Gå til innhold

Kunne du og mannen din jobbet sammen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Vi har jobbet litt sammen, men da har jeg vært sjefen hans. Gikk i små perioder, men ser ikke for meg å jobbe sammen over lengre perioder.

Skrevet

Hva i alle dager skal man snakke om ved middagsbordet da?

Skrevet

Vi jobber sammen og det fungerer helt fint:-)

Vi jobber dog ikke på samme avdeling,men har mye å gjøre med hverandre likevel.

Vi snakker litt jobb,ellers så er det mest hvordan barna har hatt det i Bhg og på skolen vi snakker om ved middagsbordet;-)

Skrevet

Vi jobber i samme bedrift, men forskjellige avdelinger. Han begynte der i en lederstilling mens jeg er vanlig ansatt. Ikke noe problem da vi ikke jobber sammen, men hyggelig når han kikker innom og vi har selvsagt mye å prate om.

Skrevet

Ja, jeg tror vi hadde fått det til å funke. Men vi er ikke i nærheten av å være i samme bransje :-P

Skrevet

Tja, kommer helt an på.

Jeg og mannen jobber ved samme skole nå. Men vi har ikke samme klasser, inspeksjonstider osv, så vi ser sjeldent mye til hverandre iløpet av dagen uansett. Og hvis vi først er på pauserommet samtidig setter vi oss ikke sammen, da er vi sosiale med de andre som er der. :)

Hadde det derimot vært en liten skole, eller en arbeidsplass hvor man sitter mer i ro i fellesskap, hadde vi nok blitt lei begge to;)

Skrevet

Ja. Jeg og mannen min jobber sammen og det går kjempefint. Vi er oppetter hverandre hele dagen og det er ingen negative sider med det..

Nå skal det sies, at mannen min vet ikke at han er mannen min ennå da...

Anonym poster: a1a4d2f8fa60485eb14ee7f9a615a1f7

Skrevet

Det hadde aldri gått, uansett hvem som var sjef. Vi klarer ikke pakke bilen uten å bli uenige. Men faktisk så har vi det ganske så bra sammen :)

Skrevet

Jeg har vært ansatt av mannen min, og det går veldig bra. Vi jobber ikke oppå hverandre, men han er min sjef og bestemmer og evaluerer arbeidet mitt.

Han er en god sjef og en varm person, så vi har ingen problemer med å jobbe sammen, ei heller å skille privatliv og jobb. Og så har jeg jo den fordelen at jeg kan dra hjem og hoppe i seng med sjefen uten at noen tisker om det dagen etter ;)

Anonym poster: 78bf340ec20a99ab6d3cfd9d216fc265

Skrevet

Vi jobber sammen, eller dvs. vi gjorde det før jeg ble sykemeldt og gikk over på aap..

Han er på en måte sjefen min, delegerer arbeid og hjelper meg. Det funker kjempefint! :)

Vi står i hver vår maskin som er ved siden av hverandre også :)

Skrevet

Vi jobber sammen! Det er helt topp for oss.

Begge er sjef for hver vår stab. Og vi samarbeider utmerket...

Eneste negative er at enkelte ansatte har blitt sjalu. Både på oss, som par og på de fordelene vi har av å være sjef begge to. Vi lunsjer også alltid sammen;-))

Anonym poster: e5eee21ed4c33bd767efbe6ebb99cf99

Gjest Antarctica
Skrevet

Vi jobber mye sammen, på prosjektnivå. Og har det veldig morsomt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...