Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Bare lurer på en regntung tirsdag Anonym poster: 396eed46f8910d7ea3b0cac111e6dc7a
PintSizedDictator Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Fordi alt annet var tatt og jeg liker ordlyden
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Fordi jeg har dårlig fantasi..
skinnfilla Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Fordi mannen endret nicket mitt mens jeg var logget på;P
sologsommer Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 Elsker sol og sommer En laaaaaaaang tid jeg skal igjennem, før det blir sol igjen
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 Jeg er gift, derav Fru. Jeg har vel også en tendens til å ha kort lunte, selv om den brenner fort opp, derav tilnavnet Hottentott
LuksusLiv Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 Jeg heter Liv og fikk en liten smak av luksuslivet i sommer og likte det veldig, veldig godt. Skulle bare ønsker at jeg levde i sus og dus hele året, men det gjør jeg nok ikke.
ellen-propellen Skrevet 20. november 2012 #10 Skrevet 20. november 2012 Jeg har ikke valgt nick, det valgte meg :-P
Marjoriee Dawes Skrevet 20. november 2012 #11 Skrevet 20. november 2012 Fordi jeg "alltid" hadde tenkt til å kalle meg vicky. Men det ble jo opptatt :-P het noe helt annet føre jeg fikk denne brukeren riktignok.
verdens heldigste mamma Skrevet 20. november 2012 #12 Skrevet 20. november 2012 Fordi jeg har verdens flotteste unger, og det gjør meg til den heldigste mamma'n i hele verden!
Dini Skrevet 20. november 2012 #13 Skrevet 20. november 2012 Gammelt profilnavn/brukernavn fra diverse steder, og nå også med "påheng."
Gjest Heartbroken Skrevet 20. november 2012 #14 Skrevet 20. november 2012 Jeg lagde profilen min kort tid etter at jeg mistet min elskede baby, og følte meg helt og fullt sønderknust. Det er nå snart to år siden, og jeg sitter her nå med et nytt lite gull, så om hjertet aldri blir helt leget og min lille engel aldri blir glemt, så føler jeg kanskje at det er på tide med et nytt nick.... Men jeg er så fantasiløs at det har bare blitt med tanken foreløbig.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. november 2012 #15 Skrevet 20. november 2012 Fordi jeg har både barn og englebarn.
Prøver igjen *junibaby12* Skrevet 20. november 2012 #16 Skrevet 20. november 2012 Fordi det sier litt om hvorfor jeg er her på disse sidene og hvordan det har gått Dårlig fantasi... I know.
☆☆☆ Skrevet 20. november 2012 #17 Skrevet 20. november 2012 Fordi eg brukte mykje tid på å komme på nick (er fantasilaus) og så var det opptatt. Brukte mykje tid på å komme på eit nytt, så var det og opptatt. Då tenkte eg "faen heller, eg tek eit teikn. Det er sikkert mange ledige". Då vart det første og beste..
Gjest Pølsevev! Skrevet 20. november 2012 #18 Skrevet 20. november 2012 Fordi det er så mye pølsevev her inne.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. november 2012 #19 Skrevet 20. november 2012 Jeg heter jo Julie Alexandra så Juliea passet bra. Jeg er jo også alenemor til en jeg så deg er bare høner i eimen dermed ble det Kukløsklan også ikke ku-klux-klan som dessverre fremdeles n del her inne tror, da anbefaler jeg de å oppsøke en optiker fort som fy!
Rediken Skrevet 20. november 2012 #20 Skrevet 20. november 2012 Når jeg laget nicket mitt satt jeg og tenkte på filmen Flåklypa, så jeg kalte meg Rediken etter Ben Redik Fy Fasan
Gjest pupp and go Skrevet 20. november 2012 #21 Skrevet 20. november 2012 Fordi jeg er fan av fast food til de små.
Mamma med to trollunger Skrevet 20. november 2012 #22 Skrevet 20. november 2012 Fordi jeg ER mammaen til Trym vel Men er nok påtide å inkludere lillesøster også i nicket. *går i tenkeboksen*
blå2010+rosa2013 Skrevet 20. november 2012 #23 Skrevet 20. november 2012 dårlig fantasi og for at jeg har en gutt født i 2010
Gjest Vicky Pollard Skrevet 20. november 2012 #24 Skrevet 20. november 2012 Fordi jeg identifiserer meg med henne
Mamma4livet Skrevet 20. november 2012 #25 Skrevet 20. november 2012 Fordi jeg er og har vært mamma hele mitt voksne liv. Fikk førstemann når jeg var 18 og andre når jeg var 38. Dermed mamma4livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå