Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #26 Skrevet 15. november 2012 Opp. Jeg vil høre mer Anonym poster: d3c51947cbe9427d31aa0f089a367c22
CaptainHindsight Skrevet 15. november 2012 #27 Skrevet 15. november 2012 De rareste tingene har jeg gjort i fylla, regnes det? Men jeg kan ikke egentlig skrive dem, for da blir jeg gjenkjent! You bloody tease!
Gjest Antarctica Skrevet 15. november 2012 #28 Skrevet 15. november 2012 OK; here goes: på fest hos naboene (alle var gutter/menn på min alder) kom jeg på at det mangla røyk. Litt nikotinhekta i unge år... Så jeg tenkte å ta meg inn i heimen og hente broderns tobakkspung som lå synlig på stuebordet. I rekkehusene der vi bodde, kunne man i teorien vagle seg inn via verandaen til neste veranda (kattene gjør det i alle fall hele tida!) og jeg avgjorde at tidspunktet for å prøve dette for 1.gang var inne, ved 2-tiden en sommermorgen, dritings. Til å begynne med så det ut til å kunne lykkes. Men før jeg visste ordeet av det, hang jeg etter hendene fra verandakanten. IKKE etter planen! Det var 3 etasjer ned til hagen. De som var på fest med meg hadde trukket inn i kjøkkenet og så meg ikke, men så oppdaget en av dem heldigvis hendene mine på gelenderet! Etter mye om og men, skjønte de at de måtte hale meg opp derfra (fulle de også) og kom og grep i armene mine. Men det gikk ikke på 1.forsøk, så jeg ble heist litt opp og ned der på utsiden av huset, mens sola sto opp og fuglene begynte å kvitre. I seg sjøl ikke så merkelig, men det beste var jo at jeg hadde på strapless-topp. Siden jeg måtte hales opp og ned før de fant ut av metoden, skrapte de toppen av meg mot verandakanten. For et syn, hvis noen nede på veien hadde gått forbi! En dame i bar overkropp som heises og hipses opp og ned ute på husveggen! Jeg inntok verandaen igjen med tryggheten i behold, men litt flau over å vise puppa....
CaptainHindsight Skrevet 15. november 2012 #29 Skrevet 15. november 2012 OK; here goes: på fest hos naboene (alle var gutter/menn på min alder) kom jeg på at det mangla røyk. Litt nikotinhekta i unge år... Så jeg tenkte å ta meg inn i heimen og hente broderns tobakkspung som lå synlig på stuebordet. I rekkehusene der vi bodde, kunne man i teorien vagle seg inn via verandaen til neste veranda (kattene gjør det i alle fall hele tida!) og jeg avgjorde at tidspunktet for å prøve dette for 1.gang var inne, ved 2-tiden en sommermorgen, dritings. Til å begynne med så det ut til å kunne lykkes. Men før jeg visste ordeet av det, hang jeg etter hendene fra verandakanten. IKKE etter planen! Det var 3 etasjer ned til hagen. De som var på fest med meg hadde trukket inn i kjøkkenet og så meg ikke, men så oppdaget en av dem heldigvis hendene mine på gelenderet! Etter mye om og men, skjønte de at de måtte hale meg opp derfra (fulle de også) og kom og grep i armene mine. Men det gikk ikke på 1.forsøk, så jeg ble heist litt opp og ned der på utsiden av huset, mens sola sto opp og fuglene begynte å kvitre. I seg sjøl ikke så merkelig, men det beste var jo at jeg hadde på strapless-topp. Siden jeg måtte hales opp og ned før de fant ut av metoden, skrapte de toppen av meg mot verandakanten. For et syn, hvis noen nede på veien hadde gått forbi! En dame i bar overkropp som heises og hipses opp og ned ute på husveggen! Jeg inntok verandaen igjen med tryggheten i behold, men litt flau over å vise puppa.... Hihihuff da
Rediken Skrevet 15. november 2012 #30 Skrevet 15. november 2012 Jeg er skikkelig dårlig å sjekke om det er mer papir igjen på offentlig do og jeg MÅ tørke meg, viss ikke føler jeg meg skitten. Hver gang det er tomt for papir går jeg med buksene nede på knærne inn på en annen toalett. Håper for guds skyld at den dagen der noen kommer inn ikke kommer
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #31 Skrevet 15. november 2012 Er det virkelig bare meg som har bæsjet i en bøtte av frykt for å bli hørt av mannen...? Anonym poster: f50602b34b3d482bef6682284628a485 Akkurat det har jeg aldri gjort, men da jeg var på besøk på hybelen til min første kjæreste var jeg så livredd for at han skulle høre meg tisse (!) at jeg tisset i et glass og tømte det i vasken. Spylte godt så det ikke ble lukt. Kan nesten ikke tro det når jeg tenker tilbake på det. Anonym poster: eee1ed42753b2e27b636a4e3d06e4a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå