Miamimom Skrevet 19. november 2012 #26 Skrevet 19. november 2012 Man må vel ikke å like feite folk selv om man er feit selv? Det er jo det samme som å måtte like ørnenese,rødt hår, fregner, krøller osv fordi man har det selv? nei, så klart ikke.. Men man skal uansett ikke si sånt vel? Jeg har to venninner som ikke kjente hverandre så godt for et år siden. Den ene venninna mi var gravid og klarte å lire ut av seg at "bare hun ikke får rødt hår og fregner, så er jeg fornøyd" (snakket om hennes ufødte baby), og der sitter den andre venninna mi og har en sønn med, nettopp, rødt hår og fregner. Takk gud for at den andre venninna mi ikke fikk med seg denne kommentaren.. Det er utrolig skummelt å snakke så negativt om noens utseende. Anonym poster: ac42a420c88bc2c338a78e1d927d79d3 Nei, man skal selvføgelig ikke si det..hehe. Jeg mener bare det at man for sin egen del må få mene at ting ikke er så attrativt selv om man har/er det selv. Jeg er feit selv,og ser jo at det ikke er pent på andre heller :-P Men er såpass godt oppdratt at jeg aldri sier det, og kommenterer aldri utseende til andre så andre og spesielt barna hører meg. Men må inrømme at det hender jeg gjør det til mannen.. Nå glemte du anonymknappen. Hehe Var jeg anonym i stad? Det var i såfall ikke med vilje ;-) Neida,jeg var ikke det!
mrsrogaland. Skrevet 19. november 2012 #27 Skrevet 19. november 2012 Man må vel ikke å like feite folk selv om man er feit selv? Det er jo det samme som å måtte like ørnenese,rødt hår, fregner, krøller osv fordi man har det selv? nei, så klart ikke.. Men man skal uansett ikke si sånt vel? Jeg har to venninner som ikke kjente hverandre så godt for et år siden. Den ene venninna mi var gravid og klarte å lire ut av seg at "bare hun ikke får rødt hår og fregner, så er jeg fornøyd" (snakket om hennes ufødte baby), og der sitter den andre venninna mi og har en sønn med, nettopp, rødt hår og fregner. Takk gud for at den andre venninna mi ikke fikk med seg denne kommentaren.. Det er utrolig skummelt å snakke så negativt om noens utseende. Anonym poster: ac42a420c88bc2c338a78e1d927d79d3 Nei, man skal selvføgelig ikke si det..hehe. Jeg mener bare det at man for sin egen del må få mene at ting ikke er så attrativt selv om man har/er det selv. Jeg er feit selv,og ser jo at det ikke er pent på andre heller :-P Men er såpass godt oppdratt at jeg aldri sier det, og kommenterer aldri utseende til andre så andre og spesielt barna hører meg. Men må inrømme at det hender jeg gjør det til mannen.. Nå glemte du anonymknappen. Hehe Var jeg anonym i stad? Det var i såfall ikke med vilje ;-) Neida,jeg var ikke det! Oups, min feil. Jeg trodde du var HI, skjønner du
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #28 Skrevet 19. november 2012 Sier jeg også... Men så veier jeg ikke halvparten av det du gjør! Og ps: Er ikke noe jeg sier til andre en samboer, vi snakker om alt mulig. Og jeg synes overvektige mennesker er ekle. Vil ikke ha de så nære meg. Tror det kanskje er en form for forbi for min del. Oj. Stakkars syke du! Anonym poster: a11f8bd85e71ab6898cee10e1e8e8f76
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #29 Skrevet 19. november 2012 Jeg synes det er påfallende at de som er mest fordomsfulle ikke akkurat er noe fruktfat selv!! Svigerinne mi er rett og slett både overvektig og ikke billedskjønn i det hele tatt,og hun kritiserer og kommenterer andre over en lav sko. Og da tenker jeg at fordommer og baksnakking er et resultat av dårlig selvtillit! Evnt total mangel på selvinnsikt! Anonym poster: 09af4c7e946038e73e6a4c4a5c803ff4
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #30 Skrevet 19. november 2012 Enda man er overvektlig selv, så trenger man jo ikke synes noe om overvektige. MEN, når du er såpass overvektig selv også, så er det kanskje noe du bør holde for deg selv, for du kaster jo sten i glasshus Anonym poster: d869f1c6c56f86b983f0f681d0c1e5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå