Liv & Røre Skrevet 14. november 2012 #51 Skrevet 14. november 2012 Det eneste du oppnår med å prøve deg på han er å drite deg ut OG miste jobben. Husk at du skal ha en karriere etterpå også. Prøver du deg på han mens du er på jobb er du rimelig uprofesjonell og kan potensielt miste jobben. Har du lyst til å sitte der uten både fyren OG jobben?
ana_fi_hob_ Skrevet 14. november 2012 #52 Skrevet 14. november 2012 Har intet å si. Du beveger deg på en annen kvinnes land. Enkelt å greit. Uansett hva du sier til deg selv eller skriver her for å forsvare det er det ikke på noen som helst slags måte greit. Hva så om de ikke har det perfekt. Hvorfor skal du ødelegge det de har igjen og ødelegge sjansene deres til å ordne opp i det ? Som sagt. Uansett hva du forteller deg selv eller oss. Og uansett hvor mye du forsøker å uskyldiggjøre dette. Så er det ikke greit. Gjentar meg selv : sett deg ned å tenk etter hva slags menneske du er og vil være. Forresten : hvordan ville du reagert dersom noen gjorde dette mot deg ?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #53 Skrevet 14. november 2012 Har intet å si. Du beveger deg på en annen kvinnes land. Enkelt å greit. Uansett hva du sier til deg selv eller skriver her for å forsvare det er det ikke på noen som helst slags måte greit. Hva så om de ikke har det perfekt. Hvorfor skal du ødelegge det de har igjen og ødelegge sjansene deres til å ordne opp i det ? Som sagt. Uansett hva du forteller deg selv eller oss. Og uansett hvor mye du forsøker å uskyldiggjøre dette. Så er det ikke greit. Gjentar meg selv : sett deg ned å tenk etter hva slags menneske du er og vil være. Forresten : hvordan ville du reagert dersom noen gjorde dette mot deg ? Helt ærlig, om jeg hadde hatt en kjæreste og en annen dame hadde klart å "lure" han fra meg, så hadde en del av meg vært glad for å bli kvitt han. Hadde ikke følt at han var så glad i meg, og da hadde jeg vært "glad" for at det ble oppdaget så jeg kunne ha gått videre med livet mitt. Jeg sier det igjen: Om mannen virkelig elsker sin dame, så vil ikke en annen dame klare å lokke han ut av forholdet sitt. HI Anonym poster: dc7672f22e6f5b62eb8785e8c824da93
ana_fi_hob_ Skrevet 14. november 2012 #54 Skrevet 14. november 2012 Og jeg sier et igjen. Hvorfor la deg selv synke så lavt at du forsøker.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #55 Skrevet 14. november 2012 Og du bor ikke egentlig på Sunnmøre, gjør du vel? De fleste der sier at de bor på Sunnmøre, ikke i.... HI... hvis mannen har gått til deg hver 2-3 uke i åtte måneder og ikke har prøvd å flørte med deg, hvor sansynlig tror du det er at han er interessert? Sjansen for at du ender opp med denne mannen er minimale. Derimot er sjansene for at du taper på alle plan stor. Er det verdt å risikere jobben og ryktet sitt for en mann som kanskje ikke er det minste interessert i deg? Jeg har vært i en lignende situasjon, og hos meg er kravene til å holde avstand til den som kommer til meg mye større enn den er for deg. Der var det helt tydelig at han også var interessert, men jeg kunne ikke risikere å ta første skrittet. Da kunne jeg mistet jobben min. Hadde han tatt initiativ kunne jeg ha avsluttet "kundeforholdet" og begynt å møte ham etter en stund. Det skjedde aldri siden han ikke tok mer kontakt. Han er typen til å respektere min profesjonalitet så mye at han ikke viser initiativ på mitt arbeidssted. Vi møttes aldri utenom min jobb, derfor ble det aldri aktuelt. Denne mannen var singel, så det var ingen damer i veien en gang. I etterkant er det faktisk godt å vite at jeg valgte rett! Du risikerer å miste mer enn du har råd til, HI, så tenk deg godt om! Anonym poster: 3bdd33ba709f468df1b60c702bda4f68
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 14. november 2012 #56 Skrevet 14. november 2012 Og du bor ikke egentlig på Sunnmøre, gjør du vel? De fleste der sier at de bor på Sunnmøre, ikke i.... Anonym poster: 3bdd33ba709f468df1b60c702bda4f68 Om man ikke kommer fra Sunnmøre, mener tilflytter, så er det lett å si "i Sunnmøre", jeg gjorde det mens jeg bodde der, når jeg nevnder det nå, så sier jeg fortsatt at jeg har bodd i Sunnmøre, ikke på
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #57 Skrevet 14. november 2012 Hvorfor påstår så mange at hi ikke har selvrespekt om hun prøver seg på denne mannen? Hva i alle dager har det med selvrespekt å gjøre? Hvis en mann legger seg etter en opptatt kvinne, mangler han også selvrespekt da? Anonym poster: 02b5b4c50b095d25c49fa245624df7c5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #58 Skrevet 14. november 2012 Hjelpes for en noen svar og for en syk gjeng med kaklekjerringer. Hvis han ikke har barn HI, så gå for det! Anonym poster: 9c8fdf99d62e9a47a311695c1848b32d
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #59 Skrevet 14. november 2012 61e28...dette synet er forskjellen på deg og oss normale damer. :-). Det at du ikke skjønner at det absolutt ikke er lov å prøve seg. Og heller ikke greit Man går ikke etter andre kvinners kjæreste, forlovede eller ektemann Helt uenig. Det ER lov å prøve seg. Det er den som er i et forhold som har ansvaret. Det står ikke nedfelt i norsk lov at det ikke er lov å prøve seg på en som er i et forhold. Og moral er en subjektiv ting - ingen er forpliktet til å følge din moral. Det er faktisk jævlig mye forlangt at andre, ukjente kvinner skal legge bånd på seg pga din moral og dine meninger. Det er EN person i hele verden du kan stille slike krav til, og det er partneren din. Og før det kommer: NEI, jeg legger meg ikke etter andres menn. Er lykkelig med mannen min. Men jeg går ikke rundt og forventer at andre kvinner som faller for ham skal la være å prøve seg for å skåne MINE følelser. Derimot forventer jeg at mannen min ikke faller for fristelsen. Anonym poster: 02b5b4c50b095d25c49fa245624df7c5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #60 Skrevet 14. november 2012 61e28...dette synet er forskjellen på deg og oss normale damer. :-). Det at du ikke skjønner at det absolutt ikke er lov å prøve seg. Og heller ikke greit Man går ikke etter andre kvinners kjæreste, forlovede eller ektemann Helt uenig. Det ER lov å prøve seg. Det er den som er i et forhold som har ansvaret. Det står ikke nedfelt i norsk lov at det ikke er lov å prøve seg på en som er i et forhold. Og moral er en subjektiv ting - ingen er forpliktet til å følge din moral. Det er faktisk jævlig mye forlangt at andre, ukjente kvinner skal legge bånd på seg pga din moral og dine meninger. Det er EN person i hele verden du kan stille slike krav til, og det er partneren din. Og før det kommer: NEI, jeg legger meg ikke etter andres menn. Er lykkelig med mannen min. Men jeg går ikke rundt og forventer at andre kvinner som faller for ham skal la være å prøve seg for å skåne MINE følelser. Derimot forventer jeg at mannen min ikke faller for fristelsen. Anonym poster: 02b5b4c50b095d25c49fa245624df7c5 Veldig kloke ord. Anonym poster: 9c8fdf99d62e9a47a311695c1848b32d
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #61 Skrevet 14. november 2012 hehe, jeg har et liv utenom DIB skjønner dere damer.. Jeg henger ikke her hele døgnet og får derfor ikke svart med en gang Men nei, jeg har aldri brukt denne mannen som hårmodell, og jeg har heller aldri sendt han noen sms. Ikke begynner navnet mitt på J heller Jeg bor i sunnmøre forresten HI Anonym poster: dc7672f22e6f5b62eb8785e8c824da93 Det tror jeg ikke du gjør, for da hadde du sikkert visst at det heter på Sunnmøre. Anonym poster: e66ec95a7346da744cbc5fcb5f385fa5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #62 Skrevet 14. november 2012 Jeg har bodd i Sunnmøre i 2 år, og har alltid sagt i Sunnmøre, og kommer nok alltid til å gjøre det :-) Hi Anonym poster: dc7672f22e6f5b62eb8785e8c824da93
ana_fi_hob_ Skrevet 14. november 2012 #63 Skrevet 14. november 2012 Det er vel ganske så normalt å ikke legge seg etter andre kvinners menn er det ikke ? Jeg og sikkert rimelig mange andre mener at det nettopp handler om moral.
Mikkemafian Skrevet 14. november 2012 #64 Skrevet 14. november 2012 Jeg har løsningen. Du får holde deg i skinnet til det evt en gang blir slutt mellom ham og samboeren. Dersom det skjer, kan du gi det en sjanse. Og da kjenner du ham sikkert godt nok til at du kan klare å finne en måte å møte ham "tilfeldig" en annen plass enn på jobb.
Gjest Heartbroken Skrevet 14. november 2012 #65 Skrevet 14. november 2012 Noen ting holder man seg bare for god til. Enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #66 Skrevet 14. november 2012 Det er vel ganske så normalt å ikke legge seg etter andre kvinners menn er det ikke ? Jeg og sikkert rimelig mange andre mener at det nettopp handler om moral. Det er nok helt normalt å ikke legge seg etter andres menn/kvinner ja. Men det er også helt normalt å gjøre det. Tallene på hvor mange som er utro er jo et bevis på det... Som alle andre områder i livet så er det også ulike oppfatninger om det moralske rundt å legge seg etter opptatte menn/kvinner, uten at noen kan påberope seg å ha en fasit som skal gjelde for alle. Anonym poster: 02b5b4c50b095d25c49fa245624df7c5
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. november 2012 #67 Skrevet 14. november 2012 Tja, om du prøver deg, og han hopper på forslaget- vil du virkelig ha en utro idiot? En mann uten moral? Om så, så for all del, værsågod. Men ikke forvent at han skal bli hos deg så veldig lenge, før du vet ordet av det er det en annen som har greid å lokke ham fra deg også.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #69 Skrevet 14. november 2012 Jeg vil ikke dømme og slenge dritt, selv om jeg tenker mitt om sånne kjerringer. Klarer ikke å synes annet enn synd på slike, siden de føler seg så lite attraktive at de må stjele andres menn - de er ikke sikker nok på seg selv at de tror de har sjanse på en singel mann. Men la meg komme med et eksempel fra min omgangskrets. En jeg kjenner giftet seg med ei dame og de fikk et barn sammen etterhvert. Denne dama har hele tiden skult stygt på andre damer og mente at hvis han pratet med andre damer på butikken, på facebook osv var likestilt med utroskap. Han kunne ikke oppholde seg i enerom med en annen dame - dette var også utroskap i hennes øyne. Jeg trodde at hun bare var kontrollerende bitch, men ble fortalt om grunnen til oppførselen hennes etterpå. Grunnen til at hun var slik var at deres eget forhold begynte med at han var utro med henne mot sin tidligere forlovede. Hun "stjal" ham fra ei annen kvinne med andre ord. Og ut fra oppførselen hennes i ettertid var hun så usikker på om han ville bli hos henne eller gjøre det samme mot henne som han gjorde mot sin tidligere dame, at hun prøvde å helgardere seg og forby ham enhver kontakt med andre damer. Jeg synes synd på denne dama siden det tydeligvis gnager henne dag ut og dag inn. Noe å tenke på? Anonym poster: e2d750b0fbf31841ae12f6f3bd468347
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #70 Skrevet 14. november 2012 Jeg vil ikke dømme og slenge dritt, selv om jeg tenker mitt om sånne kjerringer. Klarer ikke å synes annet enn synd på slike, siden de føler seg så lite attraktive at de må stjele andres menn - de er ikke sikker nok på seg selv at de tror de har sjanse på en singel mann. Men la meg komme med et eksempel fra min omgangskrets. En jeg kjenner giftet seg med ei dame og de fikk et barn sammen etterhvert. Denne dama har hele tiden skult stygt på andre damer og mente at hvis han pratet med andre damer på butikken, på facebook osv var likestilt med utroskap. Han kunne ikke oppholde seg i enerom med en annen dame - dette var også utroskap i hennes øyne. Jeg trodde at hun bare var kontrollerende bitch, men ble fortalt om grunnen til oppførselen hennes etterpå. Grunnen til at hun var slik var at deres eget forhold begynte med at han var utro med henne mot sin tidligere forlovede. Hun "stjal" ham fra ei annen kvinne med andre ord. Og ut fra oppførselen hennes i ettertid var hun så usikker på om han ville bli hos henne eller gjøre det samme mot henne som han gjorde mot sin tidligere dame, at hun prøvde å helgardere seg og forby ham enhver kontakt med andre damer. Jeg synes synd på denne dama siden det tydeligvis gnager henne dag ut og dag inn. Noe å tenke på? Anonym poster: e2d750b0fbf31841ae12f6f3bd468347 Hva får deg egentlig til å tro at man "føler seg så lite attraktiv at man må stjele en annens mann"? Jeg ser bare ikke sammenhengen. Hvis man tror at man har sjans på en gift eller samboende mann, hvorfor skulle man ikke tro at man har sjans på en som er singel? I hvert fall håper jeg det er slik at det er lettere å kapre en som er singel enn en som er gift eller samboer... Eller er virkelig gifte menn så enkle å kapre? Anonym poster: 02b5b4c50b095d25c49fa245624df7c5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #71 Skrevet 14. november 2012 Jeg vil ikke dømme og slenge dritt, selv om jeg tenker mitt om sånne kjerringer. Klarer ikke å synes annet enn synd på slike, siden de føler seg så lite attraktive at de må stjele andres menn - de er ikke sikker nok på seg selv at de tror de har sjanse på en singel mann. Men la meg komme med et eksempel fra min omgangskrets. En jeg kjenner giftet seg med ei dame og de fikk et barn sammen etterhvert. Denne dama har hele tiden skult stygt på andre damer og mente at hvis han pratet med andre damer på butikken, på facebook osv var likestilt med utroskap. Han kunne ikke oppholde seg i enerom med en annen dame - dette var også utroskap i hennes øyne. Jeg trodde at hun bare var kontrollerende bitch, men ble fortalt om grunnen til oppførselen hennes etterpå. Grunnen til at hun var slik var at deres eget forhold begynte med at han var utro med henne mot sin tidligere forlovede. Hun "stjal" ham fra ei annen kvinne med andre ord. Og ut fra oppførselen hennes i ettertid var hun så usikker på om han ville bli hos henne eller gjøre det samme mot henne som han gjorde mot sin tidligere dame, at hun prøvde å helgardere seg og forby ham enhver kontakt med andre damer. Jeg synes synd på denne dama siden det tydeligvis gnager henne dag ut og dag inn. Noe å tenke på? Anonym poster: e2d750b0fbf31841ae12f6f3bd468347 Hva får deg egentlig til å tro at man "føler seg så lite attraktiv at man må stjele en annens mann"? Jeg ser bare ikke sammenhengen. Hvis man tror at man har sjans på en gift eller samboende mann, hvorfor skulle man ikke tro at man har sjans på en som er singel? I hvert fall håper jeg det er slik at det er lettere å kapre en som er singel enn en som er gift eller samboer... Eller er virkelig gifte menn så enkle å kapre? Anonym poster: 02b5b4c50b095d25c49fa245624df7c5 Der kan jeg svare, for jeg har vært der. Jeg var usikker som julig p.g.a en rekke dårlige erfaringer. Med de opptatte mennene, var det alltid en sjanse for å bli avvist, men logikken min sa at da var det p.g.a. kjæresten og ikke meg... Så det var en måte for meg å få oppmerksomhet på uten å være sårbar... Og jeg mener flørte med, jeg da.. Prøve seg på noen tror jeg aldri jeg har gjort.. Anonym poster: 7daa378ace7de179b7d1b7c49f314e00
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #72 Skrevet 14. november 2012 Mange angstbiterske kjerringer her. Ikke mye trygge på mennene sine som de tror de eier. Tragisk patetiske er dere! Anonym poster: 1118b71fac8c2b88776087baeeb61e28
eliona Skrevet 14. november 2012 #73 Skrevet 14. november 2012 Ja bare kjør på!!! Går han i fellen var han ikke noe å samle på, så kan hans nåværende kone finne et ordentlig MANNFOLK. Så kan du beholde søpla til han finner seg en ny frisør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå