Februargullet2013 Skrevet 17. november 2012 Forfatter #26 Skrevet 17. november 2012 Ja er sant at det er mer vanlig med ine og A navn,men kjenner veldig mange små Tril,men Nydelig navn uansett,så spiller jo ingen rolle . er en tiril i den gammle barnehagen der jeg jobbet, og var ca 40 barn . og den nye er det 7 Tiril,men er 57 barn da:), Synes forresten Thiril blir mer spesielt
løvemamma29 Skrevet 17. november 2012 #27 Skrevet 17. november 2012 Ja er sant at det er mer vanlig med ine og A navn,men kjenner veldig mange små Tril,men Nydelig navn uansett,så spiller jo ingen rolle . er en tiril i den gammle barnehagen der jeg jobbet, og var ca 40 barn . og den nye er det 7 Tiril,men er 57 barn da:), Synes forresten Thiril blir mer spesielt 7 av 57 barn heter Tiril? D var mye! Her i byen vet eg om ei Tiril utenom mi...
Februargullet2013 Skrevet 17. november 2012 Forfatter #28 Skrevet 17. november 2012 Ja er den del:) men tror det navnet har kommet veldig i min by,den siste tiden, for er mest barnehage barn som har det navnet
Fomle84 Skrevet 17. november 2012 #29 Skrevet 17. november 2012 Ja er sant at det er mer vanlig med ine og A navn,men kjenner veldig mange små Tril,men Nydelig navn uansett,så spiller jo ingen rolle . er en tiril i den gammle barnehagen der jeg jobbet, og var ca 40 barn . og den nye er det 7 Tiril,men er 57 barn da:), Synes forresten Thiril blir mer spesielt Det var mange Tiriler ja... Synes det er finest Tiril. Kan uansett ikke forkludre navn med en ekstra h da vi har vanskelige nok etternavn.. Men uansett så er det mannens valg, men mitt forslag. Vil gjerne at han bestemmer denne gangen siden jeg har funnet navn på de to andre. Kos dere videre med graviditeten jenter
Kathrine83 Skrevet 19. november 2012 #30 Skrevet 19. november 2012 Her blir det Maren Alina eller Martin venter i spenning til neste UL
Mamman til Dutte venter #2 Skrevet 19. november 2012 #31 Skrevet 19. november 2012 Vi har omsider bestemt oss for Alida! Er så fornøyd med at mann og barn var enige med meg om det navnet, for jeg er totalt forelsket i det!
Februargullet2013 Skrevet 19. november 2012 Forfatter #32 Skrevet 19. november 2012 Så herlig navn:) har bare hørt Elida før.men Alida var også pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå