Heihånåerdetjuligjen Skrevet 14. november 2012 #26 Skrevet 14. november 2012 (endret) Jeg er frisør. Har en fast kunde som kommer ca hver 2.-3. Uke for å klippe seg. Han er såååå innmari kjekk. Høy, muskuløs, sterk, nydelige smilehull, og han er så lett å prate med!! Har så lyst til å prøve meg på han, men ser at han går med ring.. I samtalene våre så nevner han av og til denne damen også.. Æsj... Jeg kan jo prøve meg å se hva som skjer videre? Verdt et forsøk? Jeg bare MÅ ha han! Blir helt skjelven av hele mannen! Anonym poster: dc7672f22e6f5b62eb8785e8c824da93 HEY! Mulig det er min mann du sikler etter her!! Begynner navnet ditt på J ?? Har du brukt han som hårmodell? Slutt å sende meldinger, det er litt teit :-P Endret 14. november 2012 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #28 Skrevet 14. november 2012 Oi, så sinte dere er! Hun må jo bare prøve seg om hun vil det. Han kommer mest sannsynlig å reagere negativt, og da er det henne det går utover. Om han er interessert, vel, så ligger det på ham, ikke henne. Det er han som er gift. Mannen min har opplevd flere ganger at andre kvinner legger an på ham, selv om de vet at han er gift og har barn. Kan ikke si jeg er spesielt sint på disse kvinnene. Det er jo bare flaut for dem... Anonym poster: e66ec95a7346da744cbc5fcb5f385fa5
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 14. november 2012 #29 Skrevet 14. november 2012 Oi, så sinte dere er! Hun må jo bare prøve seg om hun vil det. Han kommer mest sannsynlig å reagere negativt, og da er det henne det går utover. Om han er interessert, vel, så ligger det på ham, ikke henne. Det er han som er gift. Mannen min har opplevd flere ganger at andre kvinner legger an på ham, selv om de vet at han er gift og har barn. Kan ikke si jeg er spesielt sint på disse kvinnene. Det er jo bare flaut for dem... Anonym poster: e66ec95a7346da744cbc5fcb5f385fa5 Når man vet at et menneske er i et forhold på den måten, så eier man virkerlig ikke selvrespekt om man legger seg etter dem.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #30 Skrevet 14. november 2012 Da må du bare ligge unna, uansett hvor lyst du har på ham. Jeg har nettopp opplevd et svik. Det er så vondt at jeg nesten ikke klarer å puste. Ubeskrivelig. Ikke utsett et annet menneske for det, vær så snill. Anonym poster: 58f10d7c6a16301207e83db34ec946b7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #31 Skrevet 14. november 2012 Oi, så sinte dere er! Hun må jo bare prøve seg om hun vil det. Han kommer mest sannsynlig å reagere negativt, og da er det henne det går utover. Om han er interessert, vel, så ligger det på ham, ikke henne. Det er han som er gift. Mannen min har opplevd flere ganger at andre kvinner legger an på ham, selv om de vet at han er gift og har barn. Kan ikke si jeg er spesielt sint på disse kvinnene. Det er jo bare flaut for dem... Anonym poster: e66ec95a7346da744cbc5fcb5f385fa5 Når man vet at et menneske er i et forhold på den måten, så eier man virkerlig ikke selvrespekt om man legger seg etter dem. Det er sant. Men om hun prøver seg så driter hun seg bare ut. Så da får hun bare gjøre det da. Anonym poster: e66ec95a7346da744cbc5fcb5f385fa5
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 14. november 2012 #32 Skrevet 14. november 2012 Oi, så sinte dere er! Hun må jo bare prøve seg om hun vil det. Han kommer mest sannsynlig å reagere negativt, og da er det henne det går utover. Om han er interessert, vel, så ligger det på ham, ikke henne. Det er han som er gift. Mannen min har opplevd flere ganger at andre kvinner legger an på ham, selv om de vet at han er gift og har barn. Kan ikke si jeg er spesielt sint på disse kvinnene. Det er jo bare flaut for dem... Anonym poster: e66ec95a7346da744cbc5fcb5f385fa5 Når man vet at et menneske er i et forhold på den måten, så eier man virkerlig ikke selvrespekt om man legger seg etter dem. Det er sant. Men om hun prøver seg så driter hun seg bare ut. Så da får hun bare gjøre det da. Anonym poster: e66ec95a7346da744cbc5fcb5f385fa5 Joda, men er lov å prøve å få henne til å beholde selvrespekten.. Og jobben tydeligvis, om #25 sitt svar stemmer
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #33 Skrevet 14. november 2012 Det er ikke trolling.. jeg er så betatt av han.. klarer ikke slutte å tenke på han.. tror ikke han er gift, synes å huske han sa han var forlovet. det er jo ikke like ille som å gå etter en gift mann? Tenker på han hele tiden og er helt skjelven hver gang jeg ser han. klarer ikke å styre følelsene mine.hi Anonym poster: dc7672f22e6f5b62eb8785e8c824da93 Tja, synes synd paa deg igrunn. Beste raadet jeg eller noen andre kan gi deg er aa slutte aa ha han som kunde, altsaa hold deg vekk fra han. Da faar du avstand til han og kan begynne aa se deg om etter noen som er singel! Anonym poster: e8350afd1556c5c0ba5090137faf7293
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #34 Skrevet 14. november 2012 Det er også noe annet du bør tenke på HI.. OM du legger ann på han, og han faller for deg, dere blir sammen og du ser en fremtid med han... Kan du føle deg 100% sikker på at han ikke vil gjøre det samme mot deg? Anonym poster: b870a340a5501116f00974ab83c18481
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #35 Skrevet 14. november 2012 Vær forsiktig! Kanskje han forteller kona si om at du har prøvd deg på han. Også kommer hun og alle venninnene hennes forbi salongen for å se hvem du er.. UTROLIG flaut for deg! Dessuten er det vel ikke så ålreit og snilt å legge seg etter en opptatt mann? Hva om han dumper dama for deg og dere blir sammen? Hva da når han skal til frisør/tannlege/lege etc. i fremtiden... Du kommer da ikke til å tenke på at han kanskje har noe på gang med en av dem? ;-) Anonym poster: 8580ad5a3283855667ca6b39f13b6569
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #36 Skrevet 14. november 2012 Jeg er frisør. Har en fast kunde som kommer ca hver 2.-3. Uke for å klippe seg. Han er såååå innmari kjekk. Høy, muskuløs, sterk, nydelige smilehull, og han er så lett å prate med!! Har så lyst til å prøve meg på han, men ser at han går med ring.. I samtalene våre så nevner han av og til denne damen også.. Æsj... Jeg kan jo prøve meg å se hva som skjer videre? Verdt et forsøk? Jeg bare MÅ ha han! Blir helt skjelven av hele mannen! Anonym poster: dc7672f22e6f5b62eb8785e8c824da93 HEY! Mulig det er min mann du sikler etter her!! Begynner navnet ditt på J ?? Har du brukt han som hårmodell? Slutt å sende meldinger, det er litt teit :-P Haha, lurer på hvorfor tråden ble tyst etter du skrev dette? Anonym poster: 3ddbfa1c4d4ea8bf4f02c912ed87d8f4
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 14. november 2012 #37 Skrevet 14. november 2012 Jeg er frisør. Har en fast kunde som kommer ca hver 2.-3. Uke for å klippe seg. Han er såååå innmari kjekk. Høy, muskuløs, sterk, nydelige smilehull, og han er så lett å prate med!! Har så lyst til å prøve meg på han, men ser at han går med ring.. I samtalene våre så nevner han av og til denne damen også.. Æsj... Jeg kan jo prøve meg å se hva som skjer videre? Verdt et forsøk? Jeg bare MÅ ha han! Blir helt skjelven av hele mannen! Anonym poster: dc7672f22e6f5b62eb8785e8c824da93 HEY! Mulig det er min mann du sikler etter her!! Begynner navnet ditt på J ?? Har du brukt han som hårmodell? Slutt å sende meldinger, det er litt teit :-P Haha, lurer på hvorfor tråden ble tyst etter du skrev dette? Anonym poster: 3ddbfa1c4d4ea8bf4f02c912ed87d8f4 Ha ha ha ha, det lurer jeg også på ;-) Venter ennå på et svar da :-D
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #38 Skrevet 14. november 2012 B U S T E D !!! Anonym poster: 1a31328287a92f71008d07d161cb3d7f
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 14. november 2012 #39 Skrevet 14. november 2012 Verden er ikke stor gitt :-P Men jeg skjelver ikke i buksa fordi om du har veldig lyst på han, HI. Jeg vet hvor jeg har han, og har stor forståelse for at du tenner på mannen min. Har er en flott og sexy mann. Men for din del så blir det bare med fantasien. Jeg derimot, får dele seng med ham hver natt. Du kan bare tenke deg hvor fantastisk han er på den arenaen ;-) Keep up dreaming girl.....:-P
Julieogaleksandermamma Skrevet 14. november 2012 #40 Skrevet 14. november 2012 Nei! Det er ikke verdt et forsøk. Er han gift, så er han opptatt. Finn deg en som er ledig i stede. Du nevner også at han snakker om denne damen, så da tviler jeg vel på at han har tenkt å dumpe henne. Ergo du dummer deg ut om du prøver deg på ham og mister kanskje også en fast kunde.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #41 Skrevet 14. november 2012 hehe, jeg har et liv utenom DIB skjønner dere damer.. Jeg henger ikke her hele døgnet og får derfor ikke svart med en gang Men nei, jeg har aldri brukt denne mannen som hårmodell, og jeg har heller aldri sendt han noen sms. Ikke begynner navnet mitt på J heller Jeg bor i sunnmøre forresten HI Anonym poster: dc7672f22e6f5b62eb8785e8c824da93
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 14. november 2012 #42 Skrevet 14. november 2012 Da er det flere frisører rundt om som sikler etter gifte mannebein tydeligvis :-P Men seriøst, hvis mannen er opptatt - er ikke det nok bevis for at du skal holde deg unna? Tror du ville tatt signalet til nå, dersom han hadde hatt lyst på deg. Kan du ikke bare være glad for at du får se ham annenhver - tredjehver uke da, istedetfor at han må slutte å komme til deg?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #43 Skrevet 14. november 2012 Da er det flere frisører rundt om som sikler etter gifte mannebein tydeligvis :-P Men seriøst, hvis mannen er opptatt - er ikke det nok bevis for at du skal holde deg unna? Tror du ville tatt signalet til nå, dersom han hadde hatt lyst på deg. Kan du ikke bare være glad for at du får se ham annenhver - tredjehver uke da, istedetfor at han må slutte å komme til deg? Joda.. problemet er bare at jeg har prøvd i 8 mnd nå å ikke bry meg om han! Men jeg klarer bare ikke å la være! Ønsker jo ikke å ødelegge noe, men klarer ikke å styre følelsene mine.. HI Anonym poster: dc7672f22e6f5b62eb8785e8c824da93
Gjest Ingen skal få! Skrevet 14. november 2012 #44 Skrevet 14. november 2012 Hva klikker dere for? Hun er jo bare betatt. Det er lov det
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #45 Skrevet 14. november 2012 Ei vennine av meg prøvde seg på en gift mann. Hun jobbet sammen med han og fiska litt her og der. Han hadde det ikke helt greit hjemme, pga nyfødte tvillinger osv. Og ei lita jenta fra før. Hun fikk mannen hun. De er samboere i dag. Hva jeg synes om vennina mi? Forkastelig !! Dette er uakseptabelt. Jeg er faktisk ikke venn mer henne lengere. Makan til fittekjerring. Stakkars kona hans som satt igjen med 7 mndr gamle tvillinger og ei jente på 3. Hun elska han jo enda selvsagt. Slike kvinner som dette er faen meg de værste kvinnemenneskene som finnes. NULL R E S P E K T. Brenn i helvette ! Anonym poster: 1a31328287a92f71008d07d161cb3d7f
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 14. november 2012 #46 Skrevet 14. november 2012 Da er det flere frisører rundt om som sikler etter gifte mannebein tydeligvis :-P Men seriøst, hvis mannen er opptatt - er ikke det nok bevis for at du skal holde deg unna? Tror du ville tatt signalet til nå, dersom han hadde hatt lyst på deg. Kan du ikke bare være glad for at du får se ham annenhver - tredjehver uke da, istedetfor at han må slutte å komme til deg? Joda.. problemet er bare at jeg har prøvd i 8 mnd nå å ikke bry meg om han! Men jeg klarer bare ikke å la være! Ønsker jo ikke å ødelegge noe, men klarer ikke å styre følelsene mine.. HI Anonym poster: dc7672f22e6f5b62eb8785e8c824da93 Joda, det gjør du. Du kan fantasere så mye du bare vil. Men så lenge du vet at han har dame, og han snakker om henne. Så er det rimelig bankers at han ikke har tenkt å droppe dama si. Du dummer deg til siste bare ut, og kan risikere at han blir sint i tillegg. Så mister du ham som kunde, og ser ham muligens aldri igjen.
ana_fi_hob_ Skrevet 14. november 2012 #47 Skrevet 14. november 2012 Hi...du kan ikke ha mye selvrespekt. Makan..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #48 Skrevet 14. november 2012 Hvis det ikke er barn i forholdet så må det da være lov å prøve seg! Hysteriske kjerringer ass! En mann er da ingens eiendom!!! Anonym poster: 1118b71fac8c2b88776087baeeb61e28
ana_fi_hob_ Skrevet 14. november 2012 #49 Skrevet 14. november 2012 61e28...dette synet er forskjellen på deg og oss normale damer. :-). Det at du ikke skjønner at det absolutt ikke er lov å prøve seg. Og heller ikke greit På noen som helst slags måte forteller meg at du trenger kursing i folkeskikk. Man går ikke etter andre kvinners kjæreste, forlovede eller ektemann Selv om han ikke er noens eiendom tilhører han denne kvinnen fordi han har valgt henne som sin partner. Hva får deg til å tro at det er greit å ødelegge noe fint mellom to andre mennesker for egen vinning ? Du burde sette deg ned og ta en titt på deg selv.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #50 Skrevet 14. november 2012 61e28...dette synet er forskjellen på deg og oss normale damer. :-). Det at du ikke skjønner at det absolutt ikke er lov å prøve seg. Og heller ikke greit På noen som helst slags måte forteller meg at du trenger kursing i folkeskikk. Man går ikke etter andre kvinners kjæreste, forlovede eller ektemann Selv om han ikke er noens eiendom tilhører han denne kvinnen fordi han har valgt henne som sin partner. Hva får deg til å tro at det er greit å ødelegge noe fint mellom to andre mennesker for egen vinning ? Du burde sette deg ned og ta en titt på deg selv. Jeg er av den oppfatning at en utenforstående ikke kan ødelegge et forhold om det er trygt og stabilt.. Ingen mann eller dame er utro om den personen er lykkelig med den man er sammen med. Har heller ikke sagt at jeg vil hoppe direkte til sengs med denne mannen, men jeg har lyst til å bli kjent med han. Om jeg klarer å ødelegge forholdet dems, så var de ikke så sterke fra før. HI Anonym poster: dc7672f22e6f5b62eb8785e8c824da93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå