Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #26 Skrevet 12. november 2012 Jeg er litt bitter på at jeg fant meg en mann med allergi for omtrent alle dyr. Ønsker meg mange dyr! Er utrolig bedagelig og virkelig hater å måtte skynde meg. Jeg heier på kongefamilien vår. Tror eller jeg og Honningmelon er skilt ved fødselen.. Anonym poster: 239e87ecbbc04d19fb00921188f8f7ef
Monajenten Skrevet 12. november 2012 #27 Skrevet 12. november 2012 Jeg kommer alltid for sent til ting, men grunnen til det er ikke at jeg er treig som alle tror, jeg er klar i god tid, men den tiden mellom der jeg skulle ha dratt og når jeg faktisk drar nytes i selskap med meg selv ;-) Jeg smugrøyker. Men ikke så ofte da. Og jeg liker det. Jeg synes at jeg må være verdens heldigste som har fått en SÅ perfekt sønn. Drømmer om et lite hus ved sjøen selv om jeg snakker varmt om bylivet. Går kun i ullsokker. Håper du har klær på i tillegg til ullsokkene:-O
CaptainHindsight Skrevet 12. november 2012 #28 Skrevet 12. november 2012 Elsker spill! Særlig skumle skytespill. Sjokoladeavhengig. Kjempeallergisk mot dyr, men har dyr likevel. Dårlig selvtillit pga mobbing i ungdommen. Drømmer om å bli ei skummel gammel dame som skremmer barnebarn med skumle eventyr. Eventuelt sitte på bussen hele dagen med stor hatt med sørgeslør. Bare fordi.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #29 Skrevet 12. november 2012 Jeg er egentlig ganske beskjeden... selv om ingen -ikke engang mannen min vet det. tror jeg da;-) i yngre alder hente det at jeg drakk meg til mot.. ikke mye -bare pittelitt! Jeg shopper av og til for usmakelig høye summer... da gjemmer jeg deler av fangsten og snikinnfører over tid;-) hehe..har god råd, men mannen liker ikke designvesker tror jeg må være anonym..... Anonym poster: fc412ea013137366890105c02a96bc64
*Miss Flua* Skrevet 12. november 2012 #30 Skrevet 12. november 2012 Jeg var et rotehue tidligere, men etter at sønnen min ble født har jeg fått støv på hjernen. Hva skjedde? Alt for glad i sjokolade, lakris og is! Prøver å "lure" inn litt rosa i interiøret her hjemme, og tll nå har jeg klart å smugle inn litt Ønsket meg gavekort i babybutikk til bursdagen min, sånn at jeg kunne handle klær til sønnen min Får vondt i hodet om jeg ikke drikker kaffe om morran!
Popelko Skrevet 12. november 2012 #31 Skrevet 12. november 2012 Jeg er verdens største godtemums. Elsker å se på highschoolfilmer når jeg er alene. Har få, men gode og nære venner som jeg elsker å være med. Er sykt paranoid når jeg er hjemme alene på kvelden.
Pengetreet Skrevet 12. november 2012 #32 Skrevet 12. november 2012 Jeg er avhengig av kaffe og sjokolade. Jeg er veldig distre, men tar meg sammen og har stålkontroll på jobb. Jeg er litt makelig anlagt. Jeg drømmer om et småbruk hvor jeg kan ha hest og frøkna ha en ponni (da nytter det ikke å være makelig). Min høyeste drøm er et stabilt familieliv med en stødig mann (har foreløbig bare kysset frosker og padder).
<3 2G <3 Skrevet 12. november 2012 #34 Skrevet 12. november 2012 Jeg kommer alltid for sent til ting, men grunnen til det er ikke at jeg er treig som alle tror, jeg er klar i god tid, men den tiden mellom der jeg skulle ha dratt og når jeg faktisk drar nytes i selskap med meg selv ;-) Jeg smugrøyker. Men ikke så ofte da. Og jeg liker det. Jeg synes at jeg må være verdens heldigste som har fått en SÅ perfekt sønn. Drømmer om et lite hus ved sjøen selv om jeg snakker varmt om bylivet. Går kun i ullsokker. Håper du har klær på i tillegg til ullsokkene:-O Jeg lurer mer på hva du gjør før du drar hjemmefra
Jojo x3 Skrevet 12. november 2012 #35 Skrevet 12. november 2012 Festlig tråd! Jeg er avhengig av sjokolade:-) Jeg sier ja til altfor mye....liker å ha masse forskjellig å gjøre, men noen ganger burde jeg sagt nei.... Jeg liker ikke å bade i fjorden fordi det er masse ekle fisk og dyr der Jeg elsker å lese! Jeg drikker ikke alkohol. Jeg elsker å være ute i regnet å bli klissvåt sammen med ungene for deretter å sitte inne foran peisen å drikke kakao:-)
<3 Skrevet 12. november 2012 #36 Skrevet 12. november 2012 Jeg er rastløs, har sjelden nok ro til å se tv engang :-P Hverdagen min blit prega negativt pga svigermor. Har nesten ingen kontakt, men klarer ikke å la tankene ligge. Kalorifreak. Syns selv jeg er for sjenert. Omsorgsfull Følsom Snill Glad i å reise
hol(L)y COW Skrevet 12. november 2012 #37 Skrevet 12. november 2012 - Jeg leser en bok per uke, minst. Vil heller legge meg kl 21 (eller kl 18 for den del!) for å lese enn å se på tv. - Jeg liker ikke så godt andre sine småbarn.......hysj....! - Jeg hater å ringe til folk. - Jeg legger ofte mobilen igjen i bilen så jeg slipper å svare på den. - Jeg liker å trene, er bare for lat til å komme meg ut! - Jeg hater å være gravid. Virkelig. - Jeg synes av og til det er ett ork å måtte forholde seg til alle andre.
Eeniemeenie Skrevet 12. november 2012 #38 Skrevet 12. november 2012 - Koffeinavhengig - Snusavhengig ( smugsnuser) - Spiser sjelden middag, altså varmmat.. - Fester ca annenhver helg og synes det er supert å være sosial. - Liker å være sosial, men takler ikke å ha folk rundt meg hele tiden over en lengre periode, ergo litt glad for at jeg bor alene med datteren min. - Blir sykt distre som stressa. - Økonomi er ikke min sterkeste side. - Konfliktsky... - Irriterer meg grønn over kontrollfriker som pirker på småting.
AussieAnette Skrevet 12. november 2012 #39 Skrevet 12. november 2012 Pepsi max er min store synd Jeg sliter med å sove, så jeg kan fint komme på å stå opp og støvsuge midt på natta.. Jeg kan nesten ikke å gå i høye heler :-p Har ikke noe god selvtillit.. Føler meg til tider helt ubrukelig, da jeg av og til mister all funksjon i armer og ben.. Jeg synes festing medhøyt alkohol inntak er kjedelig :-o Kjente meg igjen på alle punkter, minus den med å stå opp midt på natta for å støvsuge.. Og selvtilliten er kanskje sånn midt på treet. Men resten var slående likt
Von Hertelhofen Skrevet 12. november 2012 #40 Skrevet 12. november 2012 Lukker aldri igjen skap eller skuffer etter meg, til andres store fortvilelse! Hater inderlig å komme for sent til noe. Det grenser til angst. Er mørkredd, og sover ofte med brødkniven på nattbordet. Er utrolig kry for at jeg har vært med på å lage en baby som har rødt hår Leser alltid blader og magasiner omvendt, dvs begynner med siste side og slutter med forsiden.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #41 Skrevet 12. november 2012 Jeg er nesten alltid blid! Blir jeg sint så sjeller og smeller jeg 5 min så er det over. Jeg er 100% til å stole og utrolig lojal. Finner som regel alltid kallenavn til venner Det er jeg som får de ærefulle oppdrag å skrive sang eller dik ttil kollegaer og venner. Men.. Jeg trykker ofte på lydløs når venner ringer til meg fordi jeg er dritt lei Av å høre om bagateller og problemer som roter seg opp i selv, (tar jeg tlf er jeg smertefullt ærlig om saken). Eller fordi jeg rett og slett driter i slikt små pjatt som noen bare ringer for når de er ute å tar seg en pinne på trappa... Anonym poster: e956e3b420b6a26c0f9de28f7a8d6c63
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. november 2012 #42 Skrevet 12. november 2012 Jeg elsker shopping Jeg hater husarbeid Går barbeint 9-10 mnd i året (kun på de kaldeste dagene jeg går med sokker) Er husredd Var dødfødt Har ikke lappen og kommer aldri til å ta den heller Elsker å sove,men hater å legge meg
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 12. november 2012 #43 Skrevet 12. november 2012 Jeg elsker shopping Jeg hater husarbeid Går barbeint 9-10 mnd i året (kun på de kaldeste dagene jeg går med sokker) Er husredd Var dødfødt Har ikke lappen og kommer aldri til å ta den heller Elsker å sove,men hater å legge meg Hæ? Var du dødfødt? Guu, bra de fikk liv i deg:)
løvebrøl Skrevet 13. november 2012 #44 Skrevet 13. november 2012 Jeg er et matvrak/godterivrak Ser altfor mye på TV Har få nære venner Vært sammen med mannen i seks år Har to små barn Har mistet min kjære stefar,svigermor og bestemor på tre år Har to hellig birma katter Er totalt forandret fra før jeg fikk barn til nå
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #45 Skrevet 13. november 2012 Jeg gråt som et barn da frustrerte fruer takket for seg. Jeg røyker Jeg liker ikke snakke i tlf Har dårlig forhold til min far Har blitt mobbet og utstøtt mange ganger i oppveksten Elsker å sove Elsker interiør Avhengi av Cola Liker ikke kaffe Min eneste søster er lesbisk Halve slekta altså farsiden er Jehovas vitner Hater jobben min Kan spise akkurat hva jeg vil uten å gå opp i vekt.Hallelujah Ellers snill å grei Anonym poster: f8d30c7490b99c9c25ee545018a4da04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå