Gå til innhold

Hvorfor har du valgt ditt nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på en regntung tirsdag :)

Anonym poster: 396eed46f8910d7ea3b0cac111e6dc7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi alt annet var tatt og jeg liker ordlyden :P

Skrevet

Fordi jeg har dårlig fantasi..

Skrevet

Fordi mannen endret nicket mitt mens jeg var logget på;P

Skrevet

Elsker sol og sommer

En laaaaaaaang tid jeg skal igjennem, før det blir sol igjen

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg er gift, derav Fru. Jeg har vel også en tendens til å ha kort lunte, selv om den brenner fort opp, derav tilnavnet Hottentott ;)

Skrevet

Jeg heter Liv og fikk en liten smak av luksuslivet i sommer og likte det veldig, veldig godt. :P Skulle bare ønsker at jeg levde i sus og dus hele året, men det gjør jeg nok ikke. ;)

Skrevet

Jeg har ikke valgt nick, det valgte meg :-P

Skrevet

Fordi jeg "alltid" hadde tenkt til å kalle meg vicky. Men det ble jo opptatt :-P het noe helt annet føre jeg fikk denne brukeren riktignok.

Skrevet

Fordi jeg har verdens flotteste unger, og det gjør meg til den heldigste mamma'n i hele verden!

Skrevet

Gammelt profilnavn/brukernavn fra diverse steder, og nå også med "påheng."

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg lagde profilen min kort tid etter at jeg mistet min elskede baby, og følte meg helt og fullt sønderknust.

Det er nå snart to år siden, og jeg sitter her nå med et nytt lite gull, så om hjertet aldri blir helt leget og min lille engel aldri blir glemt, så føler jeg kanskje at det er på tide med et nytt nick.... Men jeg er så fantasiløs at det har bare blitt med tanken foreløbig.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Fordi jeg har både barn og englebarn.

Skrevet

Fordi det sier litt om hvorfor jeg er her på disse sidene og hvordan det har gått ;) Dårlig fantasi... I know.

Skrevet

Fordi eg brukte mykje tid på å komme på nick (er fantasilaus) og så var det opptatt. Brukte mykje tid på å komme på eit nytt, så var det og opptatt. Då tenkte eg "faen heller, eg tek eit teikn. Det er sikkert mange ledige". Då vart det første og beste..

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg heter jo Julie Alexandra så Juliea passet bra. Jeg er jo også alenemor til en jeg så deg er bare høner i eimen dermed ble det Kukløsklan også ;) ikke ku-klux-klan som dessverre fremdeles n del her inne tror, da anbefaler jeg de å oppsøke en optiker fort som fy!

Skrevet

Når jeg laget nicket mitt satt jeg og tenkte på filmen Flåklypa, så jeg kalte meg Rediken etter Ben Redik Fy Fasan :P

Gjest pupp and go
Skrevet

Fordi jeg er fan av fast food til de små.

Skrevet

Fordi jeg ER mammaen til Trym vel :P Men er nok påtide å inkludere lillesøster også i nicket. *går i tenkeboksen*

Skrevet

dårlig fantasi og for at jeg har en gutt født i 2010

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Fordi jeg identifiserer meg med henne ;)

Skrevet

Fordi jeg er og har vært mamma hele mitt voksne liv. Fikk førstemann når jeg var 18 og andre når jeg var 38. Dermed mamma4livet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...