Gå til innhold

Kunne du og mannen din jobbet sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en plass hvor mannen din var sjefen, og du bare skulle være en "vanlig" ansatt?

Anonym poster: 4a95439381fad8f6c2e70818ea482ff2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ville kommet helt an på hvordan arbeidsplassen var, hvor tett man jobbet sammen, hvordan mannen var som sjef og person ellers.

Om jeg finner en mann som driver med akkurat det samme som meg så kan jeg godt jobbe sammen med ham selv om han er sjefen. Dette fordi min jobb innebærer selvstendig jobbing på lukkede rom det meste av tiden, og at det samme ville gjelde for ham.

Men jeg vil foretrekke å ikke jobbe sammen med mannen, tror det kan bli en ekstrabelastning på forholdet, selv om jeg vet om flere som får det til å fungere bra.

Anonym poster: 55b11f2fa28647c4999eeeca9ae73040

Skrevet

Nei. ikke hvis jeg skulle tatt direkte ordre fra han. jeg personlig hadde ikke klart det..

Skrevet

Nei. Men motsatt, at jeg var sjefen hadde funket. Han er nok bedre til å innse at jeg har rett enn motsatt.

Anonym poster: 5a14c613174a54dec673d6e31814c3df

Skrevet

Nei, under ingen omstendighet. Tviler sterkt på at vi kunne jobbet i samme bransje i det hele tatt. Hadde uansett ikke orket å ha ham som sjef. Da måtte jeg vært sjef selv i så fall.

Anonym poster: 1971ab2fe350b27ab8754f49c6e6dbfd

Skrevet

Vi samarbeider utrolig godt, men tror ikke det hadde gått så bra omhan hadde vært sjefen og skulle bestemt..

Anonym poster: 8a49278367a360d38fd6df65f54340a6

Skrevet

Nei. Han er både strengere med meg og alikevel snillere med meg enn med de han har et proffesjonelt forhold til. Hadde nok blitt litt for følelsesmessig selv om jeg er vant med at han er sjefen også på hjemmebane. Men det blir ikke det samme som på en arbeidsplass.

Skrevet

Vi jobber sammen. Han er ikke sjefen min i den forstand men jeg er spl, han er lege. Syns det er utrolig koselig når han titter gjennom vinduet inn til operasjonssalen og gir meg ett varmt smil. Eller kommer innom og hvisker noe pent til meg. Pasientene syns det er skikkelig artig når vi presenterer oss med samme navn.

Anonym poster: adc5a597594221dcc0f3ba8d10833821

Skrevet

Ja det tror jeg absolutt vi kunne, men vet ikke om det hadde vært så bra i lengden......

Anonym poster: d77ae43e6d9f8362f24ab227be0ad49a

Skrevet

Vi har gjort det i perioder. Han driver firma, jeg har jobbet der ved behov. Det gikk seg til etterhvert, når vi fant jobbrollene våre. Vi er et godt team både som kollegaer og på hjemmebane.

Men vi trives begge bedre med å jobbe atskilt, blir liksom litt mer sommerfugler i magen og kvalitet på tiden vår sammen når vi ikke er sammen døgnet rundt:-)

Anonym poster: 3bc108bd1b0ac9e2b9c621604a6c9188

Skrevet

Nei

Anonym poster: 5e6b80f41e34229cc283189bb7d2719d

Skrevet

Nei.

Anonym poster: 6bed17000177dd749d2d0078894cb492

Skrevet

Vi jobber sammen:) Men han er ikke sjefen min...hehe-det hadde ikke gått!

Skrevet

Nei. På samme arbeidsplass hadde nok gått fint, men ikke sammen der en hadde personalansvar for den andre. Det hadde blitt for nært og rart.

Dessuten er jeg sjefen hjemme :-)

Anonym poster: d676ad8146a2e5557707774e1beb7049

Skrevet

Jeg kunne ikke jobbet sammen med min mann, da hadde vi ikke vært sammen lenge tror jeg. Vi trenger noen timer vekk fra hverandre hver dag.

Jeg har vært kjæreste med en sjef jeg hadde tidligere. Det fungerte veldig greit. I den jobben gikk vi ikke oppå hverandre hele tiden, slik som jeg gjør i jobben jeg gjør nå. Så det var ofte uker de vi ikke møttes på jobb.

Anonym poster: 47f701e0260da0d5a373adbbcc8fbd05

Skrevet

Nei!

Vi kunne godt jobbet i team tror jeg, han er ikke enig, for han vil skille jobb og fritid.

Vi samarbeider veldig godt med oppussing osv, så jeg hadde ikke sett mørkt på det. Men hadde kanskje blitt småfeil av hverandre.

Skrevet

Jeg kunne ikke tenkt meg å jobbe med mannen.

Jeg har jobbet med ektepar to ganger tidligere og det har egentlig ikke fungert bra. Det ene stedet var det ekteskapet som fungerte dårlig og det andre stedet ble det dumt ovenfor oss andre ansatte. Der var det sånn at den som ikke var sjefen fikk de positive tingene ved å være sjefens kone, som feks fri i alle skoleferier selv om barna var store. Derimot hvis noen var syk en dag og vi trengte noen ekstra, så var hun bare en vanlig ansatt og ingen kunne forlange at hun skulle jobbe noe ekstra, bare fordi hun var kona til sjefen.

Anonym poster: 6fc5619cd4fd7fdc3c74d4d5e3260042

Skrevet

Tror det hadde vært vanskeligere for ham som sjef enn for meg som ansatt... Går det galt kan det ødelegge mye! Men kommer jo litt an på jobben og da, hvor mye selvstendighet man har og slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...