Lille- MO Skrevet 19. november 2012 #26 Skrevet 19. november 2012 Ja, jeg fullammet i nesten 7 mnd. Det tok lang tid å innføre grøt.
Cat_Woman Skrevet 19. november 2012 #27 Skrevet 19. november 2012 Vi begynte med litt grøt da han var ca 4,5 mnd, fordi han plutselig begynte å skulle ha mat veldig ofte igjen. Men hadde han ikke "krevet" det, så hadde jeg fullammet til 6 mnd, tror det er det de fleste gjør :-)
Jenny251210 Skrevet 19. november 2012 #28 Skrevet 19. november 2012 Jeg gjorde det. Og da veide hun nesten 10 kg, haha!
celen Skrevet 19. november 2012 #29 Skrevet 19. november 2012 Nr en fikk grøt da han var 5 mnd. Nr to er 7 mnd, prøver å innføre grøt nå :-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #30 Skrevet 19. november 2012 Alle mine tre svære gutter har blitt veldig misfornøyde rundt 4,5 mnd. Med første var jeg veldig forsiktig med grøten (han var jo bare vel 4 mnd...), og fikk beskjed av helsesøster at grunnen til at han var så sur var fordi jeg hadde sultet han. Følte meg ikke spesielt bra da. Skulle ikke gjøre den feilen igjen, så da andremann ble 4,5 mnd og begynte å våkne en gang i timen for pupp, da kjørte jeg på med grøt. Han spiste full porsjon andre dagen og var oppe i fire måltider om dagen på en uke ca. Da tredjemann begynte å våkne en gang i timen ved 4,5 mnd trodde jeg det skulle bli en enkel sak å innføre mat. Men den gang ei. Jeg prøvde ALT i tre måneder. Han nektet å spise noe annet enn morsmelk til han var 7,5 mnd. Det er de verste tre månedene i mitt liv. Han veide godt over 10 kg og sugde nesten livsgnisten ut av meg. Plutselig en dag ville han ha mat, og med det begynte han å sove igjen og jeg fikk livet tilbake. Nå er han snart 2 og spiser absolutt alt. Glad jeg ikke skal amme igjen for det ble virkelig nok for min del der en stund. Anonym poster: 78da0ef01a47f79e951f85f1f94286df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå