Gå til innhold

Er det flere som har valgt navn til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bestemte oss når vi hadde vert på 3D 26 Oktober,så Navnet her blir Emil Mathias :). Hvis det er helt feil blir det Daniel Mathias,men håper mest på Emil Mathias,Falt helt for det. Har dere bestemt,eller skal dere se når babyen er født?=) har Termin 3 Februar forresten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi er enige om navnet på jenta vi venter 3.2.2013 :-) godt å være enige og ferdig med navnevalgbiten ;-)

Skrevet

Ja, vi hadde navnet Anna klart i uke 20, vi:) Var et veldig enkelt valg for oss, siden vi tydeligvis har samme smak når det kommer til navn.

Skrevet

Du får jente samme dagen som meg du da,hvis han kommer på Termin datoen sin da:).

Så nydelig navn:) Anna er kjempe fint :).

Skrevet

Jeg tror det... Birk ble nedstemt så det sang, så da går vi for Vegard. Og så håper jeg at jeg ikke blir lei dte navnet også :P

Skrevet

Vi vet enda ikke kjønn, men får forhåpentligvis vite det om 2 uker på ordinær ul :)

Vi har begge falt for jentenavnet Eira :) guttenavn er enda ikke klart da.

Skrevet

Ine er så fint :). Nydelig navn, kort og greit. Så fint dere falt for Vegard da,er jo supert fint :). Eira er fint :). Guttenavn er vanskeligere :)

Skrevet

Vi har allerede bestemt navn - og vi er ikke en gang gravide! Hehe, NOEN gleder seg veldig :)

Skrevet

hehe :) er lov det da:) forstår dere gleder dere:)

Skrevet

Vi har bestemt oss for Peder :)

Skrevet

vi vet ikke hva det blir enda. men har gutte navnet klart.

jente navnet har jeg klart, mannen er ikke helt overevist enda men har ikke tenkt og gi meg på det. og siden han ikke har noe bedre alternativ så blir det nok det navnet jeg ønsker.

Er ganske sikker på at det blir gutt uansett da.

Skrevet

Har ikke navn klar, men er enige om at det må være av hebraisk opprinnelse og helst ha en betydning som passer situasjonen vår, så har allerede noen alternativer.

Han har 3 barn med hebraiske navn, og den lille i magen er virkelig et mirakel og en velsignelse oppi hverdagen vår med uhelbredelig kreftspredning hos mannen min etter tre store operasjoner.... :)

Skrevet

Her er det en Lucas i magen:) synd det er et poppis-navn,ikke derfor vi velger det.Mannen er fra et arabisk land men er kristen,så vi ønsker et fint bibelsk navn.Vi har Benjamin fra før..

Skrevet

Her får vi forhåpentligvis vite på mandag om det er ei Tiril eller en Helmer i magen :)

Skrevet

Vi har ikke valgt navn enda, men er bare 4 mnd på vei da :) Hverken mannen min eller jeg har guttenavn som vi elsker, og vi har i tillegg veldig forskjellig smak på dette med navn. Førstemann heter Odin så lillebror får nok et navn i samme bane. Har fått mange gode forslag i en navnetråd jeg lagde, så vi vurderer flere av dem. Men savner å se et navn og bare JAA!! Hehe! :)

Skrevet (endret)

Nei navn er ikke lett ,så forstår at det er vanskelig og finne :). Peder,Trym,Tiril,Lucas og Fride er Nydelig :). Helmer er uvanlig og jeg er ikke vant til det :) Men hørt verre :)

Endret av snartmamma2013
Skrevet

Ja vet Helmer ikje er så vanlig, derfor vi går for det. Men når det er sagt så tror jeg jo at det blir en jente til.. ;)

Skrevet

Ja vet Helmer ikje er så vanlig, derfor vi går for det. Men når det er sagt så tror jeg jo at det blir en jente til.. ;)

Tiril e kjempefint :-) hva heter søstra? Hilsen mammaen t Tiril Sofie med sannsynligvis ei Hermine i magen :-)

Skrevet

Har to fra før, begge har et kort navn som slutter på a + et mellomnavn. Eldste heter også Sofie :) Fine navn du har på barna. Klarer ikke finne mellomnavn til Tiril så blir nok med det ene navnet :)

Skrevet

Synes ikke Helmer er noe galt:) bare uvant :). Tiril er nydelig,men ganske vanlig for tiden :)

Skrevet

Ja Tiril er vanlig. Men eldste kjenner ingen og yngste kjenner ingen som heter det. Har heller ingen i bhg der jeg jobber, så tror ikke det er sånn kjempe vanlig på de små heller. Er mer populært med -ine og -a navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...