pusekvinne Skrevet 18. november 2012 #26 Skrevet 18. november 2012 Sjekk ut dukan diet!! Jeg har gått ned 12 kg på 3 mnd bare med kosten! Det har snudd forbrenningen min og etter noen dager merker du forskjell, veldig motiverende! Send meg en pm om du vil vite mer og høre mine erfaringer
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #27 Skrevet 18. november 2012 Sjekk ut dukan diet!! Jeg har gått ned 12 kg på 3 mnd bare med kosten! Det har snudd forbrenningen min og etter noen dager merker du forskjell, veldig motiverende! Send meg en pm om du vil vite mer og høre mine erfaringer Pm sendt! Anonym poster: d0fca9eff1643c81b727364d40566da8
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #28 Skrevet 18. november 2012 Hvor mye cola drikker du, HI? Høres ut som om det er en del om du holder vekten men bare spiser 900 kalorier - noe som veldig veldig lite. Husk at med eksempelvis 2 liter cola får du i deg 1000 kalorier ekstra og som inaktiv får du da i deg mer enn du trenger samlet sett... Anonym poster: e3bb35779b798b3f3c4e87f3f6cbf394
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #29 Skrevet 19. november 2012 Hvor mye cola drikker du, HI? Høres ut som om det er en del om du holder vekten men bare spiser 900 kalorier - noe som veldig veldig lite. Husk at med eksempelvis 2 liter cola får du i deg 1000 kalorier ekstra og som inaktiv får du da i deg mer enn du trenger samlet sett... Anonym poster: e3bb35779b798b3f3c4e87f3f6cbf394 Colaen er selvsagt med i regnestykket da:) Anonym poster: d0fca9eff1643c81b727364d40566da8
mrsrogaland. Skrevet 19. november 2012 #30 Skrevet 19. november 2012 Jeg tror du går ned i vekt om du får et normalt, sunt pg variert kosthold. Fint at du spiser middag men få i deg frukt, korn, kalsium og andre ting kroppen din trenger.
Elsker livet Skrevet 19. november 2012 #31 Skrevet 19. november 2012 Jeg er ingen slanke ekspert, men det er usunt å spise kun ett måltid! Spis 4 mindre måltider i stedet, la de være sunne. Knekkebrød, magert pålegg. Middag uten sauser, mye grønnsaker. Kutt cola, eller bytt ut med lettbrus hvis det er vanskelig. Og om du ikke får til å gå tur hver dag, velg bevegelse alle gangene du kan: Trapp i stedet for heis. Løp om kapp med barnet ditt, sett på musikk og dans i stua. Lek sikten i Hagen eller hopp på trampolina. Anonym poster: 1e985c373dfbb2b699e7c26057f89fa5 Du har ikke fått med deg at HI har kneskade? Slik at hun ikke kan gå i trapper eller løpe om kapp? Og lettbrus er ikke lurt, den inneholder kreftfremkallende stoffer. Forresten er det bare tull at man ikke går ned av usunn mat hvis man får i seg lite kalorier, det har vært forsket på såkalt "sjokoladediett" - forsøksperson spiste bare snop, men akkurat så lite kalorier som skulle til for å gå ned i vekt. Og han gikk ned. Til HI: shakes er ingen god løsning i lengden. De smaker høgg, man blir dritlei etter noen dager, så hvis du allerede har spisevegring i form av at du aldri er sulten, så blir du ihvertfall ikke mer sulten av å drikke shakes. Magen trenger ordentlig mat. Synes du burde bestille time hos ernæringsfysiolog og få oppfølging. Anonym poster: 18de3cb00f7f8999cc307f307b68e048 Får man feil og for mye karbohydrater vil en som er insulinresistent ikke gå ned selv om det er minimalt med kalorier. MAnge overvektige er insulinresistente uten at de er klar over det. Mange leger har for lite kunnskaper om det og gir ingen informasjon om det, de bare kommer med statens ernæringsråd som er myntet på befolkningen generelt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2012 #32 Skrevet 19. november 2012 Jeg drikker shake hver dag og hvis det er en midlertidig løsning for deg så gå for den Det er bedre du får i deg shake enn at du bare spiser middag. Jeg bruker noka og drikker sjokoladeshake. Synes den er god. I begynnelsen var den grei, nå er den god
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #33 Skrevet 19. november 2012 Hva slags kaffe drikker du? Slik kaffe som finnes på mange arbeidsplasser, fra maskiner med melk i o.l. kan være noen skikkelige kaloribomber, en kopp kaffe mocca kan f.eks inneholde nesten 300 kalorier! http://www.kk.no/841853/her-er-kaffe-verstingene Når det er sagt, jeg er insulinresistent. Fastlegen min har ikke peiling på dette, måtte til en privat lege som har spesialisert seg på stoffskifte, kostholdsveiledning og insulinresistens, han fant det ut. Når man er insulinresistent er det kjempeviktig å holde et stabilt blodsukker gjennom dagen, og kostholdet må være grovkarbo (trenger ingen ekstrem lavkarbokur, men kutte ned på raske karbohydrater som sukker og hvetemel, spise så grovt og grønt som mulig og spise mange små måltider gjennom dagen). Feilen kroppen min gjør er å produsere for mye insulin når jeg spiser, kroppen tror da at det har kommet mye mer mat enn nødvendig og begynner lagre. Selv om jeg har spise lite mat, tror kroppen det er på tide å lagre fett (pga insulinoverskuddet) og det er utrolig vanskelig å få en insulinresistent kropp til å faktisk forbrenne noe av det lagrede fettet. Norsk helseinformatikk beskriver det slik: Kroppen vil etter hvert reagerer dårligere på insulin, og den innstiller seg på at oppjusteringen av blodsukkeret når det er lavt, kommer fra søtsaker som du spiser - ikke ved å hente sukker fra kroppens egne lager, dvs. fettmengden reduseres ikke. Kroppen vil altså heller lagre fett i stedet for å forbrenne fett. På denne måten svinger både blodsukkeret og insulinmengden mer enn hos normale. Og ved å måle insulinmengden vil legen finne at insulinnivået ditt er unormalt høyt i lang tid etter et måltid. Kroppen har begynt å ignorere signalet som insulinet gir. Det er dette som kalles insulinresistens. Men om du spiser jevnt gjennom dagen, kutter ut sukker og hvitt hvetemel, og går nedover i vekt vil faktisk også insulinproduksjonen normalisere seg. Det er mer jobb for en insulinresistent person å gå ned i vekt, men det er fullt mulig. Du er bare helt nødt til å venne kroppen til å spise jevnlig gjennom dagen. Anonym poster: a2683a4a5c37c74cc81110e451670246
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #34 Skrevet 19. november 2012 Du spiser ikke for lite, du spiser helt feil. Om du ikke får i den mat annet en èn gang i døgnet lurer jeg på hvorfor du ikke fårmer oppfølging av psykolog og spiseteam? Du har jo tydeligvis hatt dårlige opplevelser med mat i oppbeksten som gjør at du har et problematisk forhold til mat som voksen. En ting er at du holder på å bli overvektig, men det er jo så unsunt. Og brusen burde du droppe uansett. Det er tomme kalorier og sukker, noe kroppen ikke trenger, uansett. Anonym poster: d6f76ef35ce7d5ed9dd27f04d6c1bb06
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #35 Skrevet 19. november 2012 Du får helt sikkert i deg flere kcal enn du tror. Det finnes folk som trener, er sunne og friske som spiser ett eller to måltid om dag. det er bevist at hvor mange måltid man spiser, ikke har innvirkning, ikke av betynding, på forbrenning, det er summen av kcal som teller. Og spise mange små måltid har ingen ting og si på forbrenningen. For mange vil det derimot hjelpe på med og totalt sett spise MINDRE fordi man ikke får svingninger i blodsukker eller venter til man er så sulten at man sluker alt man kommer over.. Jeg vil anta at du får i deg MANGE skjulte kca om dag,...."sparebluss" er også en "myte", for ut fra det skulle INGEN bli skjelettynne...Men det skjer ikke. Og det merkeleig er jo at alle som får operert magesekken raser ned i vekt når de må spise så lite..... Videre så er det bare tøv at du ikke kan trene med vondt kne. innes masse man kan gjøre, styrektrening til overkropp (bråsterk, elelr skistakemaskin innendørs, sykkel og elipsemaskin kan også fullt mulig være lov. Svømming er et annet alternativ..JEg tror du har lullet deg inn i en drøm og en verden hvor du frasier deg ethvert ansvar for vekt og helse. Du skylder på dårlig tid, dårlig kne, osv osv....Jeg finner ingen unnskyldning for at du ikke skal ta ansvar for egen helse. Bare og sett ig ang. De VET hva som skal til, så "BARE GJØR DET!" (for og sitere en kjent TV_trener..) Anonym poster: 2bfd021f15817383f2810dcd41817300
gale damen Skrevet 19. november 2012 #36 Skrevet 19. november 2012 (endret) Du burde da heller ta tak i spiseforstyrrelsen din, enn å prøve å finne en "bedre" diett. Du spiser for lite, og antagelig feil. Med din vekt og høyde er det vel ikke utenkelig at du er insulinresistent heller. Skaff deg først en psykolog, og siden kunnskap om ernæring, så går nok alt meget bedre etter en stund. Endret 19. november 2012 av galdame
TPK Skrevet 19. november 2012 #37 Skrevet 19. november 2012 Du trenger jo ikke spise brød hvis du ikke liker det! Er masse spennende du kan ha til frokost og lunsj. Hva med frukt, salater, omelett, yoghurt med gryn, kornblanding med melk og evt. bær. Er det kun middag du liker? Lag en STOR porsjon hver ettermiddag, så tar du restene til frokost og lunsj neste dag. Det viktigste her er vel å få fordelt maten litt utover dagen.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #38 Skrevet 19. november 2012 Vet du hva, jeg ville ha begynt med shakes som mellommåltider ja, visst du ikke får i deg noe annet mat så er det bedre enn ingen ting!!!. Der får du i deg mye vitaminer og mineraler!!. Jeg har selv gått på NOKA og syntes den smaker best.. Det går ikke ann å drikke på det for lenge(ikke bra for kroppen) men kanskje det kan hjelpe deg litt på veien, hjelper deg å bli vant til å spise flere måltider. Kanskje etterhvert så kan du bytte ut shakesene med noe vanlig mat:). Jeg har også gått på Grete Roede og det er det beste jeg har gjort, der lærte jeg å spise riktig mengde mat og jeg kunne faktisk spise det jeg ville stortsett, bare passe på å ikke spise mye av det:). Lykke til Anonym poster: 830f33f424ab3d72ca9d62c1a149891c
BikkjeBisk Skrevet 19. november 2012 #39 Skrevet 19. november 2012 Jeg sier bare en ting, og IKKE hør på kaloridamene!! En kalori er så misvisende du kan få det til. Er forskjellige kalorier.. Jeg har hatt store vektap av LCHF, de siste 2 ukene har jeg gått ned 5 kg! Er ikke første gangen jeg har gått på dietten, hadde den for en stund siden som livsstil, men så ble det et avbrekk av ulike grunner. Men nå er det påanigjen! Ikke bare går man ned i vekt, men du slipper tap av muskelmasse pga man spiser store mengder proteiner, fett spiser man også mye av som hjelper på å smøre leddene. Energi får man noe voldsomt av så du vil ikke være like sliten etter en dag på jobb. Men det beste av alt iforhold til kaloridiettene er at man får være mett, man slipper å gå sulten Håper du ikke hører på kaloridamene, det er bare tull!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #40 Skrevet 19. november 2012 Jeg har ingen spiseforstyrrelse bare fordi jeg ikke er sulten. Det plager ikke meg at jeg ikke er det:) Det med insulinresistens er et poeng, jeg har jo PCOS og har derfor tenkt at det kan være problemet, men har ikke tid til å henge på sykehuset hele tiden fordi jeg kun spiser middag. Det er ikke et problem for meg, så hvorfor skal alle andre plages av det?.., Alternativet til å drikke shakes er å spise flere middager. Drikker forøvrig vanlig sort kaffe, uten sukker og melk. Kan heller ikke forstå hvorfor spiseteam på noen måte skal følge opp spisingen min når jeg er sunn på blodprøver, ikke slapp og ikke sulten:-) Som sagt handlet spm mitt om jeg kunne shakedrikke så jeg får i meg mer kcal, ikke at jeg skal kaste bort en psykologs tid. Har forøvrig vært hos en som mener det samme som meg. Psykologene må bruke tiden sin på de som trenger det. Ikke meg. Jeg er feit og glad men vil gjerne gå ned i vekt uten å tvinge i meg mat jeg ikke vil ha Anonym poster: d0fca9eff1643c81b727364d40566da8
BikkjeBisk Skrevet 19. november 2012 #41 Skrevet 19. november 2012 For å få trent litt kan du jo ta turen til svømmebasenget i helgene med ungene på slep
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #42 Skrevet 19. november 2012 Jeg sier bare en ting, og IKKE hør på kaloridamene!! En kalori er så misvisende du kan få det til. Er forskjellige kalorier.. Jeg har hatt store vektap av LCHF, de siste 2 ukene har jeg gått ned 5 kg! Er ikke første gangen jeg har gått på dietten, hadde den for en stund siden som livsstil, men så ble det et avbrekk av ulike grunner. Men nå er det påanigjen! Ikke bare går man ned i vekt, men du slipper tap av muskelmasse pga man spiser store mengder proteiner, fett spiser man også mye av som hjelper på å smøre leddene. Energi får man noe voldsomt av så du vil ikke være like sliten etter en dag på jobb. Men det beste av alt iforhold til kaloridiettene er at man får være mett, man slipper å gå sulten Håper du ikke hører på kaloridamene, det er bare tull! Hei:) har sett litt på lavkarbo, men jeg vil gjerne ha potet til middag. Og saus på den. Jeg vil helst ikke fucke med den maten jeg faktisk spiser hvis du skjønner:) Problemet mitt er at jeg aldri føler meg sulten. Spiser middag kl 1600 med ungene hver dag fordi jeg syns det er koselig. Jeg syns dette er så komplisert; hvis en kcal er en kcal; hvorfor går folk ned i vekt når de erstatter cola med mat tilsvarende colaen? Skjønner du hva jeg mener? Anonym poster: d0fca9eff1643c81b727364d40566da8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #43 Skrevet 19. november 2012 Prøv. Men jeg ville heller prøvd næringsdrikkene fra apoteket enn disse slankeshakene altså.. http://www.vitusapotek.no/Sok1/?query=n%C3%A6ringsdrikker Anonym poster: a2683a4a5c37c74cc81110e451670246
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #44 Skrevet 19. november 2012 Prøv. Men jeg ville heller prøvd næringsdrikkene fra apoteket enn disse slankeshakene altså.. http://www.vitusapotek.no/Sok1/?query=n%C3%A6ringsdrikker Anonym poster: a2683a4a5c37c74cc81110e451670246 Er det de fra nutricia? De er jo ganske gode:) Nå sitter jeg her med kaffe - ikke spist siden middag igår. Rundt meg er kolleger som hiver i seg mat. Rart hvor forskjellig man er Anonym poster: d0fca9eff1643c81b727364d40566da8
BikkjeBisk Skrevet 19. november 2012 #45 Skrevet 19. november 2012 Jeg sier bare en ting, og IKKE hør på kaloridamene!! En kalori er så misvisende du kan få det til. Er forskjellige kalorier.. Jeg har hatt store vektap av LCHF, de siste 2 ukene har jeg gått ned 5 kg! Er ikke første gangen jeg har gått på dietten, hadde den for en stund siden som livsstil, men så ble det et avbrekk av ulike grunner. Men nå er det påanigjen! Ikke bare går man ned i vekt, men du slipper tap av muskelmasse pga man spiser store mengder proteiner, fett spiser man også mye av som hjelper på å smøre leddene. Energi får man noe voldsomt av så du vil ikke være like sliten etter en dag på jobb. Men det beste av alt iforhold til kaloridiettene er at man får være mett, man slipper å gå sulten Håper du ikke hører på kaloridamene, det er bare tull! Hei:) har sett litt på lavkarbo, men jeg vil gjerne ha potet til middag. Og saus på den. Jeg vil helst ikke fucke med den maten jeg faktisk spiser hvis du skjønner:) Problemet mitt er at jeg aldri føler meg sulten. Spiser middag kl 1600 med ungene hver dag fordi jeg syns det er koselig. Jeg syns dette er så komplisert; hvis en kcal er en kcal; hvorfor går folk ned i vekt når de erstatter cola med mat tilsvarende colaen? Skjønner du hva jeg mener? Anonym poster: d0fca9eff1643c81b727364d40566da8 Potet glemmer du etter noen uker, jeg spiste potet når jeg hadde et avbrekk, syntes det smakte rævva Saus spiser man jo veldig mye av, siden man er ute etter mest mulig fett. Og potet kan du jo koke vedsiden av slik at gubben eller barna kan spise det. Vi bruker ikke poteter siden hele familien spiser lavkarbo, jenta spiser ikke Ketosemat da, men lavkarbo. Siden du ikke er sulten tyder jo det på at du har vent kroppen på det. Og en stressende hverdag kan jo ødelegge apetitten. For å få opp matlysten er du nødt til å være litt streng med deg selv. Det er plenty av lavkarbo brød som smaker godt. Jeg selv kjøper Fedon-brødet de selger på Rema 1000, smaker vanlig brød. Kjekt med brød viss man har det travelt, og kjøper du ferdigbrød slipper du jo å bake. Men kan det være Psykisk at du bare spiser middag, er man misfornøyd med vekta er det jo fort gjort å slutte å spise så mye helt uten å være klar over det selv. Grunnen til at enkelte på kaloridiett (noen legger på seg) går ned er jo rett og slett for at man sulter seg selv. Og man blir ikke pen av sult, man mister muskelmasse, samt at det er fort gjort å legge på seg pga man blir desperat på mat. Man vil også sprekke flere ganger på Kaloridiett en Lavkarbo av den enkle grunn at man er sulten. For og ikke drikke brus, ikke ha det i hus. Barna drikker vell brus siden dere har det tilgjengelig (?) og det er ikke bra for små tenner, som du sikkert vet
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #46 Skrevet 19. november 2012 Jeg sier bare en ting, og IKKE hør på kaloridamene!! En kalori er så misvisende du kan få det til. Er forskjellige kalorier.. Jeg har hatt store vektap av LCHF, de siste 2 ukene har jeg gått ned 5 kg! Er ikke første gangen jeg har gått på dietten, hadde den for en stund siden som livsstil, men så ble det et avbrekk av ulike grunner. Men nå er det påanigjen! Ikke bare går man ned i vekt, men du slipper tap av muskelmasse pga man spiser store mengder proteiner, fett spiser man også mye av som hjelper på å smøre leddene. Energi får man noe voldsomt av så du vil ikke være like sliten etter en dag på jobb. Men det beste av alt iforhold til kaloridiettene er at man får være mett, man slipper å gå sulten Håper du ikke hører på kaloridamene, det er bare tull! Hei:) har sett litt på lavkarbo, men jeg vil gjerne ha potet til middag. Og saus på den. Jeg vil helst ikke fucke med den maten jeg faktisk spiser hvis du skjønner:) Problemet mitt er at jeg aldri føler meg sulten. Spiser middag kl 1600 med ungene hver dag fordi jeg syns det er koselig. Jeg syns dette er så komplisert; hvis en kcal er en kcal; hvorfor går folk ned i vekt når de erstatter cola med mat tilsvarende colaen? Skjønner du hva jeg mener? Anonym poster: d0fca9eff1643c81b727364d40566da8 Potet glemmer du etter noen uker, jeg spiste potet når jeg hadde et avbrekk, syntes det smakte rævva Saus spiser man jo veldig mye av, siden man er ute etter mest mulig fett. Og potet kan du jo koke vedsiden av slik at gubben eller barna kan spise det. Vi bruker ikke poteter siden hele familien spiser lavkarbo, jenta spiser ikke Ketosemat da, men lavkarbo. Siden du ikke er sulten tyder jo det på at du har vent kroppen på det. Og en stressende hverdag kan jo ødelegge apetitten. For å få opp matlysten er du nødt til å være litt streng med deg selv. Det er plenty av lavkarbo brød som smaker godt. Jeg selv kjøper Fedon-brødet de selger på Rema 1000, smaker vanlig brød. Kjekt med brød viss man har det travelt, og kjøper du ferdigbrød slipper du jo å bake. Men kan det være Psykisk at du bare spiser middag, er man misfornøyd med vekta er det jo fort gjort å slutte å spise så mye helt uten å være klar over det selv. Grunnen til at enkelte på kaloridiett (noen legger på seg) går ned er jo rett og slett for at man sulter seg selv. Og man blir ikke pen av sult, man mister muskelmasse, samt at det er fort gjort å legge på seg pga man blir desperat på mat. Man vil også sprekke flere ganger på Kaloridiett en Lavkarbo av den enkle grunn at man er sulten. For og ikke drikke brus, ikke ha det i hus. Barna drikker vell brus siden dere har det tilgjengelig (?) og det er ikke bra for små tenner, som du sikkert vet Hehe, nei, er JEG som drikker brus:) barna liker det ikke. Mannen min er forøvrih tynn. Jeg er ikke så glad i ketosemat, og vil helst ikke ødelegge maten jeg liker.. Men du skal ha takk for forslagene:) Ja, kroppen er nok vant til lite mat. Artig n Anonym poster: d0fca9eff1643c81b727364d40566da8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #47 Skrevet 19. november 2012 Jeg sier bare en ting, og IKKE hør på kaloridamene!! En kalori er så misvisende du kan få det til. Er forskjellige kalorier.. Jeg har hatt store vektap av LCHF, de siste 2 ukene har jeg gått ned 5 kg! Er ikke første gangen jeg har gått på dietten, hadde den for en stund siden som livsstil, men så ble det et avbrekk av ulike grunner. Men nå er det påanigjen! Ikke bare går man ned i vekt, men du slipper tap av muskelmasse pga man spiser store mengder proteiner, fett spiser man også mye av som hjelper på å smøre leddene. Energi får man noe voldsomt av så du vil ikke være like sliten etter en dag på jobb. Men det beste av alt iforhold til kaloridiettene er at man får være mett, man slipper å gå sulten Håper du ikke hører på kaloridamene, det er bare tull! Hei:) har sett litt på lavkarbo, men jeg vil gjerne ha potet til middag. Og saus på den. Jeg vil helst ikke fucke med den maten jeg faktisk spiser hvis du skjønner:) Problemet mitt er at jeg aldri føler meg sulten. Spiser middag kl 1600 med ungene hver dag fordi jeg syns det er koselig. Jeg syns dette er så komplisert; hvis en kcal er en kcal; hvorfor går folk ned i vekt når de erstatter cola med mat tilsvarende colaen? Skjønner du hva jeg mener? Anonym poster: d0fca9eff1643c81b727364d40566da8 Potet glemmer du etter noen uker, jeg spiste potet når jeg hadde et avbrekk, syntes det smakte rævva Saus spiser man jo veldig mye av, siden man er ute etter mest mulig fett. Og potet kan du jo koke vedsiden av slik at gubben eller barna kan spise det. Vi bruker ikke poteter siden hele familien spiser lavkarbo, jenta spiser ikke Ketosemat da, men lavkarbo. Siden du ikke er sulten tyder jo det på at du har vent kroppen på det. Og en stressende hverdag kan jo ødelegge apetitten. For å få opp matlysten er du nødt til å være litt streng med deg selv. Det er plenty av lavkarbo brød som smaker godt. Jeg selv kjøper Fedon-brødet de selger på Rema 1000, smaker vanlig brød. Kjekt med brød viss man har det travelt, og kjøper du ferdigbrød slipper du jo å bake. Men kan det være Psykisk at du bare spiser middag, er man misfornøyd med vekta er det jo fort gjort å slutte å spise så mye helt uten å være klar over det selv. Grunnen til at enkelte på kaloridiett (noen legger på seg) går ned er jo rett og slett for at man sulter seg selv. Og man blir ikke pen av sult, man mister muskelmasse, samt at det er fort gjort å legge på seg pga man blir desperat på mat. Man vil også sprekke flere ganger på Kaloridiett en Lavkarbo av den enkle grunn at man er sulten. For og ikke drikke brus, ikke ha det i hus. Barna drikker vell brus siden dere har det tilgjengelig (?) og det er ikke bra for små tenner, som du sikkert vet Hehe, nei, er JEG som drikker brus:) barna liker det ikke. Mannen min er forøvrih tynn. Jeg er ikke så glad i ketosemat, og vil helst ikke ødelegge maten jeg liker.. Men du skal ha takk for forslagene:) Ja, kroppen er nok vant til lite mat. Artig nok får alle legene sjokk av at alle 'stats' er fine når jeg spiser lite... Og liker ikke brød. Skal jeg spise det må det være på restaurant, med deilig skinke til. Som sagt - er sær, hoho:) Anonym poster: d0fca9eff1643c81b727364d40566da8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #48 Skrevet 19. november 2012 Hvis det du forteller om kroppen din er sant er du en medisinsk sensasjon. Jeg foreslår derfor at du kontakter en forskningsinstitusjon som kan undersøke nermere hva som foregår. Det du jo påstår er at du klarer å utnytte energien i maten du spiser minst dobbelt så godt som vi andre klarer. Kansje det er noe ved kroppen din som kan overføres til andre. Det kunne muligens redde millioner av mennesker ved sultkatastrofer. Anonym poster: 8e1240b465d121e0daa9a7bcf33719dc
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #49 Skrevet 19. november 2012 Du bør gå nøye gjennom hva du spiser. Om du virkelig ligger under 1000 kcal per døgn, er i moderat aktivitet (trapper osv) og ikke går bed i vekt, så er det enten feil i regningen din eller du har en sykdom. Inntak =mindre enn forbruk =vektreduksjon. Og det er uavhengig av hva du spiser. Shakes, sjokkis eller vanlig middag har ikke noe å si. Det er kun det enkle regnestykket som har noe å si (med mindre du da feiler noe). Trippelsjekk kcal regnestykket ditt. Lykke til! Kan forresten anbefaler vannairobik, det fungerer for folk med kneskader også Har trippelsjekket mange ganger + vært hos legen, ernæringsfys,psykolog, spiseteam. Jeg lurer ikke meg selv og er helt frisk. Legene sa det er ikke noe son heter sparebluss.. Haha. Jeg burde vært på dr house!!! Anonym poster: d0fca9eff1643c81b727364d40566da8 Det er ingenting som heter sparebluss nei, det er en myte! Spiser du mindre enn du forbruker så VIL du gå ned i vekt uansett!! Anonym poster: b5cb2f5ba51432a6a503a7de878e9e10
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #50 Skrevet 19. november 2012 kjære deg HI! du minner meg om min mor.. aldri sulten, spiser sjeldent mer enn middag og hu har 40kg for mye på kroppen nå hu glemmer å spise!!! åsså spiser ho ofte bare ett stort måltid pr.dag. FORBRENNINGA STOPPER JO OPP!!! KROPPEN LAGRER FETTET... Spørsmålet ditt er om du kan gå ned ved å drikke shakes? ja, det vil jeg tro.. men velg en som inneholder en bra sammensetning da,ikke typisk slankeshakes uten nok vitaminer ol. Herbalife er kjent for å være god og bra! Middag 4 ganger om dagen er jo ganske smart valg, så sant du setter den riktig sammen:) Lykke til! Anonym poster: ca3cfcadd897d991712d36c173167de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå