Gå til innhold

Er det flere som har valgt navn til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja er sant at det er mer vanlig med ine og A navn,men kjenner veldig mange små Tril,men Nydelig navn uansett,så spiller jo ingen rolle :). er en tiril i den gammle barnehagen der jeg jobbet, og var ca 40 barn :). og den nye er det 7 Tiril,men er 57 barn da:), Synes forresten Thiril blir mer spesielt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er sant at det er mer vanlig med ine og A navn,men kjenner veldig mange små Tril,men Nydelig navn uansett,så spiller jo ingen rolle :). er en tiril i den gammle barnehagen der jeg jobbet, og var ca 40 barn :). og den nye er det 7 Tiril,men er 57 barn da:), Synes forresten Thiril blir mer spesielt :)

7 av 57 barn heter Tiril? D var mye! Her i byen vet eg om ei Tiril utenom mi...

Skrevet

Ja er den del:) men tror det navnet har kommet veldig i min by,den siste tiden, for er mest barnehage barn som har det navnet :)

Skrevet

Det var mange Tiriler ja... Synes det er finest Tiril. Kan uansett ikke forkludre navn med en ekstra h da vi har vanskelige nok etternavn.. Men uansett så er det mannens valg, men mitt forslag. Vil gjerne at han bestemmer denne gangen siden jeg har funnet navn på de to andre. Kos dere videre med graviditeten jenter :)

Skrevet

Her blir det Maren Alina eller Martin ;) venter i spenning til neste UL ;)

Skrevet

Vi har omsider bestemt oss for Alida! Er så fornøyd med at mann og barn var enige med meg om det navnet, for jeg er totalt forelsket i det! :)

Skrevet

Så herlig navn:) har bare hørt Elida før.men Alida var også pent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...