Gå til innhold

Hvis en venninne forteller deg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neei, viss jeg skulle drive å slarve videre om alt til mannen hadde han vell før eller siden blitt lei av meg :P

Anonym poster: de0aec98019d294f4020f1ac3f0f498d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forteller så og si alt til mannen min.

Men ikke "dype"betroelser" som f.eks ei venninne av meg tok abort.Ingen andre som vet.... Slike ting forblir hemligheter. Likeledes ting som bare vil såre.

Anonym poster: a1ff9acfd76e02a11e9088508579b7ec

Skrevet

Ja jeg forteller ALT til min mann. Han vet alt som mine venninner forteller meg. Utroskap, aborter, kjærlighetssorg, graviditet osv osv. Mine venninner vet jo ikke at jeg forteller han alt, da han aldri sier noe til andre. Faktisk når mine venninner er så dumme at de forteller meg som kun er en venninne sine innerste hemmeligheter så får de bare skylde seg selv. Den eneste jeg forteller mine innerste hemmeligheter til er mannen min, han er den eneste i hele verden jeg stoler på 110 %. Så ja alt blir fortalt til min mann. Alle brev på face får han lese hvis det er noe spennende og alle sms osv. :)

Anonym poster: 1420fc2c43a6479f79b5deab9bc348b8

Skrevet

Ja jeg forteller ALT til min mann. Han vet alt som mine venninner forteller meg. Utroskap, aborter, kjærlighetssorg, graviditet osv osv. Mine venninner vet jo ikke at jeg forteller han alt, da han aldri sier noe til andre. Faktisk når mine venninner er så dumme at de forteller meg som kun er en venninne sine innerste hemmeligheter så får de bare skylde seg selv. Den eneste jeg forteller mine innerste hemmeligheter til er mannen min, han er den eneste i hele verden jeg stoler på 110 %. Så ja alt blir fortalt til min mann. Alle brev på face får han lese hvis det er noe spennende og alle sms osv. smile.png

Jøss, du har jo ikke forstått hva vennskap er hvis du mener at venninnene dine er dumme som betror deg sine innerste hemmeligheter.

Håper inderlig at du ikke er en venninne av meg!!!

Anonym poster: 0dc0cd392e2ade7443cae0b46dd33c30

Skrevet

Ja jeg forteller ALT til min mann. Han vet alt som mine venninner forteller meg. Utroskap, aborter, kjærlighetssorg, graviditet osv osv. Mine venninner vet jo ikke at jeg forteller han alt, da han aldri sier noe til andre. Faktisk når mine venninner er så dumme at de forteller meg som kun er en venninne sine innerste hemmeligheter så får de bare skylde seg selv. Den eneste jeg forteller mine innerste hemmeligheter til er mannen min, han er den eneste i hele verden jeg stoler på 110 %. Så ja alt blir fortalt til min mann. Alle brev på face får han lese hvis det er noe spennende og alle sms osv. :)

Wow.. blir kult den dagen han forlater deg og du ikke har noen :) Alt kommer for en dag vet du

Skrevet

Kommer helt ann på situasjonen om jeg ønsker å fortelle han eller ikke. Ikke akkurat sånn at jeg forteller mannen om at hun og hun har fått sopp. Kommer helt ann på. Nei jeg hadde ikke fortalt mannen til venninnen min heller fordi hun er min venninne først og fremst. Jeg har en venninne som har fortalt meg noe litt alvorlig, mannen min er kompis med typen hennes. Det har jeg ikke fortalt min. For det er henne jeg er mest venn med. Jeg anbefaler mine venner til å fortelle, så får resten være opp til dem.

Skrevet

Jeg forteller mannen min alt, og vennene mine vet dette.

Jeg ville ikke lovt å ikke si noe til han i utgangspunktet, så jeg hadde ikke brutt noe løfte.

Anonym poster: a6a3e0f344fbf02697dc2d9c5885a370

Skrevet

Ja, han vet alt jeg vet.

Men han får samme beskjed som jeg fikk, ikke si det videre.

Skrevet

Jeg skrev han viste alt jeg vet, det er kanskje ikke helt sant.

Men stortsett. Mine nermeste venner vet at vi prater om det meste. Når noen forteller noe til meg og de sier, du trenger ikke si noe til xxx om dette da, så gjør jeg selvfølgelig ikke det.

Og for å svare på det du spurte om, nei, slike "temaer" deler jeg ikke med han. Det er ikke noe jeg har behov for å diskutere med han.

Skrevet

Dere som forteller mannen deres alt:

Det er en ting jeg blir provosert av og det er at dere ikke er ærlige om det til de som betror dere hemmeligheter. Dersom venninnen din ber deg om å holde tett så er jeg sikker på at dette inkluderer din mann.

Jeg er ganske sikker på at venninner slutter å betro seg til dere dersom dere sier at dere ikke kan love å holde hemmeligheter for dere selv.

Skrevet

Jeg mener det er lov å bruke skjønn. Når det gjelder denne situasjonen tror jeg ikke noen hadde fått særlig ut av at jeg diskuterte det med min mann. Vi har de sammen holdninger og synspunkter når det gjelder utroskap. Jeg føler jeg kunne gitt henne råd uten å ha blandet andre inn i det. Jeg forteller heller ikke hvor mange kg. en venninne har gått opp under svangerskapet, hvor mange dager hun har mense eller at hun har kranglet med sin søster. Unntakene er der jeg føler jeg trenger råd med tanke på hva jeg kan gjøre som venninne.

Skrevet

Jeg forteller aldri videre hemmeligheter til andre venninner.

Men min mann får vite ALT, ja!!! For meg er det helt naturlig

Anonym poster: 94ad4539302d69ce477db754ceb54b00

Skrevet

Hvis en venninne forteller deg noe personlig og sensitivt, som f.eks. at hun har blitt forelsket i en annen mann og vurderer å forlate mannen sin på grunn av dette, har vært utro eller liknende, forteller du da dette til mannen din, selv om du lovet å ikke si det til noen? Må du bare diskutere det bittelitt med han? Sider du eller antyder du noe om hva du har hørt til andre venninner?

Anonym poster: 05b7364f29eb6ca4aed4dd9a661b0cb4

Nei herregud. Det gjør jeg ikke. Det er et lojalitetsbrudd!

Skrevet

Før gjorde jeg faktisk det. Men det gjør jeg ikke lenger etter at jeg fant ut at mannen min forteller ting (hvertfall en ting) videre til sin bestekamerat. Så jeg holder munn, selv om det er skikkelig juicy greier som jeg egentlg vil snakke om :P

Forteller aldri til venninner.

Anonym poster: 0ab12dfd4aa690d4b0206f4a94d0df2a

Skrevet

Før gjorde jeg faktisk det. Men det gjør jeg ikke lenger etter at jeg fant ut at mannen min forteller ting (hvertfall en ting) videre til sin bestekamerat. Så jeg holder munn, selv om det er skikkelig juicy greier som jeg egentlg vil snakke om :P

Forteller aldri til venninner.

Anonym poster: 0ab12dfd4aa690d4b0206f4a94d0df2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...