Gå til innhold

Rareste dere har gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rareste jeg har gjort var da mannen min flyttet inn og jeg var så redd for å bæsje så han kunne gjøre det, så jeg bæsjet i en bøtte på vaskerommet mens vaskemaskinen sentrifugerte :D

 

Anonym poster: f50602b34b3d482bef6682284628a485

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha,seriøst ?

Skrevet

Ha ha ha ha,seriøst ?

 

Sverger på alt jeg har kjært :D

Ble så desperat til slutt at jeg tok en pose i en bøtte og lot det stå til.

Hahaha, må ikke glemme anonymknappen...

 

Anonym poster: f50602b34b3d482bef6682284628a485

Skrevet

Rareste jeg kommer på akkurat nå når jeg IKKE støvesugde huset. Blir flau bare av å tenke på det!

 

Naboene vegg i vegg holdt på med noe snekring, og det var noe galt med steroanlegget her så jeg puttet musikk i ørene mens jeg gjorde husarbeid. Vi har en ganske stillegående sentralstøvesuger, som på dette tidspunktet visstnok var full og derfor skrudde seg av. Dette fikk jeg selvfølgelig ikke med meg, og medgod musikk på full guffe "støvesugde" jeg hele huset. Under senger og alt... Helt i min egen verden... Så ringer mobilen, og musikken stopper, og jeg får med meg at det ikke kommer lyd fra støvesugeren... Den var ikke på!!!

 

Huff.. Hadde holdt på i sikkert 40 min...

Skrudde av musikken, tømte beholderen og startet på nytt. Gadd ikke å ta under sengene da :P

Skrevet

Rareste jeg har gjort var da mannen min flyttet inn og jeg var så redd for å bæsje så han kunne gjøre det, så jeg bæsjet i en bøtte på vaskerommet mens vaskemaskinen sentrifugerte :D

 

Anonym poster: f50602b34b3d482bef6682284628a485

 

Jeg har bæsjet i en bøtte nede på vaskerommet. Var syk og hadde håndverkere i hus som pusset opp badet. Det var noe...skikkelig drit. Putta bøtta i en plastpose og kasta i containeren utenfor etterpå :S

 

Anonym poster: 4c779bca91e536475ca81cb98e4def56

Skrevet

Jeg er kronisk uheldig, så gjør mye rart, men fikk noen rare blikk av naboen da jeg ble tatt på fersken mens jeg tisset i hagen.

Ble låst ute fra huset og det ble faktisk krise. Trodde ikke noen så meg, men...

Skrevet

Haha dør av latter her :D

 

Hmm, det rareste jeg har gjort? Har gjort en del rart, men aldri bæsja på rare steder. Men jeg har låst meg inni bilen. Det skjedde noe rart, fikk ikke opp noen av dørene ( varebil). Endte med at samboeren måtte knuse ruta :P Lurer på hva naboene trodde jeg.

Skrevet

Rareste jeg har gjort var da mannen min flyttet inn og jeg var så redd for å bæsje så han kunne gjøre det, så jeg bæsjet i en bøtte på vaskerommet mens vaskemaskinen sentrifugerte :D

 

Anonym poster: f50602b34b3d482bef6682284628a485

 

HØRE det selvfølgelig ;)

Denne bæsjeangsten gikk heldigvis over etter noen *Kremt* Måneder. Nå klarer jeg nr. 2 på do om han er ute :D

 

Anonym poster: f50602b34b3d482bef6682284628a485

Skrevet

Ble helt desperat etter sjokolade i butikken en dag og så en annen dame som puttet en i handlekurven sin. Det var akkurat DEN sjokoladen jeg ville ha (jeg likte egentlig ikke det merket en gang og hylla var full av samme sjokolade, men jeg måtte ha den hun hadde tatt). Da stelte jeg meg bak henne i kassekøen og snappet til meg sjokoladen når hun ikke så det og la den i handlekurven min. Jeg var så lykkelig og hadde lyst til å spise sjokoladen forran henne, peke nese til henne og synge "ædda bædda buse" høyt mens jeg lo rått. Skikkelig skadefro, var jeg. Klarte å holde meg, men jeg flirte fælt for meg selv fordi JEG fikk sjokoladen, den store premien! Herregud, tenk om hun hadde tatt meg på fersken..!

 

To dager senere viste en test på sykehuset at jeg ikke bare var gravid, men var 11 uker på vei. Var nok rimelig hormonell, ja.

 

Anonym poster: 81fe1044004b8040ce116e3117b2a045

Skrevet

Er det virkelig bare meg som har bæsjet i en bøtte av frykt for å bli hørt av mannen...? :(

 

Anonym poster: f50602b34b3d482bef6682284628a485

Skrevet

Må vel være da jeg hadde en One night stand med en fyr som bodde hjemme hos foreldrene sine. Han hadde et toalett rett utenfor rommet sitt, og han var så full at han sovna der inne, med låst dør, da han gikk for å tisse etter at vi var ferdige med å ha oss.

En time senere våknet jeg og holdt på å tisse på meg. Krise! Prøvde å dunke i døra til Don Juan som hadde sovna på do. Men neida - ingen reaksjon. Jeg turte selvfølgelig ikke å gå og lete etter et annet toalett, i frykt for å brase inn på soverommet til foreldrene eller søsteren hans. Så jeg endte med å liste meg ut og tisset i en blomsterpotte på trappa.

 

Fikk aldri vite om blomstene vokste ekstra godt etter det eller om de kreperte av mitt tequila-tiss....

 

Anonym poster: 4385a95d568347299db1f60985fdfbb2

Skrevet

Stikkord er en mannlig stripper og sex. Dont want say more hahahaha!!!

 

Anonym poster: 6ed2585768f5e14855b0f5ef266b882d

 

Anonym poster: 6ed2585768f5e14855b0f5ef266b882d

Skrevet

Det må være en gang jeg var på do hos en kompis, da han enda bodde hjemme (var vel 17-18). Var på nachspiel. Jeg hadde mensen, og skiftet tampong på badet, men de hadde ikke søppelspann! Og jeg turde ikke liste meg ut og lete etter kjøkkenet (hadde ikke vært der før, og foreldrene hans var hjemme), dessuten var det noen som ventet på å komme inn på badet. Så jeg kastet tampongen ut vinduet! Tippe noen fikk seg en latter dagen etter da de fant en tampong og masse papir i hagen, haha... Var heldigvis flere jenter tilstede, så de vet jo ikke sikkert at det var meg...

 

Anonym poster: a6b48cc569339f7f1ddade87c183a448

Skrevet

Ikke så rart, men når jeg og mannen flyttet sammen bæsjet jeg aldri når han var hjemme. Innbilte meg selv at han ikke visste at jeg bæsjet, skal si dt var flere ganger jeg sendte han på butikken for og kjøpe noe vi bare måtte ha så jeg kunne gå på do. Flirer av det i dag ja :)

 

Anonym poster: 2aa26969eed39837bd6e54d9052d35ee

Skrevet

Det må være en gang jeg var på do hos en kompis, da han enda bodde hjemme (var vel 17-18). Var på nachspiel. Jeg hadde mensen, og skiftet tampong på badet, men de hadde ikke søppelspann! Og jeg turde ikke liste meg ut og lete etter kjøkkenet (hadde ikke vært der før, og foreldrene hans var hjemme), dessuten var det noen som ventet på å komme inn på badet. Så jeg kastet tampongen ut vinduet! Tippe noen fikk seg en latter dagen etter da de fant en tampong og masse papir i hagen, haha... Var heldigvis flere jenter tilstede, så de vet jo ikke sikkert at det var meg...

 

Anonym poster: a6b48cc569339f7f1ddade87c183a448

 

Hvorfor kasta du ikke tampongen i do? Det gjør jeg uansett om folk har søppelbøtte på badet. Bind og tamponger i søpla lukter jo død og fordervelse, bokstavelig talt.

 

Anonym poster: 8e33d0513abae0181cb57d448e69db7d

Skrevet

Det må være en gang jeg var på do hos en kompis, da han enda bodde hjemme (var vel 17-18). Var på nachspiel. Jeg hadde mensen, og skiftet tampong på badet, men de hadde ikke søppelspann! Og jeg turde ikke liste meg ut og lete etter kjøkkenet (hadde ikke vært der før, og foreldrene hans var hjemme), dessuten var det noen som ventet på å komme inn på badet. Så jeg kastet tampongen ut vinduet! Tippe noen fikk seg en latter dagen etter da de fant en tampong og masse papir i hagen, haha... Var heldigvis flere jenter tilstede, så de vet jo ikke sikkert at det var meg...

 

Anonym poster: a6b48cc569339f7f1ddade87c183a448

 

Hvorfor kasta du ikke tampongen i do? Det gjør jeg uansett om folk har søppelbøtte på badet. Bind og tamponger i søpla lukter jo død og fordervelse, bokstavelig talt.

 

Anonym poster: 8e33d0513abae0181cb57d448e69db7d

Hva gjør du med bind da?

 

Anonym poster: 630b554745c2d83e183cb04d4474a938

Skrevet

Ikke så rart, men når jeg og mannen flyttet sammen bæsjet jeg aldri når han var hjemme. Innbilte meg selv at han ikke visste at jeg bæsjet, skal si dt var flere ganger jeg sendte han på butikken for og kjøpe noe vi bare måtte ha så jeg kunne gå på do. Flirer av det i dag ja :)

 

Anonym poster: 2aa26969eed39837bd6e54d9052d35ee

 

Haha, det gjør jeg enda det :)

Enten har vi glemt noe på butikken, eller så "dusjer" jeg...

Gjest pupp and go
Skrevet

Tamponge r og bind i do er den hyppigste årsaken til tette rør. Er det noe jeg ikke vil gjøre mer enn høyst nødvendig, så er det å grave i kloakken (eller betale for å få det gjort ). Håper besøket her har vett til å bruke søpla.

Skrevet

Trodde virkelig at alle visste at man ikke skal kaste tamponger i do?

 

Anonym poster: d3c7941c3af48c849add8a0f926347ad

Skrevet
Ikke så rart, men når jeg og mannen flyttet sammen bæsjet jeg aldri når han var hjemme. Innbilte meg selv at han ikke visste at jeg bæsjet, skal si dt var flere ganger jeg sendte han på butikken for og kjøpe noe vi bare måtte ha så jeg kunne gå på do. Flirer av det i dag ja :)Anonym poster: 2aa26969eed39837bd6e54d9052d35ee
Haha, det gjør jeg enda det :) Enten har vi glemt noe på butikken, eller så "dusjer" jeg...

 

 

Haha! Jeg er helt lik.. :P

Skrevet

Tatt på meg bleie og brukt den bare for å kjenne på hvordan det føles.

 

Anonym poster: d3c51947cbe9427d31aa0f089a367c22

Skrevet

Ang. bæsjing med mann i hus. Rydder badet, liksom dit jeg rekker fra do mens jeg sitter der :) unnskyldninga si det :D eller litt av gangen, mange små turer istedefor en lang :P

Når vi ble sammen kunne jeg ikke(les:IKKE) fjerte i 1km omkrets rundt han. Klarte nesten ikke gå for jeg var så full av luft i magen :P

 

 

Anonym poster: 3246f34d6d8a34c04821cb04ad51cf82

Skrevet

Husker jeg aldri spiste mens jeg var sammen med en da jeg var 15.

Vi var sammen i 8 mnd og han så meg aldri spise.

Var så sulten at magen verket.Aner ikke hvorfor det ble sånn.

 

Heldigvis var vi for unge til å bo sammen;P

Gjest Antarctica
Skrevet

De rareste tingene har jeg gjort i fylla, regnes det? Men jeg kan ikke egentlig skrive dem, for da blir jeg gjenkjent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...