Gå til innhold

Jeg sier til mannen at feite menn er det styggeste jeg ser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likevel er jeg 130 kg selv:P

Anonym poster: 1de103d0831e2a00db8ab547a4f8cfce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo greit, men ikke bli lei deg over hva andre syns om deg.

Anonym poster: e915e36c7f37551b782d468c5811af69

Skrevet

Hvorfor sier du det egentlig?

Det styggeste jeg ser er folk som dømmer andre etter utseendet, særlig hvis de selv veier endel kg for mye.

Anonym poster: 983831ea52bd1c9e5c6497a0b8383fde

Skrevet

Uansett hvor stor eller liten du er selv er det ikke greit å si det. I alle fall ikke på den måten.

Skrevet

Jaja, det kan jo være han føler det på samme måte når det gjelder feite kvinner.

Skrevet

Og hva smaker den da?

Anonym poster: 1de103d0831e2a00db8ab547a4f8cfce

Skrevet

Du liker å kaste stein i glasshus med andre ord.. Bare pass på den dagen glasshuset faktisk ryker........

Anonym poster: d869f1c6c56f86b983f0f681d0c1e5a1

Skrevet

Håper ikke han veier for mye da, da blir han nok lei seg.

Anonym poster: 61ddecd04dda8ac74ef6a37323d4fe18

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Og hva tenker du når du ser deg selv i speilet da?

Skrevet

Fint at du syns det da, for da vet jeg hvertfall at du lar min mann være i fred :-D

Anonym poster: 6302199f5fe8f866a614e33d8b756e88

Skrevet

jeg synes alle og en hver skal ta en gooood kikk på seg selv i speilet før de snakker dritt om andre.

Når alt kommer til alt så er vi alle forskjellige og jeg synes alle fortjener likeverdig respekt. Å rakke ned på noen pga utseende er lavmål!

Skrevet

Jeg liker heller ikke feite folk.

Anonym poster: bf448258d5b895ba01a06732002535d4

Skrevet

Jeg liker heller ikke slapp mannemager.. hehe

.. dermed sitter jeg i glasshus og er pina nødt til å holde meg slank og i form!!

Syns det er helt greit å mene det jeg gjør, men slenger det ikke i trynet på feite folk for det!;-)

Anonym poster: 23f1e09af788138b0284c07296e408cf

Skrevet

Man må vel ikke å like feite folk selv om man er feit selv? Det er jo det samme som å måtte like ørnenese,rødt hår, fregner, krøller osv fordi man har det selv?

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Det er veldig farlig å skyte med kanon i glasshus!

Hi, jeg regner med du selv vet hvor stygt sagt dette er. At du selv er stor rettferdiggjør ikke kommentarer som dette :(

Men hvorfor sier du sånt, egentlig? Er mannen din overvektig, eller hva er bakgrunnen her?

Mannen til venninna mi har alltid vært normalt slank, men etter røykeslutt (og mangel på trening) har han lagt på seg sikkert 25 kg og er, unnskyld meg, blitt småfeit. Venninna mi har lagt på seg mellom 25-30 kg i hvert svangerskap, men har normalvekt på 60 (+/-). Hun pleier å ha gått av all vekta innen barna er 2-3 år. Nå har hun veid kanskje 67 +/- i en lang periode. Og hvem tror du hele tiden går og maser på om hun ikke skal gå av seg de siste kiloene snart? Joda, hennes "halvfeite og dvaske" mann! Enden på visa er at hun trener for mye og sulter seg ihjel bare fordi hun har en mann som sier "det styggeste han veit er feite damer"! Hun veier nå 58 kg (jeg vet dette fordi det første hun alltid gjør når hun kommer til meg er å gå rett på vekta mi og proklamerer at nå har hun gått ned enda en kilo eller to), og nå ser hun hul ut.

Det kan få alvorlige konsekvenser for noens selvtillit om man får slengt sånne kommentarer etter seg..

Skrevet

Man må vel ikke å like feite folk selv om man er feit selv? Det er jo det samme som å måtte like ørnenese,rødt hår, fregner, krøller osv fordi man har det selv?

nei, så klart ikke..

Men man skal uansett ikke si sånt vel?

Jeg har to venninner som ikke kjente hverandre så godt for et år siden. Den ene venninna mi var gravid og klarte å lire ut av seg at "bare hun ikke får rødt hår og fregner, så er jeg fornøyd" (snakket om hennes ufødte baby), og der sitter den andre venninna mi og har en sønn med, nettopp, rødt hår og fregner. Takk gud for at den andre venninna mi ikke fikk med seg denne kommentaren..

Det er utrolig skummelt å snakke så negativt om noens utseende.

Anonym poster: ac42a420c88bc2c338a78e1d927d79d3

Skrevet

Tenk viss alle hadde vært like perfekt som dere som ser ned på feite folk:)

Anonym poster: 5eca4c1b07f972059e30873989e7fe40

Gjest Flora med nr 3 <3
Skrevet

Sier jeg også... Men så veier jeg ikke halvparten av det du gjør!

Og ps: Er ikke noe jeg sier til andre en samboer, vi snakker om alt mulig. Og jeg synes overvektige mennesker er ekle. Vil ikke ha de så nære meg. Tror det kanskje er en form for forbi for min del.

Skrevet

Relaaax sier nå jeg..

Tipper HI mente det som en spøk og delte det med oss fordi hun ser ironien i det.. Hun er overvektig selv og liker ikke overvektige mennesker.. La dere merke til smilyen hennes?

Nei, det er ikke pent sagt. Men det er heller ikke pent sagt å rakke ned på vekten til HI heller.

Skrevet

nei, så klart ikke..

Men man skal uansett ikke si sånt vel?

Jeg har to venninner som ikke kjente hverandre så godt for et år siden. Den ene venninna mi var gravid og klarte å lire ut av seg at "bare hun ikke får rødt hår og fregner, så er jeg fornøyd" (snakket om hennes ufødte baby), og der sitter den andre venninna mi og har en sønn med, nettopp, rødt hår og fregner. Takk gud for at den andre venninna mi ikke fikk med seg denne kommentaren..

Det er utrolig skummelt å snakke så negativt om noens utseende.

Anonym poster: ac42a420c88bc2c338a78e1d927d79d3

Nei, man skal selvføgelig ikke si det..hehe. Jeg mener bare det at man for sin egen del må få mene at ting ikke er så attrativt selv om man har/er det selv. Jeg er feit selv,og ser jo at det ikke er pent på andre heller :-P

Men er såpass godt oppdratt at jeg aldri sier det, og kommenterer aldri utseende til andre så andre og spesielt barna hører meg. Men må inrømme at det hender jeg gjør det til mannen..

Skrevet
nei, så klart ikke.. Men man skal uansett ikke si sånt vel? Jeg har to venninner som ikke kjente hverandre så godt for et år siden. Den ene venninna mi var gravid og klarte å lire ut av seg at "bare hun ikke får rødt hår og fregner, så er jeg fornøyd" (snakket om hennes ufødte baby), og der sitter den andre venninna mi og har en sønn med, nettopp, rødt hår og fregner. Takk gud for at den andre venninna mi ikke fikk med seg denne kommentaren.. Det er utrolig skummelt å snakke så negativt om noens utseende. Anonym poster: ac42a420c88bc2c338a78e1d927d79d3
Nei, man skal selvføgelig ikke si det..hehe. Jeg mener bare det at man for sin egen del må få mene at ting ikke er så attrativt selv om man har/er det selv. Jeg er feit selv,og ser jo at det ikke er pent på andre heller :-P Men er såpass godt oppdratt at jeg aldri sier det, og kommenterer aldri utseende til andre så andre og spesielt barna hører meg. Men må inrømme at det hender jeg gjør det til mannen..

Nå glemte du anonymknappen. Hehe ;)

Skrevet

Hvorfor sier du det egentlig?

Det styggeste jeg ser er folk som dømmer andre etter utseendet, særlig hvis de selv veier endel kg for mye.

Anonym poster: 983831ea52bd1c9e5c6497a0b8383fde

Hvorfor SÆRLIG hvis de veier litt for mye selv ? De som er store blir jo dømt nord og ned av andre. Skal ikke de kunne ha sin mening selv om de er sosiale utstøtte da? Dust...

Anonym poster: 01f15e449dc46b27d3bb9f8818b77300

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

En måte å holde mannen fra å bli feit?

Altså, man sier ikke slikt til andre, kanskje i enerom med samboer/mannen, men ikke om han er overvektig, finnes finere måter å si det på..

Skrevet
nei, så klart ikke.. Men man skal uansett ikke si sånt vel? Jeg har to venninner som ikke kjente hverandre så godt for et år siden. Den ene venninna mi var gravid og klarte å lire ut av seg at "bare hun ikke får rødt hår og fregner, så er jeg fornøyd" (snakket om hennes ufødte baby), og der sitter den andre venninna mi og har en sønn med, nettopp, rødt hår og fregner. Takk gud for at den andre venninna mi ikke fikk med seg denne kommentaren.. Det er utrolig skummelt å snakke så negativt om noens utseende. Anonym poster: ac42a420c88bc2c338a78e1d927d79d3
Nei, man skal selvføgelig ikke si det..hehe. Jeg mener bare det at man for sin egen del må få mene at ting ikke er så attrativt selv om man har/er det selv. Jeg er feit selv,og ser jo at det ikke er pent på andre heller :-P Men er såpass godt oppdratt at jeg aldri sier det, og kommenterer aldri utseende til andre så andre og spesielt barna hører meg. Men må inrømme at det hender jeg gjør det til mannen..

Nå glemte du anonymknappen. Hehe ;)

Var jeg anonym i stad? Det var i såfall ikke med vilje ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...