Gå til innhold

unngå å danse på julebordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for å unngå å danse på julebord på jobb? Her er det mange danseglade folk som presser på. jeg er ikke glad i å danse, jeg kan virkelig ikke å danse. hender at jeg danser, men da skal det være fordi jeg har lyst. liker å danse med mannen min, men han er jo ikke på jobb julebordet. jeg er ung og ser bra ut så folk tar det som en selvfølge at jeg vil danse.

Anonym poster: df6f2eb5625792f5736bde41e1439331

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ung og ser bra ut, så folk tar det som en selvfølge at du vil danse?

Skjønner ikke helt sammenhengen her...:-P

Ellers er det jo bare å si at du ikke vil danse.

Skrevet

Har bare inntrykk av at folk automatisk tror unge pene folk liker å danse. mulig at jeg tar feil og at den sure overvektige mindre pene damen på it også føler samme presset. men ok glem det, det var kanskje ikke så relevant. men alle tror alle liker å danse og puster oss ut på dansegulvet hvertfall.

Tips om å si at jeg har vonde sko er notert;)

Skrevet

Nå får jeg vel sikkert kommentarer fra noen sure mindre pene anonyme her;)

Skrevet

Jeg er heller ikke noe glad i å danse. Setter meg i baren med en drink i stedet, og takker pent nei når folk spør :-)

Skrevet

Si at du ikke kan danse fordi du har trebein. Det er svært få som har gode motargumenter mot det.

Det har jeg selv brukt hyppig som unnskyldning. Hender nemlig at folk byr opp meg til dans også selv om jeg er over 35 og utseendemessig ikke noe folk flest ville hengt på juletreet.

Skrevet

Har bare inntrykk av at folk automatisk tror unge pene folk liker å danse.

Eller kan det være att folk automatisk har mere lyst å danse med unge pene folk?

Skrevet

Jeg hadde ikke bedt deg om å danse med meg Hi. Du virker litt for selvopptatt til å engang ha tid til å se et annet menneske i øynene lenge nok til å føre en samtale. :-/.

Skrevet

Føler med deg hi! Nesten som jeg skulle sagt det selv. Jeg kan ikke, og vil ikke danse, men på hvert enest julebord er det et evig mas, da skal plutselig alle danse med meg!

Og til de som tror det bare er å si nei: Prøv å si det til danseglade mannfolk med litt (for mye?) alkohol i blodet! De vil ikke høre uansett!!

Anonym poster: 76064af27c7c7eaeb8fc217399ac7886

Skrevet

er det ikke bare å si høflig NEI TAKK ???

Skrevet

Si at du ikke kan danse fordi du har trebein. Det er svært få som har gode motargumenter mot det.

Det har jeg selv brukt hyppig som unnskyldning. Hender nemlig at folk byr opp meg til dans også selv om jeg er over 35 og utseendemessig ikke noe folk flest ville hengt på juletreet.

hahahahaha:-) ler...

Skrevet

Kom på at når vi var 14, var bestisen min så forelska som man bare kan være når man er 14! Da turte hun jo selvfølgelig ikke si att hun måtte tisse. DET er flaut!

Så hun fant på unskyldninger - og på en absurd måte trodde han utifra det at hun hadde trebein! DET var i hvertfall flaut, men hun kunne ikke vise fram leggen heller for det var jo... ehheehhe FLAUT!

Han tror sikkert fremdeles at hun har det!

Skrevet

Har bare inntrykk av at folk automatisk tror unge pene folk liker å danse. mulig at jeg tar feil og at den sure overvektige mindre pene damen på it også føler samme presset. men ok glem det, det var kanskje ikke så relevant. men alle tror alle liker å danse og puster oss ut på dansegulvet hvertfall.

Tips om å si at jeg har vonde sko er notert;)

Er dere bare to damer på jobben deres?

Skrevet

Si at du ble rævpult så hardt i går at du såvidt klarer å gå.

Er det ikke det dere unge pene driver med?

Anonym poster: e3f88a10d0908e2e70b368e3190163c9

Gjest Siklerotte
Skrevet

Du sier bare nei hver gang kommer og maser? Trenger da ingen unnskyldinger, du må sikkert gjenta det noen ganger, men det det er i det minste et kort ord. Jeg driver med dans og folk tar det for gitt at jeg elsker å danse på byen av den grunn (noe jeg ikke kan fordra), men har enda ikke hatt behov for å ty til trenbenunnskyldningen av den grunn. ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Nå kommer jeg nok til å sjokkere deg, men til tross for at jeg er både førti og feit så blir jeg stadig bedt opp til dans både på julebord og andre fester :o

Men jeg er blid da, i motsetning til den tykke damen du har på IT - kanskje det er der det ligger?

Men poenget mitt er at det går helt fint å si tydelig "neitakk, jeg danser IKKE" enten man er ung eller gammel, tykk eller tynn :P

Skrevet

Nå får jeg vel sikkert kommentarer fra noen sure mindre pene anonyme her;)

A ugly personality destroys a pretty face.
Skrevet

Da sier du bare: "Neitakk, selv om jeg er både pen og ung, så vil jeg ikke danse. Kan du ikke heller spørre hu feite, sure dama på it istedet?? "

Den tror jeg sitter! ;-)

Skrevet

Hva jeg gjør når jeg ikke vil danse? Sier neitakk.

Uansett hvor fulle folk er kan de ikke danse med deg om du ikke er med.

Skrevet

hehe. du kan sikkert ikke danse. der har vi grunnen.

det er ganske normalt at pene, slanke og unge damer ikke eier rytme.

dont beat yourself up over it..... or maybe you should. ?

Anonym poster: 57bc70fc8e6967ce47ac667857cde5ba

Skrevet

Ja er jo det jeg sier, les hovedinnlegget. jeg liker ikke å danse og jeg kan ikke danse. jeg er da ærlig med dere;)

Skrevet

Jeg er ikke selvopptatt, jeg har god selvinnsikt og ser selv at jeg ikke kan danse;) og ikke liker jeg det heller. det henger vel sikkert sammen begge veier.

Skrevet

Huff, for et dilemma du har...

Bruker å takke pent nei, jeg :)

Skrevet

Surr en bandasje rundt ankele og pek på den med en trist mine når noen byr deg opp.

Anonym poster: c150081eb7c79bcf50d3e25a054dbd7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...