Den med cellofan var smart. Går det greit å bruke sånn stekepose til kalkun tro?

Selvfølgelig spises det, men det står jo ikke åpent i flere uker da;-)

 

Vi lager huset på lillejuleaften og så knuses det på nyttårsaften. I mellomtida står det dekket med gjennomsiktig cellofan.

Skrevet

Sender der med på jobben til gubben, der det så godt som bare jobber mannfolk med skitne, oljete hender som går bananas med en gang det kommer noe som lukter søtsaker inn døra. Det er borte på et par minutter.

Jeg spiser det ikke, men jeg spiser ikke vanlige pepperkaker en gang.

Høres ut som samboeren og min arbeidsplass det der. Vi hadde en hel bærepose med gummigodteri som vi ikke ble kvitt. Tok det med på jobb så var det borte i løpet av 2/3 arbeidsdag hehe :D

Skrevet

Selvfølgelig spises det, men det står jo ikke åpent i flere uker da;-)

 

Vi lager huset på lillejuleaften og så knuses det på nyttårsaften. I mellomtida står det dekket med gjennomsiktig cellofan.

 

Det gjør svigermor også. Har plastfolie over sånn at de kan spise det etter et par uker.

Skrevet (endret)

Ja klart det spises! ;) Ikke hele, men... Bakterier og støv.....vell jeg tar det på kvoten som skal forhindre allergi og immunsykdommer. Det kan tross alt ikke være verre enn de kiloene med sandkassesand mini spiste når han var mindre. Og litt sand "skal" de jo spise. ;)

Endret av T82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...