Gå til innhold

Hvis en venninne forteller deg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en venninne forteller deg noe personlig og sensitivt, som f.eks. at hun har blitt forelsket i en annen mann og vurderer å forlate mannen sin på grunn av dette, har vært utro eller liknende, forteller du da dette til mannen din, selv om du lovet å ikke si det til noen? Må du bare diskutere det bittelitt med han? Sider du eller antyder du noe om hva du har hørt til andre venninner?

Anonym poster: 05b7364f29eb6ca4aed4dd9a661b0cb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke - hadde ikke ramlet meg inn en gang!

Skrevet

Hvis jeg har lovd og ikke si noe, vil jeg heller ikke si noe! Enkelt og greit. Det gjelder mannen såvel som andre venninner!

Skrevet

Nei. Men det kunne hende jeg hadde sagt noe om det anonymisert til en egen venninne som ikke kjente henne.

Anonym poster: 923b12e51e3fec0b4d103b11da158ffa

Skrevet

Nei. En privat samtale er en privat samtale.

Skrevet

Dette holder man for seg selv!!! Tenk deg om det var din personlige sensitive hemmelighet du hadde delt med en venninne, ville du likt at hun fortalte det til mannen sin? Jeg tenker at dette er en skikkelig "stor" betroelse! Mindre ting kunne jeg sikkert ha delt med min bedre halvdel, og bedt ham late som han ikke visste... Bortsett fra at min halvdel ikke er så flink til å huske at sånne ting er hemmelige... hehe. Jeg er flink til å holde ting for meg selv;)

Skrevet

Synes det er en skikkelig uting når damer ser på seg selv og mannen sin som en og samme person og bare mååå fortelle han mine private betroelser! Sånt gjør man bare ikke!

Skrevet

Jeg kunne nok pratet med mannen min om det, men har avtale med mine venninner om at det er sånn det er. Ville ikke snakket om det med andre venninner.

Skrevet

Hadde holdt det for meg selv. Men hadde nok inne jugd til han dersom han spurte :-)

Skrevet

Ville sansynligvis snakket med mannen min ja, med mindre hennes mann også er en venn av oss eller hun har uttrykt spesielt at jeg ikke skal dele det med noen.

Skrevet

Forteller mannen det meste, og det vet venninnene. Er ikke noe problem her i gården. Men, jeg sier ikke ting spm kan sette mannen i en vanskelig situasjon med sine venner.

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. En av mine beste egenskaper er at jeg ikke farer med slarv og kan holde på hemmeligheter. Selv etter mange år, og selv om jeg avskyr en tidligere bekjent, som kanskje i tillegg har røpet mine hemmeligheter, holder jeg tett. Jeg er ganske stolt av det, faktisk. :)

Skrevet

Ville ikke fortalt det til mannen Trenger ikke dele andre sine ting med han.

Anonym poster: 452c691de6fb81d82d550280f10d86b8

Skrevet

Jeg bare lurer på, dere som forteller absolutt alt til mannen. Hvis dere diskuterer feks underlivssopp med ei venninne, og konkluderer med at hun muligens har det, løper dere hjem og roper til mannen at "NÅ HAR BRITT FÅTT SOPP!!" ???

Anonym poster: d68e1d1e93cce159f4c8f72dbb2a893f

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Bestevenninnen min likte å fortelle mine intime hemmeligheter til kjæresten hennes, for det var en selvfølge for henne.

Ikke så kult da når det ble slutt og han plutselig visste litt for mye om meg. (Han er en fin fyr, så tror ikke han noensinne ville brukt ting mot meg, men ekkelt likevel.)

Gjest Antarctica
Skrevet

Aldri. Mine egne hemmeligheter kan jeg dele, hennes er betrodd meg. Dem kan jeg ikke si videre.

Skrevet

Ville ikke fortalt dette til sambo nei. Stoler fullt og helt på han, men jeg vil være en person mine veninner kan stole på. Jeg er tett som papp, og om noe er mellom meg og ei veninne, ja da er det mellom oss! :)

Uønskede situasjoner kan oppstå om man deler for mye, og av erfaring (ikke meg) skal det ikke mer enn et glass vin eller to til før noen er løs i munntøyet og visse personer vet mye mer enn "avtalen".

Jeg vet at veninnene mine kan stole på meg, og jeg er stolt av at de kommer til meg om det er noe.

Ei god veninne i mine øyne skal man stole på, og om de lover å ikke fortelle noe videre, da gjør dem ikke det.

Anonym poster: eb635b02757cbbb3843f0b53c29b0251

Skrevet

Viss ein lover å ikkje sei det til nokon,då betyr vel det: IKKJE SEI DET TIL NOKON???

Kunne ikkje falt meg inn å sagt noko til mannen min,venner eller nokon andre viss eg har lovd å ikkje sei noko...

Sett deg sjølv i venninna din situasjon... :)

Skrevet

Jeg sier en del til mannen, men det der hadde jeg aldri sagt. Såpass respekt har jeg for venninnen min.

Anonym poster: d057be539e3df0ca4ac3a35e70619390

Skrevet

Sier ganske mye, men om det er noe som hadde satt hennes hemmelighet i fare så hadde jeg ikke sagt noe til mannen nei.

Anonym poster: d2a95136509e26eb542fce95aabc6f84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...