tanken Skrevet 1. februar 2013 #76 Del Skrevet 1. februar 2013 Kan ikke noen laga en gruppe på facebook istede, er mye mer aktiv der enn her jeg da Noen som kan fixe?? Vil gjærne bli kjent med flere mammaer Er det ingen som har ordnet gruppe på fb enda så gjør jeg det nå. Midt-norge termin juli 2013 skal den hete:) bli med så ordner vi treff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tanken Skrevet 1. februar 2013 #77 Del Skrevet 1. februar 2013 noen som kan oppgi navnet sitt så jeg kan legge til et medlem for å opprette gruppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente-86 Skrevet 1. februar 2013 #78 Del Skrevet 1. februar 2013 Blir med her jeg! 17+1 nå. Skal på UL om ikke lenge -gleder meg maks!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tanken Skrevet 1. februar 2013 #79 Del Skrevet 1. februar 2013 da er det bare å legge seg til i gruppa:) Midt-Norge termin juli 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammanr.4 Skrevet 1. februar 2013 #80 Del Skrevet 1. februar 2013 Kan ikke noen laga en gruppe på facebook istede, er mye mer aktiv der enn her jeg da Noen som kan fixe?? Vil gjærne bli kjent med flere mammaer Er det ingen som har ordnet gruppe på fb enda så gjør jeg det nå. Midt-norge termin juli 2013 skal den hete:) bli med så ordner vi treff!! Ja gjør det..jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tanken Skrevet 2. februar 2013 #81 Del Skrevet 2. februar 2013 Gruppen skal være lukket, men synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julimamma17 Skrevet 5. februar 2013 #82 Del Skrevet 5. februar 2013 Termin 27 Juli! Formen er på topp, å jeg gleder meg utrolig til å kjenne spark fra den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLK Skrevet 7. februar 2013 #83 Del Skrevet 7. februar 2013 typisk min flaks at st.olav slutter med lystgass fra 1 mars... er det muuulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baker85 Skrevet 7. februar 2013 #84 Del Skrevet 7. februar 2013 typisk min flaks at st.olav slutter med lystgass fra 1 mars... er det muuulig... Seriøst?? Står det noe sted? Kjipt... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLK Skrevet 7. februar 2013 #85 Del Skrevet 7. februar 2013 finner det ikke noen sted. var en venninde som ringte i går å sa de nå hadde vedtatt det... prøvde å google det men finner ikke noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1+1 blir 3 Skrevet 7. februar 2013 #86 Del Skrevet 7. februar 2013 Er ikke sikkert dere trenger lystgass. Jeg brukte det aldri under første fødsel, følte aldri behov for smertestillende før på slutten av åpningsriene, og da var smertene så intense at jeg var småkvalm på rietoppene, og hadde mer enn nok med å puste meg gjennom riene. Så da fristet det i hvertfall ikke med noe nytt, som jeg attpåtil var redd for å bli kvalm av. Tenk litt gjennom pusteteknikk før fødsel, og ikke ta bekymringene på forskudd. Det går helt sikkert kjempefint uten lystgass også og uansett hvor vondt det gjør, du kommer deg gjennom det, og ungen kommer ut! Heldigvis;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 StørsteØnske <3 Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #87 Del Skrevet 9. februar 2013 Hvordan går det med dere da jenter? Har dere hørt noe mer om det blir treff snart? Som det sto på Bim-treff Trondheim så er det vist en facebook gruppe som snakker om må møtes snart. Jeg er ikke med der, så håper dere sier i fra om dere høre noe Hadde vært trivelig å treffes snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicki10ta Skrevet 13. mars 2013 #88 Del Skrevet 13. mars 2013 Noen fra Nord-Trøndelag her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå