Rediken Skrevet 23. januar 2013 #26 Skrevet 23. januar 2013 Jeg hater det virkelig og velger alltid den letteste løsning. (Derfor jeg har profibilde av ei som koster støvet under teppe ) Mitt største ønske (i vertfall akkurat nå når jeg har en megaoppvask forann meg) er en hushjelp jeg kan følge med på fra sofaen mens jeg spiser søte druer!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #27 Skrevet 23. januar 2013 Synes husarbeid er koselig jeg! Anonym poster: a377e505fd676e6d9e0277ab2bc60aaa
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 23. januar 2013 #28 Skrevet 23. januar 2013 Liker å rydde fordi jeg trives bedre hjemme når det er ryddig. Men har smarte systemer i huset så det blir sjelden rot her lenger vaske hater jeg, så mannen støvsuger og jeg tørker støv innimellom. Evt søler vi på gulvet tørkes det opp med en gang. Har vel ikke vasket gulvet på måneder. Støvsuging og å tørke litt med fuktig klut holder når jeg ikke gidder å dra fram vaskebøtta. Liker å vaske klær, følelsen når jeg har fått unna hele haugen med klær er befriende men hater hater hater å skifte på senga !! Tar ting litt underveis så blir det ikke så mye. Eks når jeg fjerner sminke om kvelden tar jeg en våtserviett og tørker rundt vasken hvis det er støvete vt tannkremflekker på speilet. Kjøkkenet rydder jeg når jeg lager mat, må jo uansett være på kjøkkenet og vente mye under matlaging. Alt går rett i oppvaskmaskina etter middag, hoper seg sjelden opp på kjøkkenbenken. Osv osv Det hørtes enda verre enn skippertak. gå og rydde og vaske kontinuerlig hele dagen? Omg... Anonym poster: be880d80221382578eb51f6ece82a2f6 Signerer. Føle seg som vaskekjerring 24/7 og aldri fred å få. Uff! Hater forresten også alt av husarbeid, særlig under svangerskap.
håpefull<3 Skrevet 23. januar 2013 #29 Skrevet 23. januar 2013 Liker å rydde fordi jeg trives bedre hjemme når det er ryddig. Men har smarte systemer i huset så det blir sjelden rot her lenger vaske hater jeg, så mannen støvsuger og jeg tørker støv innimellom. Evt søler vi på gulvet tørkes det opp med en gang. Har vel ikke vasket gulvet på måneder. Støvsuging og å tørke litt med fuktig klut holder når jeg ikke gidder å dra fram vaskebøtta. Liker å vaske klær, følelsen når jeg har fått unna hele haugen med klær er befriende men hater hater hater å skifte på senga !! Tar ting litt underveis så blir det ikke så mye. Eks når jeg fjerner sminke om kvelden tar jeg en våtserviett og tørker rundt vasken hvis det er støvete vt tannkremflekker på speilet. Kjøkkenet rydder jeg når jeg lager mat, må jo uansett være på kjøkkenet og vente mye under matlaging. Alt går rett i oppvaskmaskina etter middag, hoper seg sjelden opp på kjøkkenbenken. Osv osv Det hørtes enda verre enn skippertak. gå og rydde og vaske kontinuerlig hele dagen? Omg... Anonym poster: be880d80221382578eb51f6ece82a2f6 Signerer. Føle seg som vaskekjerring 24/7 og aldri fred å få. Uff! Hater forresten også alt av husarbeid, særlig under svangerskap. Bruker tilsammen 15 minutter på husarbeid om dagen, så føler meg absolutt ikke som en vaskekjærring 24/7. Som du ser hater jeg å vaske og har vel ikke vasket gulv på flere mnd. Aldri fred å få? Slapper av den resterende tiden av døgnet, tror jeg har mer "fred" enn de fleste
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #30 Skrevet 23. januar 2013 Jeg tar meg av 90 % av rydding og klesvask. Syns jo ikke det er gøy å rydde men blir så stressa og ukomfortabel av rot og kaos. Både mannen min og jeg hater å vaske, så vi har vaskehjelp. Anonym poster: 1e9fe0a17ba8f0b2f3aa8088e1f0f513
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #31 Skrevet 23. januar 2013 Jeg hater det! Anonym poster: 5f54c321c734a4b8406a4d5279dbb8a0
Gjest Antarctica Skrevet 23. januar 2013 #32 Skrevet 23. januar 2013 Hater det, men må gjøre det likevel... Ingen som kommer og gjør det for meg om ikke jeg gjør det... Har det som Vicky, har aldri likt det, men det må jo gjøres. Og det verste er: der driver man og rydder, vasker, gnikker og slaver i vei til huset er skinnende rent, oppvasken er tatt og tøyet henger på snora. Og VIPS; seks måneder etterpå må man gjøre det hele på nytt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå