Gå til innhold

unngå å danse på julebordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, ser at det er mange her som ikke har hatt det problemet. Syns dere er ganske frekke når dere automatisk tror at HI er selvopptatt og overfladisk.

Det ER faktisk ikke bare å si nei takk - det er utrolig mange som ikke tar nei for et nei! Og så får man høre at man er en festbrems og det henger igjen leeenge etterpå. Eller man får spørsmål som "hvorfor ikke? Liker du meg ikke?" og det er ganske slitsomt, når man bare ikke har lyst til å danse....

Det er mange som tar det ekstremt personlig. Fint for dere som aldri har opplevd det, men veldig ubehagelig for de som opplever det.

Du kan jo si at du har tråkka over eller noe?

Anonym poster: ee7f0987830db025288aa07e926053df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, ser at det er mange her som ikke har hatt det problemet. Syns dere er ganske frekke når dere automatisk tror at HI er selvopptatt og overfladisk.

Det ER faktisk ikke bare å si nei takk - det er utrolig mange som ikke tar nei for et nei! Og så får man høre at man er en festbrems og det henger igjen leeenge etterpå. Eller man får spørsmål som "hvorfor ikke? Liker du meg ikke?" og det er ganske slitsomt, når man bare ikke har lyst til å danse....

Det er mange som tar det ekstremt personlig. Fint for dere som aldri har opplevd det, men veldig ubehagelig for de som opplever det.

Du kan jo si at du har tråkka over eller noe?

Herlighet, som voksent menneske får man da tåle å bli kalt festbrems om så skulle være! Og å drite i om en eller annen full idiot blir fornærmet!

Det er ikke meningen man skal gjøre alle her i verden til lags, man må etterhvert lære seg å si nei og å stå på sitt.

Skrevet

Ta på dine spisseste stiletter og si at forrige gang du danset med de skoene endte dansepartneren på legevakten :P

Skrevet

Jeg tåler å bli kalt festbrems på en humoristisk eller vennskapelig måte, men nå det nærmest blir fiendtlig og man blir minnet på det i lang tid etterpå så er det faktisk ikke så hyggelig.... Selv om man pent og hyggelig har takket nei - tro det eller ei.

Det er jo fåtallet som er slik, men jeg har opplevd det flere ganger så det er jo ikke bare et engangstilfelle heller. Rart hvordan hjernen til enkelte vrir ting til å bli personlig og hatsk når de har drukket, nemlig. Og det er ikke alltid de man skulle tro.

Men nå skal det sies at jeg har en egen evne til å dette borti alle mulige slags merkelige og ekle mennesker og situasjoner på min vei, så tror ikke alle kan kjenne seg igjen i dette....

Skrevet

Takk

Anonym poster: df6f2eb5625792f5736bde41e1439331

Skrevet

Ta på dine spisseste stiletter og si at forrige gang du danset med de skoene endte dansepartneren på legevakten :P

Eller ta på dine spisseste stiletthæler og ta EN dans.. Sørg for å spidde ham skikkelig, så blir det ikke mer masing på den karen i hvert fall:)

Skrevet

Jeg setter meg ned med andre som ikke liker å danse, og velger gjerne den plassen hvor det er litt vanskelig å komme til for forbipasserende.

I tillegg går jeg som regel tidlig fra julebordet.

Å takke høflig nei hjelper lite, hvis den som vil danse er 2 eller 3 ganger din størrelse og fysisk drar deg opp på dansegulvet.

Skrevet

er det ikke bare å si høflig NEI TAKK ???

Tror du ikke vi prøver?!?

Anonym poster: 76064af27c7c7eaeb8fc217399ac7886

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...