Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #26 Skrevet 18. november 2012 For noen idiotiske konspirasjonsteorier... "for nav tør ikke pga da har man skriftlig hva de har sagt".. Kjære vene, om man sender en mail til nav (regner med det er en felles adresse til hele nav? eller tar jeg feil) så skal jo da den mailen sendes videre til rett enhet.. nav er et kjempestort system og det må jo da være nok informasjon i mailen til at man klarer å finne frem til rett enhet og videre frem til rett person. nav ønsker ikke å få sensitiv informasjon per e-post så vil heller anbefale som en annen foreslo å ringe til dem og be om å bli oppringt, da har de to arbeidsdager som frist (ikke 48 timer som noen skrev - de har dagen du ringer på pluss to arbeidsdager) til å ta kontakt. Får du ikke svar så ring opp igjen, da setter de deg evt over til noen andre om de ikke overholder fristen sin.... Anonym poster: 3550df078c95b4e552bdfa252419b49b Jeg skjønner at du ikke har hatt så mye kontakt med NAV. Jeg er overbevist om at de ikke tør. Fordi så mange av dem forstår regelverket feil, og dermed svarer feil på spørsmål. I en tlf-samtale kan ikke brukeren dokumentere hva som er blitt sagt, og NAV kan fortsette å legge ansvaret på brukeren for det som blir feil. Anonym poster: 4bda0bd4896991aaabf41a3e9de02453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå