Gå til innhold

Hvorfor har du valgt ditt nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen kaller oss ofte for Mus og minimus, eller musling (som i baby-mus og ikke blåskjell) og da jeg skulle lage ny profil, hadde jeg musevisa på hjernen i tillegg. Den passer meg greit, siden jeg er litt ekstra påpasselig med at det ikke må skje noe med gutten. Og da jeg skulle sjekke om musemor var tilgjengelig, klasket gutten på tastaturet. Så da ble det br/ på slutten . Beholdt det fordi det var litt koselig å tenke på at det er det første han har skrevet. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg prøver, etter fattig evne, å leve etter Buddhas eksempel.

Skrevet

Dårlig fantasi... Beholder 1G+1G da jeg får 7 år mellom dem.

Skrevet

Fordi det henspeiler på navnet mitt, og jeg elsker lillejenta mi. :)

Har alltid hatt første del av nicket, i samtlige nettfora jeg har vanket.

Skrevet

Jeg liker katten min, og da vi fikk kattunger fikk jeg se hvor flink hun var med kattungene sine :)

Skrevet (endret)

fordi mitt første nick var så teit, og siden jeg fortsatt ikke eier fantasi eller kreativitet så ble det dette. men i grunn så er jeg mye mer enn "bare" en mamma.

Endret av mer enn bare mor
Skrevet

Jeg valgte nicket en kveld jeg satt i stua med alle mine faste stearinlys tent og tenkte over hvor mye jeg faktisk liker levende lys.

Bildet, det krasjer jo litt i det hele... Men trær er også noe jeg elsker. Trær er nydelige :)

Skrevet

Jeg hadde først Ny Start :) fordi jeg hadde brutt ut av et dårlig ekteskap og funnet Mannen med stor M, startet på nytt kull barn etc. Ny start. Nå har den nye starten begynt å bli 5 år gammel så jeg følte det ble feil. Byttet til Cinnamon4 fordi jeg synes nicket Cinnamon fenger og at jeg ønsker meg 4 barn - ergo ett til....

Skrevet

Så navnet i leseboka til dattera mi :-P

Syns det klinget så bra.

Skrevet

Fordi jeg heter Catarina og er født i 68.

Enkelt og greit.:)

Skrevet

fordi når jeg skaffet meg nicket var jeg i overkant rund og er en hissigpropp til de grader. Når jeg ser tegnefilmen kan jeg tydelig se meg selv hoppe opp og ned av frustrasjon :-D

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Fordi alle folk her inne irriterer seg over folk som " gjemmer seg bak anonymknappen". Men jeg tenker at selv om jeg har både nick og bilde, så er jeg like anonym som alle de andre anonyme.....

Skrevet

Fordi jeg elsker den sjokoladen!! Tenker på den hver dag, spiser den hver helg!;-)

Var vel det første jeg kom på da jeg valgte nick;)

Skrevet

Kanutten er kjælenavnet familien har brukt på meg siden jeg var 22 min gammel, og det var min kjære, avdøde mormor som ga meg det, et navn som betyr veldig mye for meg altså :) Og så er jeg født i 83, har en gutt født i 07 og en født i 10, så venter jeg nr 3 om 5 uker, derav BIM på slutten :)

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Jeg er (litt) sprø og elsker løk :D

Skrevet

Fordi jeg lenge har drømt om å gi min datter ett søsken <3

Skrevet

Fordi det var nesten umulig å få akseptert et nick; alle var jo opptatt. Ville bli ferdig, og kom opp med nickeguri i farta.....

Gjest pizzadilla
Skrevet

Aner ikke faktisk! Har absolutt avsmak for pizza:-)

Vurderer å bytte til noe jeg ikke vil spy av:-P

Skrevet

En liten pjokk jeg kjenner sa dette hver gang han skulle si Kaptein Sabeltann, fikk jeg til å le hver gang :D

Skrevet

En liten pjokk jeg kjenner sa dette hver gang han skulle si Kaptein Sabeltann, fikk jeg til å le hver gang :D

Naboen til svogeren min, han gutten!;)

Skrevet

Forbi barna er noen ordentlige trollunger, og da passet det. Har ikke så god fantasi, så dette var det beste jeg kom på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...